Gå til innhold

Madla Mars 2011


Mian420

Anbefalte innlegg

Bilder inne på leir av forsvarets bygninger er ikke tillatt, mye utstyr er ikke lov å ta bilder av... Men ute i felt er det god stemning om noen drister seg til å ta med et kamera. Artige bilder å ha som minner.

 

Men du blir briefet ila rekrutten om retningslinjer osv når det kommer til kamerabruk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Vi krysser fingrene for at 2.1 tar sverdet i morgen! :new_woot:

 

 

Bra noen hadde håp hvertfall :)

 

Kanskje denne uken?

 

 

Bare vi ikke blir sist igjen hvertfall...

Som befal må jeg ha troen på egen tropp. ;)

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar

Tenkte å ta med kamera til Madla. Er det lov å ta bilde av hva som helst, eller må man spørre befalet om tillatelse til å fotografere?

 

I rekrutten er det ikke så mye hemmelig å ta bilde av, ville dog være forsiktig med å ta bilde inne på leir viss det ikke er av personer du kjenner. Så lege du ikke tar bilde av våpenlagrene og skriver med store bokstaver hvor alt er hen osv. er du ganske safe. verre er det jo når man kommer på båt eller div.

Lenke til kommentar

Hehe, husker Winther-Larsen. Var en i troppen min som plystra på hu når vi sto i kø ved messa. Det ble ikke godt tatt imot, for å si det sånn. :D

Det husker eg, det var morsomt for hun kvinnelige??? fenriken ble ikke spesielt happy med det ;)

 

Hu er jo er jo fantastisk. Deilig.

Lenke til kommentar

havner de som har innrykk på samme dag og klokkeslett i samme kompani og tropp? Har også fått et kontigentnummer i innkallelsen min, er det nummeret forskjellig fra andre rekrutter som har innrykk andre dager eller klokkeslett?

 

Ja. Samme tid/dag = Samme tropp eller komp. De du sitter ved siden av kommer du på rom/tropp med, altså sidemannen din blir nok en adu kommer til å se mye av.

 

Alle på innrykket har samme kontigentnumemr om det er samme måned og år.

F.eks kontigentnummer 1103 betyr år 2011, 3. måned (altså Mars 2011).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...