Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...

Byxxi

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmmm - finner ikke noe via verken KIES eller direkte fra telefonen. "sprer" de denne i hytt å pine til regioner/land etc tro? Har orginal 2.3.x kun tidligere oppgradert via KIES.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legger man inn den firmvaren over, slipper man da alle de ekstra appene telenor har lagt inn og ikke får fjerna?

Og man trenger ikke roote telefonen for å gjøre det?

Gjest Bruker-95147
Skrevet

Kan nok hende de med telenorlåst telefon må vente litt ekstre til ytterligere programmer er portet over til ICS.

Ved forrige oppgradering - tok det borti 14 dager før telenor hadde fått fingeren helt ut ...

wub.gif

Skrevet

Etter å ha oppdtert til ICS sender telefonen 2 smser når jeg bruker GoSMS. Den sender riktig med det innebygde sms programmet.

Noen som har en løsning på dette?

Skrevet

Er møkklei de appene man ikke får avinstallert, da er det bae rooting og flashing av stock firmware som gjelder?

Skrevet

Jeg har Telenor og fikk ICS for 10 min sidet :new_woot:

Det betyr ikke at du har en telenorlåst telefon. Altså, har den programmer fra Telenor installert?

Skrevet

Her finner du offisiell europeisk versjon av ICS med norsk språk : http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1544487

Noen risiko med å bruke denne istedet for å vente på "treigetelenormonsteret" tro ? På - oppgraderte min forrige Samsung via Odin - så det burde vel funke denne gangen også - mener oppgradering via Odin "blanker" telefonen i større grad kanskje. Decisions, decisions....

Funker som fjell denne!

Skrevet (endret)

Har prøvd OTA no i dag, men fekk melding om at installasjonen ikkje kunne fullføre. Det var etter 200mb var nedlasta sjølvsagt.

Tenkte å flashe tilbake til stock phone (modem/grunnbåndversjon), og kanskje stock ROM for å fjerne root, dersom det er nødvendig? Har allereie stock ROM frå før, har berre lagt til root og anna modem.

EDIT: Clockworkmod er installert, kan det skape problemer?

Endret av kazzkizz
Skrevet (endret)

Hvilket versjon av ICS har dere fått? 4.0.3?

Tragedie for oss med Galaxy nexus om dere hadde fått det...

Står 4.0.3 på min S2 :)

Endret av gattuso
Skrevet

Har ikke den internasjonale GSM versjonen av Galaxy Nexus fått 4.0.3 enda? Er den versjonen som skal være "basisversjonen" av ICS ifølge Google, så merkelig om den ikke er tullet ut til alle Galaxy Nexus telefoner enda. Sjekk eventuelt på XDA. Ligger sikkert klart der :)

Skrevet

Jeg har Telenor og fikk ICS for 10 min sidet :new_woot:

Det betyr ikke at du har en telenorlåst telefon. Altså, har den programmer fra Telenor installert?

Det kan nok stemme.. eneste som er fra Telenor er en SIM Toolkit app...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...