Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden


  

358 stemmer

  1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

    • Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Elsker når folk raqe quiter. Leder 2-0 og så tar jeg å dribler 6 mann med Zlatan og tilslutt rainbow alene med keeper. Glemte å ta rabona eller trick pass når jeg skulle skyte da.. :(

 

Elsker når folk lyver så det renner av dem for å virke gode på ett forum. :ph34r:

 

Dagens. Hadde det vært mulig å lagre mål online, så skulle du gjerne sett målet. Men ikke alle klarer slike mål, søte deg.

Lenke til kommentar

Nei sant det. Lettere å lyve om det enn å klare å vise ett slikt mål. Men eg tror deg eg, hvorfor SKULLE du lyve om noe sånt.

 

Jeg er god i FIFA. Trenger ikke å lyge om noe. Du kan jo få lov til å prøve en kamp, så kan vi se. Makan ass.

 

Etter å ha lest det der vil jeg ha en kamp mot deg, hvis jeg får lov selvfølgelig?

Lenke til kommentar

Nei sant det. Lettere å lyve om det enn å klare å vise ett slikt mål. Men eg tror deg eg, hvorfor SKULLE du lyve om noe sånt.

 

Jeg er god i FIFA. Trenger ikke å lyge om noe. Du kan jo få lov til å prøve en kamp, så kan vi se. Makan ass.

 

Etter å ha lest det der vil jeg ha en kamp mot deg, hvis jeg får lov selvfølgelig?

 

Alltid. Men har restrictet brannmur, så det er ikke alle jeg klarer å koble til. Hvis det ikke funker, så tar vi det i november da jeg flytter inn i leilighet og med nytt nett. Ialle fall, vi kan prøve. Nick er PSN. ADD.

Lenke til kommentar

U mad bro?

 

Kan eg få LOV til å prøve en kamp? Å så priviligert eg føler meg. :love:

 

Slapp av cumpis. Bare skøyer med deg. :)

Du ble redd nå, ja? Haha.. Bare add SixIlluZions ;) Du skøyer? lol. Ingen skøyer med en bergenser.

Kan vi ta en kamp vi også?

Herre.. Det er jo bare å gå inn på PSN, trykke legg til venn, skrive at du er herfra og så adder jeg. Trenger ikke å spørre.

Endret av SixIlluZions
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...