Gå til innhold

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER!


pk2010

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Jeg har ingen interesse av å vite ditt navn, og jeg kan ikke være sikker på at det virkelig er ditt navn.

Jeg pleier å legge bort telefonen når jeg har selgere på tråden. De får skravle så lenge de gidder for meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

... så å underskrive med fullt navn vil i så måte være komplett dårskap.

Skulle egentlig ikke spandere flere tastetrykk på deg.

 

Er ikke drapstrusler noe som ofte forbindes med Vigrid? En av dere bruker Vigrid som sannhetskilde.

 

Og kvifor har du Mercader, ein leigemordar som avatar? Rettferdiggjer du drap på kommunistar? (ikkje meint som personangrep)

Anbefaling. Dra tilbake til sandkassen du kom fra.

 

Hva har det med saken å gjøre?

At der er noen som prøver å selge seg inn etter at toget gikk i 1945.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Dux

 

Prøv å overbevis oss om at Holocaust skjedde. Deretter kan vi gå hjem og se "Schindlers liste" med god samvittighet og legge all tvil bak oss.

 

 

Må jeg gjenta meg selv ENDA en gang? Milde himmel..

 

Denne debatten er såpass omfattende, og dere forsøker å føre den på et såpass teknisk nivå at jeg ikke kan delta fullt ut med god samvittighet. Jeg er rett og slett ikke så dum og arrogant at jeg sitter her og innbiller meg at jeg kan bevise og dokumentere alt. På den annen side så går det an å stille spørsmål ved argumentene til Holocaust-kritikerne uten å ha masse tid eller kunnskap. En av dere skjønte for pokker ikke hvorfor det var nødvendig med vaskerom og toaletter i leirene, og brukte det som et argument mot Holocaust slik vi kjenner det fra historiebøkene. Argumentasjonen deres er såpass dårlig og lite forankret i solid teori og kunnskap, og jeg ser på det som mitt oppdrag å påpeke dette (for dere kommer jo med noen ekstreme påstander, og vi kan ikke svelge dette rått).

 

For øvrig så ber jeg deg stoppe opp et øyeblikk og lese hva trra har skrevet i denne tråden.. Han ser ut til å ha litt peiling, og mye tyder på at dine argumenter møter veggen ("brannfaren" pga. gassing og krematorier var jo en fanesak for deg).

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Du følger ikke med. Denne løgn-artikkelen ble debunket for noen innlegg siden.

 

Hey - istedet for å bare lime inn propaganda, hva med å skrive noe selv?

 

Jeg vil gjerne at du skal forklare oss nøyaktig hvordan verdens busemann nr.1, Adolf Hitler, gasset og kremerte 6 millioner jøder.

 

Forklar oss gjerne også hvorfor "Holocaust" er det eneste (påståtte) massemordet i historien som

 

1. har et slikt spesielt og unikt navn. Med stor forbokstav.

2. har et slikt spesielt tall. 6 millioner. Et tall det i flere land er ulovlig å trekke i tvil.

3. blir viktigere og viktigere jo lengre tid som går, mens 20 x så mange mennesker har rukket å dø i andre folkemord som knapt vies oppmerksomhet.

 

Om vi skal være helt ærlige vil jeg ikke si at artikkelen har blitt debunket. Du har kommet med påstander om artikkelen men jeg kan ikke huske å ha sett noen kilder på dette i ditt svar?

 

Når det gjelder resten av innlegget ditt regner jeg med at du sikkert har forståelse for at noen som hverken er historiker, arkitekt og fysiker gjerne vil ha litt problemer med å forklare deg alle aspekter ved holocaust, særlig når vi er på kjemikernivå?

Jeg tror både du og jeg og resten her bør være litt ydmyke når vi snakker om ting vi egentlig ikke kan så mye. Vi ser jo her at både du og jeg mangler ganske mye kunnskap med tanke på kjemi og praktisk erfaring med gasser i forhold til enkelte andre, samme gjelder sikkert forbrenningsprosesser og arkitektur. Da tror jeg vi begge er tjent med å ikke gå så hardt ut som det kanskje blir gjort?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kanskje jeg tar feil...

Ja mest sannsynlig er du offer for gode selgere som prøver å selge seg inn på nytt. Siden det er snakk om psykologi i denne tråden, kan du jo begynne med http://en.wikipedia.org/wiki/Josef_Mengele

 

Wikipedia er en relativt presis kilde ...

 

Du er veldig naiv :whistle:

 

http://www.dagbladet.no/2010/08/18/nyheter/israel/sionisme/13006277/

 

Hva med å være kritisk til alt du leser, også det som er aksepterte sannheter...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

I Auschwitz ble fangene drept med giftgassen Zyklon B. Den lammer nervesystemet slik at man ikke kan trekke pusten. Gassen ble sendt ned i gasskamrene gjennom hull i taket. (Foto: Michael Hanke, se lisens her)

Om vi skal være helt ærlige vil jeg ikke si at artikkelen har blitt debunket. Du har kommet med påstander om artikkelen men jeg kan ikke huske å ha sett noen kilder på dette i ditt svar?

 

Bare en liten sak jeg lurte på. Klikk deg frem 16 minutter ut i filmen hvor David Cole besøker gasskamrene i Auschwitch og se 10 minutter utover i filmen så får vi der bekreftet at disse hullene som omtales ikke eksisterte men er en rekonstruksjon som russerne utførte etter krigen.

 

Betviler dere opplysningene som fremmes om dette i denne filmen?

 

Er ikke dette et bevis på at såkalte facts ikke er sanne. Og hvorfor blir folk dømt til fengsel for å påstå det samme som han.

 

Jeg bare spør.. noen som kan hjelpe?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

I Auschwitz ble fangene drept med giftgassen Zyklon B. Den lammer nervesystemet slik at man ikke kan trekke pusten. Gassen ble sendt ned i gasskamrene gjennom hull i taket. (Foto: Michael Hanke, se lisens her)

Om vi skal være helt ærlige vil jeg ikke si at artikkelen har blitt debunket. Du har kommet med påstander om artikkelen men jeg kan ikke huske å ha sett noen kilder på dette i ditt svar?

 

Bare en liten sak jeg lurte på. Klikk deg frem 16 minutter ut i filmen hvor David Cole besøker gasskamrene i Auschwitch og se 10 minutter utover i filmen så får vi der bekreftet at disse hullene som omtales ikke eksisterte men er en rekonstruksjon som russerne utførte etter krigen.

 

Betviler dere opplysningene som fremmes om dette i denne filmen?

 

Er ikke dette et bevis på at såkalte facts ikke er sanne. Og hvorfor blir folk dømt til fengsel for å påstå det samme som han.

 

Jeg bare spør.. noen som kan hjelpe?

 

Jeg vet sannelig ikke, aner jo ikke heller hvem som er kildene hans andre enn vitner?

 

Forøvrig er alt det over sitater fra artikkelen på forskning.no om det var uklart

Lenke til kommentar

lese hva trra har skrevet i denne tråden.. Han ser ut til å ha litt peiling, og mye tyder på at dine argumenter møter veggen ("brannfaren" pga. gassing og krematorier var jo en fanesak for deg).

 

Har sett på det og har egentlig ingen uenigheter med ham. Hans informasjon om HCN er nok ganske så objektiv og holdbar.

 

Men vi har enda ikke avsluttet konversasjonen og det er et langt stykke igjen til vi med sikkerhet kan si at nazistenes kremaer kunne blitt brukt som kombinerte gasskamre og krematorier. Eller ikke.

 

Og så har vi neste steg da: å finne ut om de faktisk ble brukt til dette. Eller ikke. Det er jo noe du kan prøve å hjelpe til med. Du som er så ekstremt opptatt av å forsvare den offisielle historien.

 

En historie jeg personlig mener stinker verre enn 6 millioner av verdens sureste sokker.

 

Akasha

 

David Coles dokumentar har sannsynligvis blitt sett av hundretusener. Ingen kan finne noe feil på den - ettersom all informasjon som presenteres i filmen kommer fra "den offisielle siden" og fra offisielle kilder. Ingen kan argumentere mot hva kuratoren for museet, Dr. Piper sitter og sier. Ingen kan argumentere mot det faktum at guiden lyger folk rett opp i ansiktet. Ingen kan argumentere mot at besøkende til Auschwitz blir utsatt for bedragerier. Ingen kan argumentere mot de ting David Cole selv sier i sin kommentar - eller si han ikke har grunn til å stille nettopp de spørsmål han stiller eller at det er "dumme spørsmål."

 

Så derfor kommer denne dokumentaren aldri på kino eller på TV. Amazon.com kommer aldri til å selge den. Biblioteker kommer aldri til å ha den i sine video-avdelinger.

 

Ikke fordi det er "tull og tøys", men fordi filmen faktisk knuser Holocaust-myten. Og det kan ikke tillates.

 

Verst av alt er at det ikke går å kalle Cole hverken "nazi" eller "anti-semitt" ettersom han er jøde.

 

Les hvordan det gikk med Cole etter at dokumentaren kom ut og begynte å bli populær:

http://www.vho.org/GB/c/DC/index.html

 

rev007.jpg

Endret av BelzeBob
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kilden: forskning.no

 

bildet:

Summer44_None.medium.jpg

 

Teksten:

Et av de få bildene som har blitt smuglet ut fra Auschwitz, viser avbrenningen av lik etter ungarske jøder i 1944, da krematorieovnene var brutt sammen. Rettsmedisinske undersøkelser foretatt av det polske selskapet Hydrokop har senere avslørt store mengder aske, hår og menneskerester på stedet. (Foto: «Sterbenbücher von Auschwitz», bind 1, s. 192/Holocaust-info.dk)

 

En ting jeg lurte på her, er ikke hår noe av det eneste på menneskekroppen som faktisk brenner godt?

 

Er det da logisk at hår og aske finnes på samme sted?

 

Og bildet sier jo ingen ting om hvordan de døde heller da, bare at krematoriet var brutt sammen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Helt greit, trra. Men, spørsmål:

 

EDIT : Kuttet vekk den store quoten!

Forstår at du syns det, så prøver å svare så godt jeg kan å svare på spørsmålene, beklager om det er litt feil rekkefølge :)

 

Det høye damptrykket gjør at det går meget fort, siden størrelsen på tablettene er liten(mange små enheter gir stor overflate)vil dette også korte ned tiden iforhold til om man bruke en stor klump. Akkurat hvor lang tid det tar vet jeg ikke, men vi snakker om noen minutter avhengig av temperaturen.

 

Blåsyre\Zyklon B er ikke avhengig av 26 grader for å virke.

Damptrykket til blåsyre gjør at det vil oppnå en konsentrasjon på ca 340.000ppm(34%) ved 0 grader celsius ved atmosfæretrykk hvis man tilfører nok blåsyre. Tilfører man mer vil man fremdeles ha like stor gassmengde, men resten vil gå over i væske. Tilfører man mindre vil man få en svakere konsentrasjon, men ingen væske.

 

Distribusjon er ikke noe problem. Det er pga egenskapene til Zyklon B\blåsyre og størrelsen på tablettene. Blåsyre er svært flyktig, lettere enn luft, har et høyt damptrykk og vil derfor spre seg fort i rommet. Et rom stapp fullt av mennesker vil ha mer enn nok luft til å skape en dødelig dose. Det er jo også naturlig at personene inne i rommet vil få panikk og skape bevegelse, noen dør tidligere, de andre ser dette, osv.

 

At rommene ikke er tette nok er vanskelig å forstå. Ved desinfisering holder det å teipe igjen rundt vinduer osv, så hvorfor dette skal være et problem når man skal gasse mennesker i et rom med langt lavere blåsyre innhold ? Det kreves som nevnt tidligere mellom 300-3500 mg blåsyre pr m3 luft for å drepe mennesker iløpet av 10-1min. Desinfisering krever opptil 16.000 mg pr m3 luft i flere timer.

 

Det er ingen eksplosjonsfare ved dødelige doser av blåsyre. Som nevnt over kreves det betydelige mer gass for å desinfisere, men for at blåsyre skal være eksplosjonsfarlig kreves det minimum 56.000mg/m3. Man har altså klart å desinfisere uten fare for eksplosjons i flere timer, så derfor er det ingen problemer å gjøre dette ved betydelige lavere nivå av blåsyre.

 

At fangene skulle klare å klarte opp og ta soldatene er meget søkt. Vi snakker om ubevæpnete fanger som står oppå hverandre mot personer som står støtt med begge beina over de, jeg antar også at de hadde våpen. Å tømme zyklon B i nedi et hull og luke igjen vill ta få sekunder. Fangene ville hatt svært kort tid å reagere på. Itillegg snakker vi om tabletter som fordamper fort, kast en boks med fluortabletter på gulvet, det tar lang tid å plukke de opp.

 

Jeg antar med vifter. Det vil være enkelt og tar få minutter. Du sier det ikke finnes bevis for vifter, men vifter er ikke spesielt tunge og man kunne uten problemer fjernet disse, sprengt de osv om man vil, men igjen, nå antar jeg. Det man derimot ikke kan nekte for er at blåsyre er meget flyktig, lettere enn luft og vil derfor stige opp i luften om man åpnet lukene igjen. Det vil selvsagt ta lengre tid enn ved bruk av vifter.

 

Døren inn til krematoriet kan tettes på samme måte som ved desinfisering, men hvis døren ikke finnes er det selvsagt et lite problem, men det er såpass enkelt å få den tett at problemet er minimalt. Det at den åpnes f.eks. når man fjerner lik vil ikke være noe problem så lenge man har kontroll på tiden det tar å lufte ut. Det kan jo alltids tenkes at man sendte inn en forsøkskanin for å se om det var godt nok luftet. Det er også fulgt mulig å bruke gassmasker ved moderate mengder blåsyre.

 

Det er ikke vrient å beregne mengde blåsyre. Man tar luftmengden i rommet, og ganger med ønsket konsentrasjon av blåsyre pr m3 luft. Dødelig mengde er som nevnt tidligere langt lavere enn hva som er eksplosjonsfarlig.

 

At bygninger rundt ikke er lufttette har liten betydning da blåsyre er lettere enn luft og vil stige oppover.

 

Fred Leuchter vet jeg lite om, men har såvidt skummet igjennom rapporten hans og jeg blir ikke veldig imponert av hva han skriver der, da tenker jeg spesielt på kjemidelen som jeg så mest på.

 

Har ikke sett på siden din, men skal ta meg tid til det senere.

Endret av trra
  • Liker 6
Lenke til kommentar

trra

 

Imponerende. Hadde vært gøy å se deg i sving på dette forumet med dine kunnskaper og teorier: http://www.codoh.com/forum/index.php

 

Allikevel: det forundrer meg stort at Leuchter, som hadde gasskammer som "bread & butter" skulle komme til en så annerledes konklusjon enn din egen. Men så må det også nevnes at Leuchter selv trodde på Holocaust før han personlig inspiserte de påståtte gasskamrene i Polen og Tyskland.

 

Google: the leuchter reports og finn de på nettet. Les de om du har tid og lyst.

 

pk2010

 

Snart må du sende henne et kjærlighetsbrev. :)

 

Neste HC-artikkel på forskning.no: "Hvordan spise og bæsje og spise og bæsje 5 diamanter i nazi-leir i 5 år uten å hverken bli syk eller bli oppdaget av diamantlystne nazimonstre og tjene masse cash på det årevis etterpå og komme på youtube."

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg vet, jeg er forelsket i denne damen pga hvor lett hun gjør det å avkle denne svindelen. Skulle ønske det var mere materiale med henne.

 

En annen holoscam overlever som blir avkledd i dokumentaren er Tom Lantos, en som takk gode gud er død i dag og dermed forhindret fra å gjøre mere av sine djevelske lyster på denne planeten, man kan høre han fortelle løgnen om babyer som ble koblet fra inkubatorene sine og dermed skapte viljen for at Amerika skulle blande seg inn i gulfkrigen.

 

http://www.youtube.com/watch?v=36KRQaUz44s&feature=related

  • Liker 3
Lenke til kommentar

trra

 

Imponerende. Hadde vært gøy å se deg i sving på dette forumet med dine kunnskaper og teorier: http://www.codoh.com/forum/index.php

 

Allikevel: det forundrer meg stort at Leuchter, som hadde gasskammer som "bread & butter" skulle komme til en så annerledes konklusjon enn din egen. Men så må det også nevnes at Leuchter selv trodde på Holocaust før han personlig inspiserte de påståtte gasskamrene i Polen og Tyskland.

 

Google: the leuchter reports og finn de på nettet. Les de om du har tid og lyst.

 

pk2010

 

Snart må du sende henne et kjærlighetsbrev. :)

 

Neste HC-artikkel på forskning.no: "Hvordan spise og bæsje og spise og bæsje 5 diamanter i nazi-leir i 5 år uten å hverken bli syk eller bli oppdaget av diamantlystne nazimonstre og tjene masse cash på det årevis etterpå og komme på youtube."

 

Du har frekkhetens nådegave som fortsetter å dra inn Leuchter. Har ikke vi diskutert han tidligere i en annen tråd? Jeg skal ikke være så påståelige som dere og avfeie hans arbeid som søppel, men vi bør kunne møtes på midten: å være bevisste på spørsmålene som er stilt rundt metodene og kunnskapene hans. Du kan gjerne se tilbake i Holocaust-tråden og se hva jeg skrev, hvis du tør.

 

Så et spørsmål til deg og pk2010: hva slags signifikans har én kvinnes uttalelser for hele denne saken? Dere tar et eller to menneskers atferd og anvender det på et helt folk. Det er et hån mot sunn fornuft, og sannsynligvis bare et skittent triks for å lure de mindre oppegående.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjæresten min, Frk Zisblatt skulle egentlig bli til lampeskjermen i denne videoen.

 

http://www.youtube.com/watch?v=cnshyVtH98k

 

Det er helt herlig hvordan denne fjompen sitter og analyserer detaljer ut fra verdens mest uklare video. Er han virkelig så forbasket dum at han forventer å se sting eller fange-tatoveringer i den kvaliteten der? Samtidig så er jeg interessert i å høre hvordan han vet at sol ikke kan skinne gjennom hud?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...