Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Det kan se ut som jeg også opplever problemer med min D-link DIR-855. Som dere ser at grafen kom jeg hjem når grafen begynte å falle fortere (har vært på Wi-Fi mot en Netgear før på dagen).

 

Så lenge jeg ikke er tilkoblet en D-link router så er batteriet utrolig bra, men akkurat slik som hos deg så stuper batteriet så snart jeg er hjemme og tilkoblet D-link.

 

Det sies at Android OS problemet er ordnet i neste versjon av android, så får håpe den kommer snart, om ikke blir det å kjøpe ny router for min del.

 

Jeg har fryst en drøss med programmer som folk anbefaler angående denne feilen, men ingen ting hjelper annet enn å koble i fra D-link.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, kom vist nok over noen problemer med KE7 firmwaren jeg hadde installert.

 

Først så hadde telefonen en tildens å reboote seg selv kun når jeg brukte det standarde Musikk programmet. Når jeg hører på musikk, så kan volumet sånn plutselig bare sette seg mye høyere opp i volum av og til. Når jeg prøvde å sende en e-post i fra min Hotmail konto på telefonen, så fryste hele telefonen og E-Post programmet seg nesten. Også fikk jeg ingen 3G / HSDPA dekning på telefonen.

 

Så det jeg har gjort nå, er å legge inn denne ROM'en.

 

Den ser ut til å være ganske bra, så siden jeg fant ut at jeg måtte reinstallere firmwaren for å bli kvitt disse problemene over, så kunne jeg bare hive inn denne ROM'en å prøve den i stedet.

Lenke til kommentar

Syns bare det er enkelt og ha et ikon som viser når det er innkommende mail/sms. Får opp mot 100 mail om dagen som jeg bør få med meg snarest mulig. Så det er viktig at jeg får med meg en del. F. eks når det er mobil caser som skal ut :) Så slipper jeg følge med på oppgavelinjen. Sikkert bare en vane.

Endret av Samok.no
Lenke til kommentar

HJELP!

Jeg har oppdatert via Odin og tlf lagger jævlig nå.

Hvordan gå tilbake???

 

Er det mulig for meg å komme meg tilbake hvor jeg var før KE7 via Odin,slik at jeg kan benytte Kies igjen?Er det noen original fil jeg kan bruke?

Noen som har peiling eller?

Hva hadde du før? KE1 eller KE2? Last ned den du hadde fra før fra XDA og flash den på samme måte som du gjorde med KE7. Alle de originale ROMene ligger i denne tråden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1075278 Last ned Generic XEU dersom du hadde KE1 og Generic NEE dersom du hadde KE2.

 

Nå har jeg fått KE2 igjen men selv om jeg tok den Generic NEE,står det på Kies at jeg har XEU og at den ikke kan oppgraderes..

Lenke til kommentar

Så lenge jeg ikke er tilkoblet en D-link router så er batteriet utrolig bra, men akkurat slik som hos deg så stuper batteriet så snart jeg er hjemme og tilkoblet D-link.

 

Det sies at Android OS problemet er ordnet i neste versjon av android, så får håpe den kommer snart, om ikke blir det å kjøpe ny router for min del.

 

Jeg har fryst en drøss med programmer som folk anbefaler angående denne feilen, men ingen ting hjelper annet enn å koble i fra D-link.

 

Ahh.. kanskje smart å vente med custom ROMS til neste versjon kommer da??

 

Jeg har lest flere som har fått litt rusk i maskineriet etter å ha lagt inn Lite'ning Rom. Da spesielt lagg i browseren.

 

Dette blir dog fixet i neste versjon..

 

Men likevel... kanksje greit å vente til versjon 2?

Lenke til kommentar

HJELP!

Jeg har oppdatert via Odin og tlf lagger jævlig nå.

Hvordan gå tilbake???

 

Er det mulig for meg å komme meg tilbake hvor jeg var før KE7 via Odin,slik at jeg kan benytte Kies igjen?Er det noen original fil jeg kan bruke?

Noen som har peiling eller?

Hva hadde du før? KE1 eller KE2? Last ned den du hadde fra før fra XDA og flash den på samme måte som du gjorde med KE7. Alle de originale ROMene ligger i denne tråden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1075278 Last ned Generic XEU dersom du hadde KE1 og Generic NEE dersom du hadde KE2.

 

Nå har jeg fått KE2 igjen men selv om jeg tok den Generic NEE,står det på Kies at jeg har XEU og at den ikke kan oppgraderes..

 

Du har tydeligvis lagt inn feil kernel.

Lenke til kommentar

....

3. Du kan bytte laucher. De fleste andre enn stock launchers har "docken" også konfigurerbar. Jeg bruker Launcherpro. Smakssak.

....

 

Docken er konfigurerbar på standardlauncheren også. Gå inn på programmer, trykk deretter menyknappen og endre. Du kan nå bytte ut programmene i launcheren (unntatt programmer-knappen).

Endret av byggeren
Lenke til kommentar

Fortsatt en del med Samsung jeg ikke forstår. Hvor ligger vekkerklokken, stoppklokken og ting som det? Husker på HTC var det bare og trykke på klokken så kom det opp men finner det ikke på SGS II :hmm:

Trykk på klokkeikonet. linjen øverst...

Jeg har lagt til nye klokker så det funket ikke. Men gikk bare innpå menyen og fant klokke der. Thanks anyway

Lenke til kommentar

Fortsatt en del med Samsung jeg ikke forstår. Hvor ligger vekkerklokken, stoppklokken og ting som det? Husker på HTC var det bare og trykke på klokken så kom det opp men finner det ikke på SGS II :hmm:

Trykk på klokkeikonet. linjen øverst...

 

jeg får ikke det til jeg? er det en annen type klokke du bruker?

Lenke til kommentar

Så lenge jeg ikke er tilkoblet en D-link router så er batteriet utrolig bra, men akkurat slik som hos deg så stuper batteriet så snart jeg er hjemme og tilkoblet D-link.

 

Det sies at Android OS problemet er ordnet i neste versjon av android, så får håpe den kommer snart, om ikke blir det å kjøpe ny router for min del.

 

Jeg har fryst en drøss med programmer som folk anbefaler angående denne feilen, men ingen ting hjelper annet enn å koble i fra D-link.

 

Ahh.. kanskje smart å vente med custom ROMS til neste versjon kommer da??

 

Jeg har lest flere som har fått litt rusk i maskineriet etter å ha lagt inn Lite'ning Rom. Da spesielt lagg i browseren.

 

Dette blir dog fixet i neste versjon..

 

Men likevel... kanksje greit å vente til versjon 2?

Hvis du leser denne posten her som også var postet i førsteposten her, så finner du browser fiksen allerede.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Har sett litt på SGS2 i det siste. En ting jeg lurer på. Kommer 32 gb utgaven til Norge i nærmeste framtid?

Trenger du nå det? Er jo ikke akkurat snakk om en iPhone der man ikke kan bruke minnekort. Du har jo 32-48 GB tilgjengelig på 16 GB versjonen. Trenger man virkelig ha en mobil med 48-64 GB? :hmm:Altså, er det verdt å vente spør jeg deg?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...