Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Slutte å ha sex med dama?


Anbefalte innlegg

What!

Så jenta skal proppe kroppen full av humbuge greier og sette sin egen fare i helse kun pga at mannen vil det. Not fair.

 

 

Eg støttar deg fullt ut her. Å hive i seg potensielt farlege kjemikaliar berre fordi mannen ikkje vil bruke kondom er heilt på trynet.

Men sminker deg gjør du?

Jo tidligere, jo verre

 

Og jo tidligere jentene begynner å sminke seg, jo verre er det. Når jentene er unge er kroppene og hjernene deres fortsatt under utvikling, noe som gjør dem mer utsatt for kjemisk skade.

Deltakerne i studien, som var jenter mellom 14 og 19 år, hadde alle tatt opp farlige kjemikalier som ftalater, triklosan, parabener og syntetisk musk i kroppene sine. Dette er stoffer som ofte blir brukt i kosmetikk, og som tidligere har blitt satt i sammenheng med både kreft og hormontrøbbel. Forskerne er nå redde for at disse kjemikaliene også kan føre til depresjon og tidlig pubertet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har visst ikke fått med deg det mest elementære i seksualundervisningen. Stapper du pikken inn, kan hun bli gravid, uansett om det bare et inn, ut...

Hvis du først stapper den inn uten kondom, kan du like godt fortsette (for så "hoppe av i svingen") det er mer eller mindre like sikkert.

 

hun KAN ja, det vet jeg jo. men det er fortsatt veldig liten sannsynlighet det vi gjorde idag tror jeg. det var bare sakte inn og ut også - og ikke mange ganger.. JEG tror det er mye større sjanse om jeg hadde fortsatt, økt tempo, og holdt på til jeg nådde klimaks. er få dager siden hun hadde mensen også, så satser på at det hjelper. :p men skal ikke gjøre det igjen. imorgen skal vi ut på date og hjem til hu etterpå, så da blir det nok litt action. men da skal jeg ikke "stappe den inn" før jeg har tredd på meg kondom... men uff, det føles jo SÅ mye bedre uten :(

 

 

Jeg kan iallefall garantere deg en ting:

Fortsetter du å stappe den inn før du tar kondom, prøver sikre dager eller "hoppe av i svingen" kommer du til å bli far i starten/midten av 2012. For all del, kan godt være at du er på vei til å bli far allerede, for den saks skyld.

 

Ikke not tull i tråden din? Det er du som står for det meste av tullet, sarkastisk nok. Du har gått glipp av det mest elementære i seksualundervisningen. Begynner å lure på om du enten er 11 år eller... (11 åringer får ikke seksualundervisning)

Endret av 13375k1133z
Lenke til kommentar

Du har visst ikke fått med deg det mest elementære i seksualundervisningen. Stapper du pikken inn, kan hun bli gravid, uansett om det bare et inn, ut...

Hvis du først stapper den inn uten kondom, kan du like godt fortsette (for så "hoppe av i svingen") det er mer eller mindre like sikkert.

 

hun KAN ja, det vet jeg jo. men det er fortsatt veldig liten sannsynlighet det vi gjorde idag tror jeg. det var bare sakte inn og ut også - og ikke mange ganger.. JEG tror det er mye større sjanse om jeg hadde fortsatt, økt tempo, og holdt på til jeg nådde klimaks. er få dager siden hun hadde mensen også, så satser på at det hjelper. :p men skal ikke gjøre det igjen. imorgen skal vi ut på date og hjem til hu etterpå, så da blir det nok litt action. men da skal jeg ikke "stappe den inn" før jeg har tredd på meg kondom... men uff, det føles jo SÅ mye bedre uten :(

 

 

Jeg kan iallefall garantere deg en ting:

Fortsetter du å stappe den inn før du tar kondom, prøver sikre dager eller "hoppe av i svingen" kommer du til å bli far i starten/midten av 2012. For all del, kan godt være at du er på vei til å bli far allerede, for den saks skyld.

 

Ikke not tull i tråden din? Det er du som står for det meste av tullet, sarkastisk nok. Du har gått glipp av det mest elementære i seksualundervisningen. Begynner å lure på om du enten er 11 år (11 åringer får ikke seksualundervisning)

 

jeg er hvertfall seriøs, og fulgte kanskje ikke så godt med på ungdomsskolen nei. sorry for det! men sa ikke jeg at jeg ikke skal gjøre det igjen? du må nok lære deg å lese nøyere, før du klager på meg igjen :)

 

og fint du sier det kan hende jeg skal bli far allerede, som om jeg ikke er bekymra nok fra før av. men skal prøve å la være. tviler på at hu er befrukta nå, hvertfall hvis alt 'læremesteren' har lært meg her. men jeg skal si ifra når hu får mensen igjen ;)

 

takk for det, Jonta! :)

Lenke til kommentar

Det er hverken meningen å ikke skremme deg eller skremme deg. Sier bare det som kan skje, det er liten sjanse, men sjansen er der likevel. 1 av 100 kvinner blir gravide av p-piller (skyldes som oftest slurving), kvinner har også blitt gravide av analsex og oralsex, hvorfor? tatt på sperm, for så å stappe fingrene inn i vagina / sæd har rent inn...

 

Foreslår forøvrig at du tar kikk på : http://www.ung.no/ eller klara-klok.no, der er fagpersonell som svarer / har skrevet. Der får du spørsmål om ALT relatert til sex/sexualitet.

 

men sa ikke jeg at jeg ikke skal gjøre det igjen? du må nok lære deg å lese nøyere, før du klager på meg igjen

 

Du har tidligere sagt i posten at du skal slutte med å hoppe av i svingen, bruke kondom i stedet.

Hva gjorde du? stappet kuken inn i vagina, så tok du på kondom. Du mast litt av poenget med kondom, når du penetrerte...

 

Og ærlig talt, problemer med å ta på kondom? Er du helt seriøs? Da må du ha noen alvorlige problemer med motorikken i hendene dine. Er søren meg lettere enn å ta på seg sokkene.

 

 

Har forøvrig en kompis som ble far ved å bruke "hoppe av i svingen", bare for å nevne.

Endret av 13375k1133z
Lenke til kommentar

Og husk, blir hun gravid så er det IKKE en katastrofe, selv om du føler deg for ung og at det er for tidlig i forholdet.

 

Men når det gjelder dette med uforsiktighet, altså hoppe av i svingen og tippe på dagene, så er det litt farlig, mitt første barn kom etter den slags moro. ;)

 

Jeg er forøvrig enig med de som er litt skeptisk til ekstern innput av hormoner her, ettersom faren for enkelte kreftformer osv også visstnok øker, men jeg ser jo også fordelene.

Endret av iChristian
Lenke til kommentar

Det er en risiko i forbindelse med det, uansett. Ei veninne av meg fikk nettop brodplopp pga p-piller, og hun kunne ha dødd!

Vel hu burde kanskje ha sjekka blodet sitt ved å ta en vanlig blodprøve først for å se om hun har Leidenmutasjon eller andre feil. Om man har det kan man jo alltids bruke minipillen som kun inneholder et estagen.

Lenke til kommentar

Det er en risiko i forbindelse med det, uansett. Ei veninne av meg fikk nettop brodplopp pga p-piller, og hun kunne ha dødd!

Vel hu burde kanskje ha sjekka blodet sitt ved å ta en vanlig blodprøve først for å se om hun har Leidenmutasjon eller andre feil. Om man har det kan man jo alltids bruke minipillen som kun inneholder et estagen.

 

Tro meg, hun har nok blitt sjekket. Jeg er selv midt i en prosess hvor de undersøker bl.a nyrene mine, fordi jeg ønsket p-piller. Uansett hvor frisk du er, så er det en risiko for både slag og blodpropp ved bruk av p-piller.

Lenke til kommentar

What!

Så jenta skal proppe kroppen full av humbuge greier og sette sin egen fare i helse kun pga at mannen vil det. Not fair.

 

 

Eg støttar deg fullt ut her. Å hive i seg potensielt farlege kjemikaliar berre fordi mannen ikkje vil bruke kondom er heilt på trynet.

Men sminker deg gjør du?

 

 

Nei, eg er gut. :ph34r:

Lenke til kommentar

takk til Dermuszdel og iChristian, for flotte innspill...

 

anyway, idag klarte jeg å spørre. gjorde det på et veldig passelig tidspunkt også. vi koste oss, og det ene førte til det andre, alt var veldig bra. helt til jeg skulle sette kondomen på en viss stiv kroppsdel :( fikk den fint på, det var ikke det, men penisen ble slapp etter jeg hadde fått den på, og fikk den nesten ikke inn. fikk den inn og starta litt, men den var så stiv at jeg ikke klarte mer. så da heiv jeg kondomen og gav opp det. gjorde ett nytt forsøk senere, men faila det også..

 

så etter det så ble jeg så oppgitt og lei meg for disse dumme dongene, og dama syntes jeg var så søt. så jeg smilte tilbake, også passa det bra å innlede en samtale om annen prevansjon. jeg var ganske så sikker på at hu kom til å si nei, men neida, hu var åpen for det, det var helt greit :w00t: så, da blir det p-piller og sex uten kondom snart. digg!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...