Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hotmail, gmail og online på S II.

Men jeg klarer ikke lese/se vedleggene på online adressen.

Jeg fikk mailer idag, som inneholdt både .pdf og word filer, men jeg klarer altså ikke åpne de.

Jeg har installert Adobe reader på fonen, men klarer ikke hverken å åpne eller flytte filer på en sånn måte at jeg klarer å lese en .pdf fil.

Jeg klarer ikke bruke Adobe readeren til noe som helst...

 

Noen tips hva jeg kan justere på online adressen for å kunne se/lese vedlegg ?

 

Ja, jeg har lest nesten alle 8000 innlegg, men finner ikke svar...

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bruke den innebygde Epostleseren? Selv bruker jeg den til hotmail og gmail, så jeg har ikke testet onlinversjonene på browseren enda.

 

De er det innebygde oppsettet jeg bruker.

Gjorde en test nå : jeg sendte en mail til hotmail, gmail og online kontoen.

Det er kun på gmail kontoen at jeg kan åpne word, bilder og .pdf....

Begriper ikke hva jeg gjør feil...

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bruke den innebygde Epostleseren? Selv bruker jeg den til hotmail og gmail, så jeg har ikke testet onlinversjonene på browseren enda.

 

De er det innebygde oppsettet jeg bruker.

Gjorde en test nå : jeg sendte en mail til hotmail, gmail og online kontoen.

Det er kun på gmail kontoen at jeg kan åpne word, bilder og .pdf....

Begriper ikke hva jeg gjør feil...

 

Vel, nå fikk jeg det til på et slags vis.

Jeg må gå inn på "alle kontoer"...

Det er mye innstillinger, og ikke alt er like selvforklarende i android.

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bruke den innebygde Epostleseren? Selv bruker jeg den til hotmail og gmail, så jeg har ikke testet onlinversjonene på browseren enda.

 

De er det innebygde oppsettet jeg bruker.

Gjorde en test nå : jeg sendte en mail til hotmail, gmail og online kontoen.

Det er kun på gmail kontoen at jeg kan åpne word, bilder og .pdf....

Begriper ikke hva jeg gjør feil...

 

Vel, nå fikk jeg det til på et slags vis.

Jeg må gå inn på "alle kontoer"...

Det er mye innstillinger, og ikke alt er like selvforklarende i android.

 

 

Næ, vedlegg kan åpnes i gmail og hotmail. Ikke online.no...

Jeg kan sende vedlegg fra online.no, men kan ikke åpne vedleggene jeg har sendt.

Jeg er på utikk etter en "behandle konto, eller vedlegg" et sted...

 

Kansje noen har erfrart dette med sin online.no adresse ?

Lenke til kommentar

Jeg har lastet ned flere sanger (en og en sang om gangen) fra samme album. I musikkspilleren står det da at jeg har flere album som heter det samme, men som bare har en sang i hver. Ganske plagsom hvis jeg skal høre på et album. Hvordan kan jeg fikse det? Er det noen apps på mobilen, eller programmer på pc jeg kan bruke?

Lenke til kommentar

Ok, nå har jeg lekt meg litt med fonen. En ting jeg lurer på though: Hvor ble det av alle apps'ene jeg hadde på SD kortet?? :s Ingen av de applikasjonene jeg hadde på SD kortet er med. Men alt av musikk og bilder er der.. :s

 

Update: Inne på Market - My apps, så finner jeg kunn de jeg har betalt for. Hva skjedde med de andre, gratisapplikasjonene jeg har lastet ned, og lagt over på SD kortet? Må jeg seriøst søke opp hver eneste en gjennom Market og reinstallere alle sammen?

Er ikke det litt 1932?

Endret av Kaim
Lenke til kommentar

2 ting som virkelig imponerer er batterinivået og sortnivået. Sortnivået er faktisk like bra som min Pioneer kuro KRP 500M...og det sier ikke lite. Når det gjelder batterikapasiteten hadde jeg aldri trodd det skulle være så bra som det er, det er godt over det dobbelte av min gamle HTC HD2, noe som er svært imponerende. Når det er sagt var det faktisk på tide at smarttelefonene gikk fremover batterimessig.......måtte bare si det

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Good call, sir. You are a gentleman and a scholar. Blir neppe lenge til det blir fiksa, vil jeg tro :) .

 

I tillegg har jeg falt pladask for CRT off animasjonen :p .

Hehe. Kan eg sporre kva CRT off animasjon er? Har googla men fekk ikkje noko fornuftig ut av det..

 

Det se rut som om mobilen skrur seg av etter eg har satt den til lading...har iallfall skjedd 2 gonger. Kjorer Lightning ROM 2.2. Nokon idee om kva det kan vere?

Endret av Ondskap
Lenke til kommentar

Hm nei, jeg har ikke hatt noen issues med det enda, men har bare ladet den i ca 10% for å cappe batteriet slik at jeg kunne kjøre batterikalibrering.

 

CRT greia er den lille animasjonen når du skrur på skjermlåsen, er som en gammeldags CRT tv når den skrus av, om du var i live back then :p .

 

 

edit:

 

vanskelig søk å finne ;)

Endret av Slai
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...