Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Syns bare det er enkelt og ha et ikon som viser når det er innkommende mail/sms. Får opp mot 100 mail om dagen som jeg bør få med meg snarest mulig. Så det er viktig at jeg får med meg en del. F. eks når det er mobil caser som skal ut :) Så slipper jeg følge med på oppgavelinjen. Sikkert bare en vane.

Sjekk ut Go Launcher EX Notifications.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan se ut som jeg også opplever problemer med min D-link DIR-855. Som dere ser at grafen kom jeg hjem når grafen begynte å falle fortere (har vært på Wi-Fi mot en Netgear før på dagen).

 

Så lenge jeg ikke er tilkoblet en D-link router så er batteriet utrolig bra, men akkurat slik som hos deg så stuper batteriet så snart jeg er hjemme og tilkoblet D-link.

 

Det sies at Android OS problemet er ordnet i neste versjon av android, så får håpe den kommer snart, om ikke blir det å kjøpe ny router for min del.

 

Jeg har fryst en drøss med programmer som folk anbefaler angående denne feilen, men ingen ting hjelper annet enn å koble i fra D-link.

 

Sitter å tenker akkurat det samme. Er vel kanskje på tide å bytte ut Dir 655 uansett.

Virker ikke som dlink/SGS2 er helt på talefot. Det kan kanskje også forklare betraktelig dårligere dekning på wifi enn alle andre telefoner som har vært brukt mot den...

 

Noen som har tips til en bra router med printserver/usb.

Gjerne en som er prøvd sammen med denne telefonen uten de samme problemene man får med Dlink.

Lenke til kommentar

Trenger man virkelig ha en mobil med 48-64 GB? :hmm:Altså, er det verdt å vente spør jeg deg?

 

Hva andre trenger vet jeg ikke, men jeg har ingenting imot mer lagringsplass på mobilen.

 

Folk har forskjellige behov i en mobiltelefon. I dag fyller jeg gjerne opp mobilen med musikk og plasskrevende tv-serier. Et par ekstra GB hadde kommet godt med. Men det kommer selvfølgelig an på pris og hvor lenge jeg eventuelt må vente.;)

Lenke til kommentar

Syns bare det er enkelt og ha et ikon som viser når det er innkommende mail/sms. Får opp mot 100 mail om dagen som jeg bør få med meg snarest mulig. Så det er viktig at jeg får med meg en del. F. eks når det er mobil caser som skal ut :) Så slipper jeg følge med på oppgavelinjen. Sikkert bare en vane.

Sjekk ut Go Launcher EX Notifications.

 

Forutsetter vel at man bruker Go launcher regner jeg med. Men jeg skal se på det.

Takk for tips!

Endret av Samok.no
Lenke til kommentar

er det noen som vet om flere bakgrunner som er levende ,som bytter seg om i forhold til vær/natt/dag og slikt?

 

hvor finner jeg eventuelt dette eller hva heter dette:S?

 

Jeg prøver for tiden ut GO Weather. Den skifter mellom dag og natt, viser temperatur osv. Har ikke brukt den så lenge, men er fornøyd så langt :)

http://mobileplanet-waryam.blogspot.com/2011/05/go-weather-v19-theme-able-widgets-live.html

 

Der finner du en del bilder av den.

Lenke til kommentar

Nå har jeg søka i begge Galaxy s2 trådene, men kunne ikke finne noe om turn-by-turn navigasjon? De jeg fant på market kostet veldig mye samt at det ble kommentert negativt spesifikt om s2. Synd ikke Google navi fungerer i Norge.

 

Den gamle Omnia'n min greide å geleide selv meg til korrekt destinasjon, og det var gratis..

Lenke til kommentar

Ser ut som jeg må tilbake på Nokia N900'n igjen ei stund..

Noen som veit åssen service hos cdon funker eller er det mulig å levere den inn fysisk et sted, annet enn på post kontoret?

 

FA**! Som jeg hater når man får mandags mobil ass! Nå er sikkert teknologien i SGS2 blitt gammel og utdatert før jeg får den igjen fra cdon. :p

 

Det som er feil, er at den ikke reagerer på touch nederst på skjermen lenger, sånn at enkelte meny knapper er det umulig å få til å virke.

Sånn som "angi bakgrunn" og "instillinger" knappene der man kan velge live wallpaper går det ikke ann å velge. Er knappene litt større, sånn som de 4 ikonene nederst på skrivebordet, så fungerer det å trykke øverst på dem.

Får nesten lyst til å fikse det selv med litt presisjons verktøy, som ei slegge! hehe. :D

 

!!!FORBANNA!!!

Lenke til kommentar

Ser ut som jeg må tilbake på Nokia N900'n igjen ei stund..

Noen som veit åssen service hos cdon funker eller er det mulig å levere den inn fysisk et sted, annet enn på post kontoret?

 

FA**! Som jeg hater når man får mandags mobil ass! Nå er sikkert teknologien i SGS2 blitt gammel og utdatert før jeg får den igjen fra cdon. :p

 

Det som er feil, er at den ikke reagerer på touch nederst på skjermen lenger, sånn at enkelte meny knapper er det umulig å få til å virke.

Sånn som "angi bakgrunn" og "instillinger" knappene der man kan velge live wallpaper går det ikke ann å velge. Er knappene litt større, sånn som de 4 ikonene nederst på skrivebordet, så fungerer det å trykke øverst på dem.

Får nesten lyst til å fikse det selv med litt presisjons verktøy, som ei slegge! hehe. :D

 

!!!FORBANNA!!!

 

 

Har min LG Optimus X2 hos dem på rep nå. Send dem en mail å fortell dem hva problemet er, så sender di deg en konvolutt med noen returpapirer.

 

Så nå har tlf vært der i snart 4 uker. I mellomtiden så kjøpte jeg Samsungen fra Dustin. Handler ikke flere tlf hos CDON ihvertfall.

Lenke til kommentar

Nå har jeg søka i begge Galaxy s2 trådene, men kunne ikke finne noe om turn-by-turn navigasjon? De jeg fant på market kostet veldig mye samt at det ble kommentert negativt spesifikt om s2. Synd ikke Google navi fungerer i Norge.

 

Den gamle Omnia'n min greide å geleide selv meg til korrekt destinasjon, og det var gratis..

 

Rykende fersk test her : http://www.mobilen.no/artikler/apps_til_bilnavigasjon/98017 ... med referanser til at S2 er en knallmobil til bilnavigasjon :D

 

Passet meg knallbra... jeg har forsøkt å sondere bilnavigasjon-terrenget for Android uten å klare å komme til noen konklusjon. Nå tar jeg sjansen på NDrive Western Europe.

 

PS! Jeg har også prøvd Google Navigation i England med S2, og det fungerer også glitrende. Programmet ligger jo allerede på telefonen, men :

  • Det fungerer ikke i Norge
  • Kartene lastes dynamisk, og bare noen minutter i England ble over kr 200,- i utgifter :-(

Endret av kwanza
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har skaffet meg denne mobilen nå etter overgang fra alle iphone modellene. Har lest litt gjennom alle sidene og funnet litt angående advanced task killer osv. Men får liksom ikke skikkelig bekreftet eller skjønner helt om det er vits eller ikke vits å ha programmet. Noen som kan fortelle meg det???

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...