Gå til innhold

Madla Mars 2011


Mian420

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Maten er helt grei, men kan til tider være dårlig.. fisk to ganger i uka.

 

Det er wifi på velferden som er gratis men da jeg var der sist var det tregt og ustabilt så netcom og telenor fikk en del nye mobilt bredbånd kunder :p Det står forøvrig noen internett terminaler i kantina som kan brukes.

Endret av Ashen
Lenke til kommentar

Mange som har planlagt å ta med pc?

 

 

Har fått inntrykk av at det er ganske hektisk i starten og dermed ikke like mye tid til pc. Personlig tenkte jeg ikke å ta med pc for vil se først hvor mye tid det er til det. Man får jo perm etter 20 dager omtrent, så klarer meg nok uten pc til da.

Lenke til kommentar

Mange som har planlagt å ta med pc?

 

Skal ha med meg aa1. Blir sikkert mye film-sjåing den første tiden. For det er myyyye venting de første dagene.

 

En kompis som var i hæren sa at på rekrutten så har man som oftest ikke tid til pc, så jeg tar ikke med hvertfall. Men er jo da typisk at det er mer enn nok tid til det.

Endret av The Catalyst
Lenke til kommentar

Snakket nettopp med en kompis som akkurat er ferdig der:

 

-hadde du med data?

 

 

jepp, men det e ikke nett på romman, du må bort på velferden og der e det fittedårlig nett.

 

 

men en ting du bør vite

på madla e ikke maten den aller beste

 

-ja hørte nånn sa den va dritt

 

 

mhm, frokost og lunsj e grei, men middagan e som regel ikke særlig

Lenke til kommentar

Tell me something I don't allready know:P (ang maten)

Men har også et par kompiser i Marinen. Han ene har jeg hatt video-samtaler med, mens han har sittet på rommet sitt i kasserna. Nettet funka bra der. (Dette var dog på haakonsvern). Om nettet er dårlig på Madla er ikke så farlig. Bruker uansett de 2 månedene på å bli kjent med nye folk og være aktiv, og i værstefall se film om det blir dødtid, noe det blir.

Lenke til kommentar

Mange som har planlagt å ta med pc?

 

Skal ha med meg aa1. Blir sikkert mye film-sjåing den første tiden. For det er myyyye venting de første dagene.

 

En kompis som var i hæren sa at på rekrutten så har man som oftest ikke tid til pc, så jeg tar ikke med hvertfall. Men er jo da typisk at det er mer enn nok tid til det.

 

Vel den eneste grunnen til at jeg tar med meg pc'n er fordi det blir ekstremt mye venting den første dagen (eller dagene?). Om jeg får tid til pc'n resten av tiden bryr jeg meg lite om. Gidder bare ikke sitte og vente på alle disse innsjekkingene osv uten å ha noe å gjør på.

 

Men Catalyst, tør jeg minne deg på at du må lete etter 1 stk skallet mann i 20 årene? Kanskje vi kan drepe litt ventetid ilag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...