Gå til innhold

Jeg gir opp MGP fra og med nå!


Anbefalte innlegg

Norge og MGP kan faen meg dra seg rett til HELVETE!!!! BARE DRITEN SOM KOMMER VIDERE. Dette var siste gangen jeg så på det programmet. Hva tenker folk på når de stemmer på "Sie Gubba" og de rockabilly-vrølet?!? for ikke å nevne "haba-haba"... det ser ikke jeg på som musikk... ikke var det for mye show heller... låter stygt som fy...

 

Er det med én ålreit sange eller to kan man regne med at de går ut. Bare folk som ikke vet hva MUSIKK ER som stemmer. Kunne blitt innført fagjury eller noe, så ikke alt det som er direkte dårlig og talentløst kommer videre.

 

Jeg selv heiet på Susperia, og kunne ikke skjønne annet enn at de ville være den beste kandidaten til Eurovison (internasjonalt). Vokalisten har sykt bra stemme, og bandet ellers er bra.

jeg gir opp... Nordmenn nå til dags.... (!!)

Endret av RC-man
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med TS, selv om jeg likte Mimi i hennes semi(glemte selvfølgelig sistesjansen) og synes hun absolutt burde gått videre istedenfor babel fish (:roll:) . Men det er stort sett mye tull som går videre til finalen i Mgp. Så ofte går det artister videre som ikke har potensiale verken i den norske finalen eller i Eurovision. Men det sier vel kanskje litt om musikksmaken til dette landet.

At folk har forskjellig musikksmak er forøvrig noe som er utrolig bra, ellers kunne f.eks mange av dagens stjerner aldri blitt oppdaget. Så sånn sett er det ett gode. Men Mimi må bare fortsette å jobbe på, hun kan blir stor. Det samme med Lucky Bullets(for topp 2 blir de ikke. Det er jeg rimelig sikker på at blir R/Å og Hanne Sørvaag som vinner). Men både Mimi og Lucky Bullets må gi seg med de faktene på scenen, synes jeg. Forøvrig skjønner jeg ikke hvordan ts kan unnlate å nevne Hanne Sørvaag når vi snakker om Eurovision.

Lenke til kommentar

zeph:men da trenger du ikke å se på det. en av grunnene til at det er så populært er vel fordi det fører til ESC. Så er det jo mye god musikk(mye dårlig og ja), vinneren blir ofte ny folkehelt, å vinne ESC trenger jeg vel ikke skrive hvor mye det betyr, og det er helgeunderholdning noen få helger i året, det er noe annerledes enn det vanlige, det er vel og ett av de mest sette programmene i løpet av året hvis jeg ikke tar fei,+mange andre punkter som gjør at det er populært. Så ser ikke helt at det du skriver stemmer.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

ESC bryr meg om mogeleg endå mindre enn MGP. Det eg skriv stemmer for min del eitt hundre prosent. Dårlig musikk er ikkje min form for underhaldning.

 

Berre det faktum at denne galskapen maner fram personar som Rybak *grøss* er grunn nok til å legge ned heile greia.

Endret av Zeph
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...