Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden


  

358 stemmer

  1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

    • Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes CSKA Moskva er gode. De har en rask og en sterk spiss med over 80 total (Vagner Love og Doumbia) og vinger i Honda og Dzagoev som er lynsjappe. Eneste problemet er kanskje forsvaret hvor ingen er over 80 i bakre rekke. Men har vunnet en rekke kamper med dem hvor Doumbia og Vagner Love har skora omtrent alle måla. Det er et 4,5 stjerners lag.

Lenke til kommentar

Etter litt mer enn halvspillt sesong med Barnet er jeg meget fornøyd med manager-modusen. Kunne vært littegranne mer å gjort mellom kampene, men er veldig fornøyd med "feelingen".

 

En veldig, veldig fin detalj: Siden jeg ønsker å komme i PL med Barnet fra laveste nivå i England har jeg valgt en relativt stor stadion (den med "buede" tak på langsidene, ca. 45000 tilskuere) slik at jeg ikke spiller i PL "på løkka". Siden jeg er såpass lavt i divisjonene og stadionen er så stor så er det såvidt tilskuere på kampene!

 

Jeg tar det som en selvfølge at det vil øke mer og mer etterhvert som jeg rykker opp ;) Må si at her har EA virkelig truffet blink!

Lenke til kommentar

Nei ingen har sett det i virkeligheten, ikke akkurat sånn ihvertfall, fordi det egnetlig er umulig. Derfor er FIFA teit av og til ;)

 

Det er ikke umulig, men det er like sannsynlig som at vi får se Bergkamps mål igjen.

 

Forslag til 3-stjerners, 4-stjerners og 4,5-5 stjerners lag som har spillere som kan dempe en ball?

 

Har nå tapt 4 kamper på rad i H2H, og må bare finne meg et par, tre lag jeg skal kunne ut og inn.

 

Bør ha 2 spisser, en med minst 80 i pace, den andre bryr jeg meg ikke om, så lenge han har minst 3 stjerners skillmoves.

Gjerne en midtbanespiller som kan skyte. Forsvar som ikke er idioter, og en keeper som ikke gir retur på alt.

 

Forsvarspillere som takler, men ikke klarer å nå ballen før angriperen igjen har den, eller forsvarspillere som rygger på høy gjennombrudd, for så å dempe den til motstander er jeg håpløst lei av. Hva gjør jeg galt?

 

VVV Venlo i Eresdivisie. Ahmed Musa, sier ikke mer.

Lenke til kommentar

Føh fen. Tapte akkurat en kamp 5-1. Motstander hadde 6 skudd på mål, på et tidspunkt i kampen ledet han 3-1 med to skudd på mål. Faen meg latterlig hvordan absolutt alt går inn mot en i enkelte kamper. Sjeldent vært så forbanna bitter under og etter et tap. Egentlig en veldig jevn kamp hvor jeg har mesteparten av overtaket og sjansene, men absolutt ingenting ville seg.

Lenke til kommentar

Forslag til 3-stjerners, 4-stjerners og 4,5-5 stjerners lag som har spillere som kan dempe en ball?

 

Har nå tapt 4 kamper på rad i H2H, og må bare finne meg et par, tre lag jeg skal kunne ut og inn.

 

Bør ha 2 spisser, en med minst 80 i pace, den andre bryr jeg meg ikke om, så lenge han har minst 3 stjerners skillmoves.

Gjerne en midtbanespiller som kan skyte. Forsvar som ikke er idioter, og en keeper som ikke gir retur på alt.

 

Forsvarspillere som takler, men ikke klarer å nå ballen før angriperen igjen har den, eller forsvarspillere som rygger på høy gjennombrudd, for så å dempe den til motstander er jeg håpløst lei av. Hva gjør jeg galt?

Milan har jo rimelig sykt spisspar med 2x 5* driblere, god fart og styrke.

Lenke til kommentar

noen som spiller med manuell styringa?

hva er pluss med det hvis du får det til?

 

Spiller med alt manuelt unntatt pasninger og sprint nå. Det som er pluss ved det er at du rett og slett har mer styring på ting selv. Du velger nøyaktig hvor skuddene dine skal gå, slik at du scorer i vanskelige situasjoner, innleggene der du vil ha dem... osv. Du får rett og skal mer "kontroll" på hva du foretar deg. Manuell pasning blir for vanskelig.

Lenke til kommentar

noen som spiller med manuell styringa?

hva er pluss med det hvis du får det til?

 

Spiller med alt manuelt unntatt pasninger og sprint nå. Det som er pluss ved det er at du rett og slett har mer styring på ting selv. Du velger nøyaktig hvor skuddene dine skal gå, slik at du scorer i vanskelige situasjoner, innleggene der du vil ha dem... osv. Du får rett og skal mer "kontroll" på hva du foretar deg. Manuell pasning blir for vanskelig.

Hvor får man endra på det? Har kikka men fant ikke noe..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...