Gå til innhold

Madla Mars 2011


Mian420

Anbefalte innlegg

Gjett hvem som har fått fuckings halsbetennelse på max. da!

Doper meg ned på paracet! Faen asså, så close til innrykk. FML

 

Skynd deg til legen for å få Antibiotika. Hadde halsbetennelse og influensa for ikke så lenge siden. Fikk antibiotika, og jeg var frisk som en fisk dagen etterpå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oss som skal reise sammen, kan vi finne en måte å gjenkjenne hverandre?

 

 

Tror ikke det blir et problem å skjønne at vi skal på samme plass. Er jo ikke låv å ta bekjente med inn etter sikkerhetskontrollen, så man blir jo sittende alene når man kommer inn på terminalen. Om man ikke er så sjenert så skal det ikke være et problem å finne hverandre, så lenge man sitter med rett gate.

Lenke til kommentar

Var inne til rekruttskole i fjor, og dere får endel tid til pc. I starten kan dagene vare fra 6 om morran til 18-20 om kvelden, men når dere først er ferdig for dagen så regner jeg med at de aller fleste legger seg i senga med pcen. Vi lana blant annet CS flere ganger i uka. Da er det litt kjipt å ha lagt den igjen hjemme. :)

Lenke til kommentar

Hei!

En kompis av meg som var på opptaket til befalskolen i fjor droppet ut i feltuken, var ikke noe for han. Har ikke hørt noe siden, men nå i januar fikk han innkalling til førstegangstjeneste 23. mars, altså i morgen. Noe som han heller ikke vil. Han fikk legeerklæring, men må møte opp likevel. Hvilke årsaker eller grunner kan det være for å få fritak fra førstegangstjeneste?

Han har pollallergi, og kan slite med tidligere skader i knærne, i tillegg som han hadde søvnproblemer på befalskolen. Dette er årsaker for at han gikk ut av opptaket til befalskolen. Er dette gode årsaker nok?

Lenke til kommentar

Hei!

En kompis av meg som var på opptaket til befalskolen i fjor droppet ut i feltuken, var ikke noe for han. Har ikke hørt noe siden, men nå i januar fikk han innkalling til førstegangstjeneste 23. mars, altså i morgen. Noe som han heller ikke vil. Han fikk legeerklæring, men må møte opp likevel. Hvilke årsaker eller grunner kan det være for å få fritak fra førstegangstjeneste?

Han har pollallergi, og kan slite med tidligere skader i knærne, i tillegg som han hadde søvnproblemer på befalskolen. Dette er årsaker for at han gikk ut av opptaket til befalskolen. Er dette gode årsaker nok?

 

Om han trenger medisiner for pollen, så er det nok. Kneskader skal man også slippe på. En venn av meg ble sendt hjem første igår pga pollenallergi:(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...