Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden


  

358 stemmer

  1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

    • Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg begynner nesten å lure på om spillet er rigget... FIFA vil rett og slett ikke at jeg skal vinne kamper.

 

Jeg lå godt an til opprykk til 7. divisjon, plutselig får jeg tidenes tapsstreak, og klarer å holde meg i 8. div. Neste sesong er det samme, tror jeg fikk 6-7 poeng på 10 kamper, og nå sliter jeg i 9. div....

 

Enda jeg dominerer kampene totalt. F.eks nå spilte jeg en kamp i 9. div, tapte 2-1, han hadde 3 skudd på mål og 4 skudd totalt, jeg hadde 16 skudd og 8 skudd på mål. Fyfaen.

Lenke til kommentar

Jeg har tenkt til å ta alle achievementsene til Fifa 12, mangler 7 stykker, deriblant den som man får ved å spille i 50 timer på banen. Men hvor mange kamper er det snakk om?

 

? Mener du acc til Pro'en eller trophy'sene? Om du mener trophy'ene så fikk eg 50 timer på banen igår. Og om du spiller med 4 mins omganger altså minutters kamper så er vel regnestykket gitt.

Lenke til kommentar

Ja, spillere som er mindre enn andre har ALDRI i virkeligheten slått noen i en hodeduell.

 

Og Beckham scoret ALDRI fra midtbanen heller. Virkeligheten er RIGGA! :roll:

 

Når Messi er en halvmeter mindre enn Vermaelen og Verm praktisk talt får ballen i panna, så skal det ikke være mulig at han taper hodeduellen nei.

 

Og at Szczesny som står på streken ikke klarer å flytte seg 20 cm til venstre for å ta skudded til Messi da blir det litt for dumt.

 

Nå vant jeg 4-0 mot en nabb, men fyfaen for en lagg det var på han. Kampen tok jo sikkert dobbelt så lang tid bare pga laggen.

Lenke til kommentar

Jeg trenger litt hjelp med sliderne siden EA har stilt "rekkefølgen" helt tilfeldig.

 

Om jeg vil ha motspillerne litt tregere, hva skal jeg sette slideren på da? Og keeperen deres litt dårligere.

sett ned akslerasjon og sprint speed. Da blir de treigere. Flytter du de opp blir de raskere. Obvious?

Lenke til kommentar

KVA FAEN?!

Må innløse nettpasskode for å spele online på PS3 etter update. Det gjorde eg jo første gang eg spelte spelet... I helvette.

 

Å FY SATAN! AT DET GÅR ANN!!!

 

Menne, sånt skjer innimellom. Det skjedde på Fifa 11, det skjer på Fifa 12.

Og korleis fiksa eg på det problemet da?

FIFA for meg er kun online..

Lenke til kommentar

Folk griner og syter mye her. Mistenker at det er de samme folkene jeg slår i hodeduell med en halvmeter lavere spillere. Timing og posisjonering, timing og posisjonering. Det er ikke så mye som skal til.

 

De av dere som går på voldsomme tapsrekker: Gjør noe med mentaliteten deres.

 

Er så enig. Mer er det vel ikke å si.

Lenke til kommentar

Må si meg relativt skuffet over Be A Pro i år. Hadde veldig store forventninger og trodde de hadde gjort store endringer der også, det viser seg derimot at EA nok har glemt at den modusen er med ;)

 

Det er absolutt ingenting å gjøre uten kampene og de er ikke akkurat noe særlig å skryte av... Gikk fra VIF til Barcelona etter 1 sesong og merker nesten ikke forskjell. Barca har alt annet enn kontroll mot lag som ligger under 15. plass., det er de nøyaktig samme byttene (Iniesta->Xavi, Messi->en unggutt jeg ikke husker).

 

Villa bommer konstant en-mot-en, på stillingen 1-1 og i det 90. minutt får Xavi ballen og det første han gjør er å drible rett bort fra motstanderen og ut over linja...

 

Dette var muligens den modusen jeg gledet meg aller mest til å er ikke annet enn enormt skuffet og EA...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...