Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Off Topic:

 

Ser ut til at jeg skal prøve å plukke med meg denne telefonen da jeg drar til england 5-7. mai.

Noen som vet om butikker i england, helst litt nært manchester området? Eller om f.eks play.com har noe pick up point slik som komplett.no gjør det? Ser den ligger en der til rett under 500£. Har reservert en på cdon, men den er blitt flyttet en uke frem fra jeg reserverte den(5.->12.mai), og tror faktisk ikke at jeg har den i hånden før 17. mai om jeg ikke henter en i england.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei!

 

Skal egentlig kjøpe meg en Samsung Galaxy i9100, men så kom jeg over en video av

, og jeg lurer på om Samsungen har samme menyer/oppsett(?) som htc'en har? så ganske deilig ut når han sjekket været osv.

 

Takk

 

edit: har i9100 live wallpapers?

Endret av jajamensen
Lenke til kommentar

Selv om jeg nå er superfornøyd med min Galaxy i9000s med Gingerbread, så er det slik at jeg bestilte en Samsung Galaxy S II i9100 til korner 5 055,- levert i posten. Benyttet meg av Elkjøp.no Har alltid fått god service på Elkjøp Klepp og Forus, så derfor holder jeg meg til dem. :thumbup:

 

Jeg betaler 4719,- for min Galaxy S2 telefon ferdig til postkontoret i oppkrav.

Elkjøp Forus bruker jeg til hvitevarer, har aldri selv handlet telefon der.

Lenke til kommentar

hei!

 

Skal egentlig kjøpe meg en Samsung Galaxy i9100, men så kom jeg over en video av

, og jeg lurer på om Samsungen har samme menyer/oppsett(?) som htc'en har? så ganske deilig ut når han sjekket været osv.

 

Takk

 

edit: har i9100 live wallpapers?

 

Galaxy S2 har live wallpapers, men ikke de samme som HTC, så den live wallpaper med vær funksjon, den har ikke (såvidt jeg vet) Galaxy S2.

 

Dersom du lurer på hvordan skjerm oppsettet er på Galaxy S2, ta en titt her.

 

Edit: Dersom man bruker live wallpaper så trekker det en del ekstra strøm, så for min del blir det aldri brukt, da jeg måtte ha ladet telefonen hele tiden.

Endret av ICS-FD
Lenke til kommentar

Denne mobilen vil takle 5Ghz og 2,4GHz på nettverket?

 

Ja.

 

The connectivity specs of the Samsung Galaxy S2 are very curious – “4G” (actually HSPA+), Wi-Fi a/b/g/n and Bluetooth 3.0+HS. The 802.11a standard uses the 5GHz band rather than the more common 2.4GHz so perhaps the WLAN radio of the Galaxy S2 will be dual-band for the other protocols too

 

Du kan lese mer info her.

Lenke til kommentar

Selv om jeg nå er superfornøyd med min Galaxy i9000s med Gingerbread, så er det slik at jeg bestilte en Samsung Galaxy S II i9100 til korner 5 055,- levert i posten. Benyttet meg av Elkjøp.no Har alltid fått god service på Elkjøp Klepp og Forus, så derfor holder jeg meg til dem. :thumbup:

 

Jeg betaler 4719,- for min Galaxy S2 telefon ferdig til postkontoret i oppkrav.

Elkjøp Forus bruker jeg til hvitevarer, har aldri selv handlet telefon der.

 

Får du like god garantiordning der - hvor enn det er - du har kjøpt din? Jeg kjøper til hele familien på Elkjøp, og selv om det noen ganger er marginalt dyrere, så kan en levere inn til rep på en særdeles grei måte syns jeg. :cool:

Lenke til kommentar

Selv om jeg nå er superfornøyd med min Galaxy i9000s med Gingerbread, så er det slik at jeg bestilte en Samsung Galaxy S II i9100 til korner 5 055,- levert i posten. Benyttet meg av Elkjøp.no Har alltid fått god service på Elkjøp Klepp og Forus, så derfor holder jeg meg til dem. :thumbup:

 

Jeg betaler 4719,- for min Galaxy S2 telefon ferdig til postkontoret i oppkrav.

Elkjøp Forus bruker jeg til hvitevarer, har aldri selv handlet telefon der.

 

Får du like god garantiordning der - hvor enn det er - du har kjøpt din? Jeg kjøper til hele familien på Elkjøp, og selv om det noen ganger er marginalt dyrere, så kan en levere inn til rep på en særdeles grei måte syns jeg. :cool:

 

Jeg har bestilt min Galaxy S2 fra netonnet, og de har samme garanti ordning som ellers for mobiler i Norge. Dersom telefonen skal til rep. så er det bare å sende den direkte til verksted som Samsung bruker, så slipper man et ekstra ledd. Men når det er sagt, har jeg enda tilgode å måtte sende en mobil til verksted. De gangene min telefoner har "sviktet" har det som regel vært software i telefonen som har vært problemet. Og de gangene mine telefoner har tatt kvelden har jeg gitt f.... siden de har kostet hundrelapper.

 

Jeg har kun kjøpt og betalt for min Samsung I9000 selv de senere årene, da jobben har betalt for mine telefoner, men jobben kjøper ikke så dyre telefoner som Galaxy I9000 til ansatte, og de jeg kan velge mellom fra jobben er uaktelle for mitt bruk.

Endret av ICS-FD
Lenke til kommentar

Elkjøp har den fine "idiotgarantien" da. Kast mobilen i veggen så den går i stykker, og få en ny :-) Dette er ikke vanlig garanti :-) Greit på dyrere ting som feks en SGSII, da det er fantastisk kjedelig å miste mobilen fordi du sølte øl på den, eller at du var uheldig og trynte en eller annen plass :-)

Jeg har hatt dette på mine tidligere mobiler, og har bare brukt det en gang. Men sikkerheten er virkelig verdt det :-) Varer dog bare ett år...

Lenke til kommentar

Annen kjekk ting som jeg kommer til å kjøpe

 

extended pack battery

http://www.clove.co.uk/samsung-galaxy-s-ii-i9100-power-pack-extended-battery

 

Kjekkere dock stasjon som jeg har sett til denne mobilen til nå

http://www.clove.co.uk/vehicle-dock-samsung-galaxy-s-ii-i9100

 

Spare battery charger lader begge batteriene samtidig!, kjekk å ha med seg på turn, og trenger masse batteri tilgjengelig.

http://www.clove.co.uk/samsung-galaxy-s-ii-i9100-spare-battery-charger

 

Desktop dock

http://www.clove.co.uk/samsung-galaxy-s-ii-i9100-desktop-dock

Lenke til kommentar

Elkjøp har den fine "idiotgarantien" da. Kast mobilen i veggen så den går i stykker, og få en ny :-) Dette er ikke vanlig garanti :-) Greit på dyrere ting som feks en SGSII, da det er fantastisk kjedelig å miste mobilen fordi du sølte øl på den, eller at du var uheldig og trynte en eller annen plass :-)

Jeg har hatt dette på mine tidligere mobiler, og har bare brukt det en gang. Men sikkerheten er virkelig verdt det :-) Varer dog bare ett år...

 

Dette er jo en ganske dyr forsikring.. bedre med reiseforsikring (innboforsikring kan også dekke slike skader)! Elkjøps "idiotforsikring" er bare svindel. Koster alt for mye. Og siden du bare har brukt det en gang kan jeg tenke meg du har kasta bort mye penger i forhold til hvis du hadde brukt det på en ordentlig forsikring. sjekk det ut ;)

 

btw sjekk ut: http://www.klikk.no/bolig/bonytt/article491721.ece

http://www.vg.no/dinepenger/artikkel.php?artid=579406

 

http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=10090679

Endret av maldonhavsalt
Lenke til kommentar

Selv om jeg nå er superfornøyd med min Galaxy i9000s med Gingerbread, så er det slik at jeg bestilte en Samsung Galaxy S II i9100 til korner 5 055,- levert i posten. Benyttet meg av Elkjøp.no Har alltid fått god service på Elkjøp Klepp og Forus, så derfor holder jeg meg til dem. :thumbup:

 

Jeg betaler 4719,- for min Galaxy S2 telefon ferdig til postkontoret i oppkrav.

Elkjøp Forus bruker jeg til hvitevarer, har aldri selv handlet telefon der.

Edit: Glem det jeg skrev.

Endret av johnd2407
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...