Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden


  

358 stemmer

  1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

    • Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3


Anbefalte innlegg

Uff, FIFA12 er litt ekkelt. Går ikke ann å gjøre noe med den laggen i online-delen av spillet, og det er rart at det lagger, for det gjorde ikke i FIFA10. Hoppet fra FIFA10 til FIFA12, forutenom manager-delen så ville jeg valgt FIFA10... Går fra å tape 1 av 10, til å vinne 1 av 10 i online-delen... :ermm: Verdensklasse har også blitt noe helt annet... mange rare pasninger, holder joysticken rett mot medspillere, sender pasningen... Ojj, der gikk ballen til motstanderen på motsatt banehalvdel, for det ville jo skjedd på ordentlig, sentre til motstander istedenfor å spille ut ballen... Right...

 

Må også tilføye at det er herlige å se Carragher løpe opp Cantona, og nei, det knuffer ikke, Cantona begynner med forsprang på en del meter...Men hadde jeg vært Carragher, da hadde fløyta fått en annen lyd :roll:

Endret av Verbalo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde jeg spilt uavgjort eller tapt denne, så hadde jeg ødelagt PS3 og alt inne i stuen.

Lag: Arsenal vs Chelsea

 

Mål: 3- 2

Skudd på mål: 11 - 2

Skudd: 15 - 2

Ballbesittelse: %65 - 35

Pasninger % 91 - 73

Taklinger % 75 - 62

Kort: 0 - 0

Frispark: 1 - 1

Hjørnespark: 3 - 0

Endret av SixIlluZions
Lenke til kommentar

Må si meg relativt skuffet over Be A Pro i år. Hadde veldig store forventninger og trodde de hadde gjort store endringer der også, det viser seg derimot at EA nok har glemt at den modusen er med ;)

 

Det er absolutt ingenting å gjøre uten kampene og de er ikke akkurat noe særlig å skryte av... Gikk fra VIF til Barcelona etter 1 sesong og merker nesten ikke forskjell. Barca har alt annet enn kontroll mot lag som ligger under 15. plass., det er de nøyaktig samme byttene (Iniesta->Xavi, Messi->en unggutt jeg ikke husker).

 

Villa bommer konstant en-mot-en, på stillingen 1-1 og i det 90. minutt får Xavi ballen og det første han gjør er å drible rett bort fra motstanderen og ut over linja...

 

Dette var muligens den modusen jeg gledet meg aller mest til å er ikke annet enn enormt skuffet og EA...

Så absolutt enig, men sånn har jo Fifa alltid vært. Virker som medspillere er dummere en motspillerene.

Utrolig irriterende å måtte gjøre all jobben på laget, derfor styrer jeg alltid hele laget istedenfor bare min egen spiller.

Lenke til kommentar

Må si meg relativt skuffet over Be A Pro i år. Hadde veldig store forventninger og trodde de hadde gjort store endringer der også, det viser seg derimot at EA nok har glemt at den modusen er med ;)

 

Det er absolutt ingenting å gjøre uten kampene og de er ikke akkurat noe særlig å skryte av... Gikk fra VIF til Barcelona etter 1 sesong og merker nesten ikke forskjell. Barca har alt annet enn kontroll mot lag som ligger under 15. plass., det er de nøyaktig samme byttene (Iniesta->Xavi, Messi->en unggutt jeg ikke husker).

 

Villa bommer konstant en-mot-en, på stillingen 1-1 og i det 90. minutt får Xavi ballen og det første han gjør er å drible rett bort fra motstanderen og ut over linja...

 

Dette var muligens den modusen jeg gledet meg aller mest til å er ikke annet enn enormt skuffet og EA...

Så absolutt enig, men sånn har jo Fifa alltid vært. Virker som medspillere er dummere en motspillerene.

Utrolig irriterende å måtte gjøre all jobben på laget, derfor styrer jeg alltid hele laget istedenfor bare min egen spiller.

 

Du styrer hele laget i Be A Pro? Hva i alle dager er poenget med det?

Lenke til kommentar

Må si meg relativt skuffet over Be A Pro i år. Hadde veldig store forventninger og trodde de hadde gjort store endringer der også, det viser seg derimot at EA nok har glemt at den modusen er med ;)

 

Det er absolutt ingenting å gjøre uten kampene og de er ikke akkurat noe særlig å skryte av... Gikk fra VIF til Barcelona etter 1 sesong og merker nesten ikke forskjell. Barca har alt annet enn kontroll mot lag som ligger under 15. plass., det er de nøyaktig samme byttene (Iniesta->Xavi, Messi->en unggutt jeg ikke husker).

 

Villa bommer konstant en-mot-en, på stillingen 1-1 og i det 90. minutt får Xavi ballen og det første han gjør er å drible rett bort fra motstanderen og ut over linja...

 

Dette var muligens den modusen jeg gledet meg aller mest til å er ikke annet enn enormt skuffet og EA...

Så absolutt enig, men sånn har jo Fifa alltid vært. Virker som medspillere er dummere en motspillerene.

Utrolig irriterende å måtte gjøre all jobben på laget, derfor styrer jeg alltid hele laget istedenfor bare min egen spiller.

 

Du styrer hele laget i Be A Pro? Hva i alle dager er poenget med det?

Å kunne spille fotball jeg synes er morsom, istede for den dødskjedelige fotballen AIen spiller når jeg bare styrer meg selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

1.02 update:

 

 

-Fixed a memory leak that would cause Origin to crash.

 

-Fixes to our installation and updating systems.

 

-Fixed an install issue that was forcing users to download all language packs.

 

-Goalkeeper control in online matches: We asked for your feedback and we got lots of it. After reviewing that and our own telemetry, we decided that enough people were abusing this feature online to negatively affect the experience of the majority. So we have decided to remove the ability to press Back/Select and play as the goalkeeper, allowing the CPU to defend, in all online matches. The function remains available in offline matches.

 

-Fixed a situation that would see the user in an empty FUT Store without button functionality.

 

-Fixed a FUT crash when using custom tactics.

 

-Fixed a hard lock that would occur when applying a Manager Contract after purchasing a Bronze Premium Pack in FUT.

 

-Fixed a situation that would see some users being disconnected from FUT after five seconds of connectivity.-

 

-We have optimized the FUT server to speed up transactions

 

Har du en link til den infoen? :)

Lenke til kommentar

Må si meg relativt skuffet over Be A Pro i år. Hadde veldig store forventninger og trodde de hadde gjort store endringer der også, det viser seg derimot at EA nok har glemt at den modusen er med ;)

 

Det er absolutt ingenting å gjøre uten kampene og de er ikke akkurat noe særlig å skryte av... Gikk fra VIF til Barcelona etter 1 sesong og merker nesten ikke forskjell. Barca har alt annet enn kontroll mot lag som ligger under 15. plass., det er de nøyaktig samme byttene (Iniesta->Xavi, Messi->en unggutt jeg ikke husker).

 

Villa bommer konstant en-mot-en, på stillingen 1-1 og i det 90. minutt får Xavi ballen og det første han gjør er å drible rett bort fra motstanderen og ut over linja...

 

Dette var muligens den modusen jeg gledet meg aller mest til å er ikke annet enn enormt skuffet og EA...

Så absolutt enig, men sånn har jo Fifa alltid vært. Virker som medspillere er dummere en motspillerene.

Utrolig irriterende å måtte gjøre all jobben på laget, derfor styrer jeg alltid hele laget istedenfor bare min egen spiller.

 

Du styrer hele laget i Be A Pro? Hva i alle dager er poenget med det?

Å kunne spille fotball jeg synes er morsom, istede for den dødskjedelige fotballen AIen spiller når jeg bare styrer meg selv.

 

Så spill vanlig manager-modus, da.

Lenke til kommentar

Hadde jeg spilt uavgjort eller tapt denne, så hadde jeg ødelagt PS3 og alt inne i stuen.

Lag: Arsenal vs Chelsea

 

Mål: 3- 2

Skudd på mål: 11 - 2

Skudd: 15 - 2

Ballbesittelse: %65 - 35

Pasninger % 91 - 73

Taklinger % 75 - 62

Kort: 0 - 0

Frispark: 1 - 1

Hjørnespark: 3 - 0

 

 

Du eide ham jo så inni ******* !! :D

Hehe.. Jeg tapte nettopp denne:

 

Arsenal - Manchester City

Mål: 1-2

Skudd på mål: 10-3

Skudd: 14-4

Ballbesittelse: 58-42

Pasninger%: 91-74

 

Blir lettere forbannet. Traff stolpen 3 ganger i løpet av 3 sekunder. Og den ene gikk i tverra rett ved krysset, ned i stolpen og ut. Ler litt av det egentlig :)

Lenke til kommentar

Takk FIFA. Rundspiller City nok en gang, men taper på grunn av forsvarsglitch. Jeg forstår virkelig ikke. Plutselig løper Santos bare ut av banen og tryner i reklameskiltet. Så da blir han 2 mot 1 på stillingen 2-2. Fikk han plutselig AD/HD anfall? Hvorfor skjer det med meg hele forbanna tiden.

 

Og så kommer jeg alene igjennom i 90 minutt og blir PLØYD NED BAKFRA INNE I 16 METEREN.. DIREKTE BAKFRA!!!!!! OG JEG FÅR IKKE STRAFFE.. SERIØST! RETT BAKFRA OG HAN ER JO IKKE I NÆÆÆÆRHETEN AV BALLEN.

 

Er det Fetter Anton som trener City?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...