Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Slutte å ha sex med dama?


Anbefalte innlegg

heisann folkens!

jeg og kjæresten min har vært sammen i to måneder nå, og vi har det kjempefint sammen. det har bare oppstått ett dilemma når det gjelder sex. vi har hatt det mange ganger, og det er jo bra og begge nyter det osv... MEN, vi hadde ubeskyttet sex ett par ganger og den ene gangen endte det opp med at jeg måtte kjøpe angrepille til hu. hun ville egentlig ikke gjøre det, men gjorde det for min skyld.

 

men nå har hun sagt at hun aldri vil gjøre det igjen, fordi hun er imot abort (abort er ikke ett alternativ om hun blir gravid). jeg er ikke klar for å bli pappa så ung som jeg er (21), og jeg vil være gift når jeg blir det - noe som er uaktuellt etter bare to måneder seff. prevasjonsmiddel som har blitt brukt er kondomer, men det er jo alltid en liten sjanse for å bli gravid selv med det, og jeg er livredd for det. ble superlettet sist hu fikk mensen, selvom hun hadde tatt angrepille osv.

 

jeg har sykt lyst til å ha sex, og det tror jeg egentlig hun har også, for hu nyter det åpenbart veldig hun også... men hva skal jeg gjøre, slutte å ha sex med hu så jeg slipper å være redd for å smelle ho på tjukka? eller skal jeg fortsette og satse på at kondomene holder? hva synes folket?

 

og en ting til, hvor sikre er kondomer om de brukes rett? og er det forskjell på kondomer? har brukt rsfu's "thin" som man får kjøpt i butikken, men vil gjerne bestille noen som er sikrere og bedre om det finnes??

 

håper på gode svar her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

takk for svar læremester :) sikre dager? tja, dagene rett etter mensen mener du? isåfall, ja da kan jeg vel være trygg, med nøye bruk av kondom. burde man fjerne penisen ganske fort etter utløsning, eller kan man trygt ligge litt? sorry mange spm. på en gang...

Ikke bare dagene rett etter, men også rett før. Antakelig har du vel ei uke på deg som er å regne som "sikre".

Du kan godt ligge og nyte etterpå bare du passer på å gripe om kondomet når du trekker deg ut, slik at både kondom og innhold blir med ut.

Lenke til kommentar

Kondom, sikre dager, OG nappe ut i svingen! Da er det vel riiimelig liten sjangs :p

 

tror jeg går for de to første, er vel liten nok sjanse da?? føler at det blir litt bortkasta å nappe ut i svingen om jeg allerede har strevi med å få på meg kondomen :p

 

takk for svar læremester :) sikre dager? tja, dagene rett etter mensen mener du? isåfall, ja da kan jeg vel være trygg, med nøye bruk av kondom. burde man fjerne penisen ganske fort etter utløsning, eller kan man trygt ligge litt? sorry mange spm. på en gang...

Ikke bare dagene rett etter, men også rett før. Antakelig har du vel ei uke på deg som er å regne som "sikre".

Du kan godt ligge og nyte etterpå bare du passer på å gripe om kondomet når du trekker deg ut, slik at både kondom og innhold blir med ut.

 

okai. hun har mensen akkurat nå faktisk, så får gripe sjansen med en gang det er over hehe. uff, jeg høres ut som den kåte gutten :( menmen... jeg er da gutt hvertfall, og det å ha sex med noen du er glad i er en god følelse - for begge! :w00t:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

okai. hun har mensen akkurat nå faktisk, så får gripe sjansen med en gang det er over hehe. uff, jeg høres ut som den kåte gutten :( menmen... jeg er da gutt hvertfall, og det å ha sex med noen du er glad i er en god følelse - for begge! :w00t:

Det er da ikke noe galt i å være kåt, unge mann, det er en tilstand du bare skal glede deg over. :thumbup:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

okai. hun har mensen akkurat nå faktisk, så får gripe sjansen med en gang det er over hehe. uff, jeg høres ut som den kåte gutten :( menmen... jeg er da gutt hvertfall, og det å ha sex med noen du er glad i er en god følelse - for begge! :w00t:

Det er da ikke noe galt i å være kåt, unge mann, det er en tilstand du bare skal glede deg over. :thumbup:

 

så fint sagt! :) men da har jeg en plan. gjøre det oftest på sikre dager, og bruke kondom riktig - da er det vel så liten sjanse at det mest sannsynlig aldri skjer noe? :)

Lenke til kommentar

Err.. du har ikke snakket med henne om p-piller, p-stav eller lignende fordi du er ganske sikker på at hun ikke vil, og dermed "gidder du ikke"?

 

Ta deg sammen. Å kunstig begrense seg til røflig noen få dager i måneden blir det ikke mye nytelse av i lengden. Hva sier du om tre måneder når hun har hodepine eller er for trøtt akkurat de dagene?

 

Snakke med henne om det. Om hun aldri har brukt det før kan hun heller ikke vite bivirkningene. Det finnes også forskjellige merker mtp. prevensjon, alt etter hva som fungerer best for henne.

Lenke til kommentar

Er ikke p-piller er alternativ da?

 

ikke for hu tror jeg, hu er litt sær på sånt. er 99% sikker på at hu ikke vil starte med det, så da gidder jeg ikke spørre... men skjønner jo forsåvidt det, det har jo bivirkninger osv., også er det bare for min skyld, så jeg føler at det blir litt egoistisk å forlange det av hu..

JEg synes ikke det skal være noe spørsmål egentlig. Er dere seriøst sammen, så burde hun bruke p-piller. Noe annet er dårlig gjort mot deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...