Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan vil det være å gå fra HTC Sense til TouchWiz? Liker denne tlf veldig godt, men liker Sense også....

 

Har aldri prøvd TouchWiz.

 

Tror det er litt vanskelig å beskrive hvordan touchwiz er i forhold til HTC sense. Du må nesten ta en tur i en butikk å prøve det ut selv, når telefonen er å finne i butikker. Enten så liker du touchwiz eller så like du det ikke, der er en smaksak.

Lenke til kommentar

Jeg er for all del lun på denne telefonen, men jeg undrer meg om hvorfor så mange av dere henger dere opp i voice to text-greia, det har jo altså min nexus one også. Og norsk er altså ikke et av språkene som støttes, fordi som jeg forstår det er det en google-greie, ikke en htc/samsung-greie

Lenke til kommentar

Tør jeg spørre i denne tråden om noen veit noe mer konkret om Galaxy S II Mini?

 

Liker absolutt org S II, men ikke tanken på å bære en 4,3" murstein..

Murstein som er 8,49mm tykk og veier 116 gram, jaja...

Lenke til kommentar

Tør jeg spørre i denne tråden om noen veit noe mer konkret om Galaxy S II Mini?

 

Liker absolutt org S II, men ikke tanken på å bære en 4,3" murstein..

Murstein som er 8,49mm tykk og veier 116 gram, jaja...

 

Sant nok.. Den er jo ikke direkte en murstein på den måten, men den drar jo seg vel langt i størrelsen på andre måter...

Lenke til kommentar

Jeg er for all del lun på denne telefonen, men jeg undrer meg om hvorfor så mange av dere henger dere opp i voice to text-greia, det har jo altså min nexus one også. Og norsk er altså ikke et av språkene som støttes, fordi som jeg forstår det er det en google-greie, ikke en htc/samsung-greie

 

Etter det jeg har fått med meg bruker ikke gs2 google sin voice to text som standard men et tredjepartsprogram som heter vlingo. Tror fortsatt ikke norsk er støttet men vet de har hatt det på tidligere symbian versoner.

http://avaxhome.ws/software/jhkjahkahhojoxbnipupihoxigphonuigpohio.html

Lenke til kommentar

Tør jeg spørre i denne tråden om noen veit noe mer konkret om Galaxy S II Mini?

 

Liker absolutt org S II, men ikke tanken på å bære en 4,3" murstein..

Murstein som er 8,49mm tykk og veier 116 gram, jaja...

 

Sant nok.. Den er jo ikke direkte en murstein på den måten, men den drar jo seg vel langt i størrelsen på andre måter...

 

Den er ikke så veldig mye større enn Galaxy S I9000, jeg fikk plastikk beskyttelsen til min S2, og det var ikke mye forskjell i størrelsen.

Lenke til kommentar

Jeg er for all del lun på denne telefonen, men jeg undrer meg om hvorfor så mange av dere henger dere opp i voice to text-greia, det har jo altså min nexus one også. Og norsk er altså ikke et av språkene som støttes, fordi som jeg forstår det er det en google-greie, ikke en htc/samsung-greie

 

Etter det jeg har fått med meg bruker ikke gs2 google sin voice to text som standard men et tredjepartsprogram som heter vlingo. Tror fortsatt ikke norsk er støttet men vet de har hatt det på tidligere symbian versoner.

http://avaxhome.ws/software/jhkjahkahhojoxbnipupihoxigphonuigpohio.html

 

Ser symbian støtter norsk ja. Men la oss nå si at Android-versjonen ikke gjør det, er det da noen fordeler i forhold til Googles løsning? Utenom for de paranoide som ikke vil at google skal høre, men de burde vel neppe kjøpe Android likevel...

Lenke til kommentar

Ser at CDON nå har satt ned prisen til 4.339,- :) Tror jeg må re-bestille den!

 

Det var da som.....

 

Spørst om du får fra første partiet om du re-bestiller :hrm: Er det verdt å ta sjansen?

 

Jeg tok sjansen, litt redd jeg brenner meg, men det neste partiet kan vel ikke være langt unna isåfall? :hrm:

Lenke til kommentar

Jeg er for all del lun på denne telefonen, men jeg undrer meg om hvorfor så mange av dere henger dere opp i voice to text-greia, det har jo altså min nexus one også. Og norsk er altså ikke et av språkene som støttes, fordi som jeg forstår det er det en google-greie, ikke en htc/samsung-greie

 

Etter det jeg har fått med meg bruker ikke gs2 google sin voice to text som standard men et tredjepartsprogram som heter vlingo. Tror fortsatt ikke norsk er støttet men vet de har hatt det på tidligere symbian versoner.

http://avaxhome.ws/software/jhkjahkahhojoxbnipupihoxigphonuigpohio.html

 

Ser symbian støtter norsk ja. Men la oss nå si at Android-versjonen ikke gjør det, er det da noen fordeler i forhold til Googles løsning? Utenom for de paranoide som ikke vil at google skal høre, men de burde vel neppe kjøpe Android likevel...

 

De forteller litt om forskjellen i den reviewen på 14 sider.

Vlingo skal være langt bedre til å tolke det du sier, og bedre til å lære hva du faktisk sier.

Men dersom Vlingo finnes på norsk på Symbian, er det svært sannsynlig at den vil komme på norsk til Android også. De må ikke akkurat tolke alle ordene på nytt og legge inn hele greia helt på nytt. Jeg nekter å tro at de ikke klarer nå samme database med Android, på et eller annet vis.

Lenke til kommentar

håper Elkjøp og lefdal kommer med tele2 champion 239 inkl. 100mb tilbudene de har hatt på LG 2x og SE arc, hvor telefonen koster 499kr og total prisen blir 3367kr :)

Bare synd at Tele2 Champion er totalt uinteressant for meg :p Jeg står ikke for abonnementsbetalingene selv, så for min del hadde det vært gunstig om Tele2, djuice eller noen andre kom med en god deal med billig telefon med fastprisabonnement (500, 500, 500).

 

Ser at djuice selger toppmodeller fra HTC til under 1500kr med deres all in 1-abonnement, mens iPhone-versjonene ligger opp til 3500kr med det samme. Får håpe at S2 legger seg midt mellom disse, maksimalt. :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...