Gå til innhold

Den store tablet-tråden!


Swome

  

452 stemmer

  1. 1. Hvilken tab kan du tenke deg?

    • Motorola XOOM
      26
    • Samsung Galaxy Tab 10.1
      129
    • HTC Flyer
      25
    • Asus Eee Pad Slider
      5
    • Asus Eee Pad Transformer
      89
    • Apple iPad
      3
    • Apple iPad 2
      87
    • Acer Iconia A500
      16
    • Acer Iconia A100
      0
    • NookColor
      1
    • En annen
      17
    • Ingen
      10
    • Samsung Galaxy Tab 8.9
      16
    • Samsung Galaxy Tab 7.7
      1
    • Huawei MediaPad
      1
    • Asus Transformer Prime
      15
    • Toshiba AT200
      0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, det er da litt talentløst å ikke kunne dekke behovet til en 10åring engang. Er vel det minste man kan forvente. Det er de avanserte brukerene som bør kunne oppdage svakhetene som ikke dekker spesielle behov. Når den ikke strekke til for en så enkel bruker som en 10åring så er det noe galt et sted...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

La nå ikke dette bli en flametråd/diskusjon som går ut av kontroll igjen nå da. Det finnes forskjellige mennesker og behov. Noen liker étt system, mens andre liker et annet. Noen liker Apple mens andre liker "resten". Selv tar jeg på meg hippiefrakken og mener at det er plass til alle i et slikt marked, og bare tiden vil vise hvem som faktisk overlever.

 

------------

 

Bestilte meg som nevnt tablet i går etter å ha fått en sikker kjøper på laptopen min. I god tro trodde jeg at utgivelsesdatoen på Komplett var riktig, men etter å ha bestilt så får jeg mail om 30-dagers leveringstid. Deretter var også leveringsdatoen på komplett sin hjemmeside endret.

Også jeg som hadde håpet at den kom før jeg skal ut og reise om 3 uker. :ermm:

Lenke til kommentar

hva er behovet for en 10-åring da? se på barnetv? mest tafatte fanboi anmerkning jeg har hørt på lenge :)

Ja, nettopp...f.eks. nrk super kan ikke sees på en ipad, men på det meste av andre 'gadgets'. I mine øyne burde det nærmest vært ett minimum for en såpass hyped dings, men jeg skjønner også at andre selvfølgelig ikke har det behovet, og dermed klarer seg helt fint :)

Lenke til kommentar

blet i går etter å ha fått en sikker kjøper på laptopen min. I god tro trodde jeg at utgivelsesdatoen på Komplett var riktig, men etter å ha bestilt så får jeg mail om 30-dagers leveringstid. Deretter var også leveringsdatoen på komplett sin hjemmeside endret.

Også jeg som hadde håpet at den kom før jeg skal ut og reise om 3 uker. :ermm:

Det er det som er ganske typisk på nettbuttikkene. De setter en ubekreftet dato som forskyves hele tiden, kun for å lure folk til å kjøpe i god tro. Ergo, vent til det står bekreftet med å bestille.

Lenke til kommentar

I NRK-appen for iPhone står det at man også skal kunne se NRK Super, men jeg har ikke funnet ut helt hvordan enda. (Appen kan brukes på iPad, forresten)

 

Edit: Ahaa NRK3 og NRK Super deler jo kanal. (Jeg liker ikke NRK selv, og har dem følgelig ikke på kanallisten min) :)

Endret av PL610
Lenke til kommentar

Jeg er overrasket over hvor lite forandringer det ble. De som allerede har kjøpt den første iPaden, kan nok klare å vente til iPad3 kommer ut ja.

 

Galaxy tab 10.1 og Xoom er nok bedre. Spesielt med et skreddersydd OS for tablets, og ikke noe så simpelt som en strukket iPod touch. Nå syns jeg apple må gire opp litt å komme med forandringer.

 

http://www.engadget.com/2011/03/02/ipad-2-vs-original-ipad-whats-changed/

Lenke til kommentar

Hvorfor får Xoom så mye oppmerksomhet kontra Galaxy tab 10.1?

 

Fordeler til tab2:

  • Penere å se på
  • Veier mye mindre(faktisk mindre en ipad2)
  • 8mpix kamera (sannsynligvis det beste på markedet)
  • Filmer i full HD
  • Kommer med flash ved lansering
  • Byggekvaliteten ser bedre ut
  • Bedre batteritid

 

post-227811-0-63924500-1299168204_thumb.jpg

Endret av KjellGu
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Selv synes jeg nesten at den må være såpass. For min del blir en tablet en erstatter for en laptop som er langt mer romstor enn de nette 10.1 tommene jeg blir sittende med i fanget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...