Gå til innhold

[Løst] Kjøpe tøy fra utlandet (nettsider?)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å kunne hjelpe deg må du først definere ett par begrep for meg. Hva er din oppfatning av hva som er:

det hvite ut av øynene

og:

godt tøy

 

 

Slik jeg ser det er nemlig tøy fra Robins Hood hverken godt tøy eller særlig dyrt. Da basert på utvalget i nettbutikken.

Endret av ranvier
Lenke til kommentar

skal du være nøye på merke kan du jo heller gå på en av disse "sosse" butikkene å betale 800,- for en genser :)

Hva er en sossebutikk, egentlig?

 

Tipper han mener butikker med lit preppy og dyre klær som PRL, Burberry osv, men da hadde 800,- for en genser vært ganske billig.

Lenke til kommentar

skal du være nøye på merke kan du jo heller gå på en av disse "sosse" butikkene å betale 800,- for en genser :)

Hva er en sossebutikk, egentlig?

 

Tipper han mener butikker med lit preppy og dyre klær som PRL, Burberry osv, men da hadde 800,- for en genser vært ganske billig.

Jeg vet jo hva han mest sannsynlig mener, men jeg vil bare vite hva typer som han anser til å være sossebutikker. Og generelt vite hva de mener en soss egentlig er.

Lenke til kommentar

Det sier seg selv at det ikke er populært å gå ut med at man gjerne kan kjøpe falske merkevarer på et mote/klesforum, spesielt ved tanke på hvor lite sosialt akseptert det er. Selvfølgelig er man velkommen, men det gir jo ikke et godt førsteinntrykk heller.

Det blir som om jeg skulle kommet inn på treningsforumet og snakket varmt om anabole steroider og andre ulovlige dopmidler.

Men vil man støtte Comorra og andre mafiavirksomheter er det selvfølgelig greit å kjøpe falske merkevarer.

 

For å være on-topic:

RPL Big & Tall

For t-skjorter har jo H&M ofte størrelser som passer for høye folk.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

aleks558: Hvor tung er du?

Å kjøpe fake klær er ikke noe lurt da det er vanskelig å forutse passformen på de. Klærne kommer også ofte i dårlig kvalitet og har en tendens til å krympe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...