Gå til innhold

[Løst] Kjøpe tøy fra utlandet (nettsider?)


Anbefalte innlegg

en kan godt starte en diskusjon om kjøp av fake klær og mafiaen men det hører ikke hjemme i denne tråden.

 

Jeg synes det han en tendens til å skli ut i ganske krasse svar i denne delen av forumet og vil følge ekstra godt med for å slå ned på denne type innlegg. Det er fint å gi sin mening, det er jo derfor vi har diskusjonsforum, men en bør kunne sette seg ned og tenke over hvordan en formulerer seg når en er uenig med noen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Forumet heter Mote og velvære

 

så det er din definisjon av mote som avgjør hva folk skal kunne skrive om på dette forumet?

 

Så absolutt ikke, men når han kommer inn på et moteforum og spør etter hjelp til å finne fake klær synes jeg det blir for dumt.

nå har jeg ikke komt å spurt etter hjelp om å finne FAKE heller! er jo bare å bruke øynene å lese at det ikke gjør meg noe at det IKKE er av noe kjent merke!

må dere skjerpe dere litt her...

 

aleks558: Hvor tung er du?

Å kjøpe fake klær er ikke noe lurt da det er vanskelig å forutse passformen på de. Klærne kommer også ofte i dårlig kvalitet og har en tendens til å krympe.

 

 

jeg veier 65 uten at dette skal ha noe med saken å gjøre...

 

 

 

 

til alle dere som har tenkt å legge inn useriøse innlegg... GI F***!

Lenke til kommentar

nå har jeg ikke komt å spurt etter hjelp om å finne FAKE heller!

derfor lurer jeg på om det finnes nettsider med stort tøy til en billig penge? gjør meg ingenting om det er fake.

 

når rett skal være rett så har du vel gitt utrykk for at det ikke er så nøye men nok om det. vi setter strek rundt diskusjonen om fake, iallefall i denne tråden.

 

jeg veier 65 uten at dette skal ha noe med saken å gjøre...

 

uten at jeg er noen ekspert på mote så kan vekten din ha noe å si. ting som ser kult ut på en på 65 kilo ser nødvendigvis ikke så kult ut for en på 130.

Lenke til kommentar

Ved å vite høyden og vekten til en person er det jo naturligvis mye enklere å forestille seg kroppsfasongen aleks, så er det er bare å slappe av. Ingen som har tenkt til å bruke infoen i en obskur, hemmelig undersøkelse :)

Jeg vil uansett anbefale deg amerikanske nettbutikker ettersom amerikanske klær ofte er litt mer baggy enn europeiske (McDonalds is a bitch!).

Ta en titt på YOOX f.eks. Hvis ikke har du Shopstyle som er en slags shoppingportal. Sjekk også ut J.Crew og Abercrombie & Fitch.

Kan hende Topmans nettbutikk har noe også, men dette er jo en engelsk kjede. Ofte står det fysiske mål på plaggene, så let litt etter det.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Vekten din har mye å si. Du sier jo bare at du er 195 cm, men nevner ingenting om kroppsbygningen din. Da er det jo nesten umulig å hjelpe deg.

 

Ettersom du er høy og slank, eller tynn, alt ettersom, så bør du lete etter slim-fit, ikke baggy. Men det virker ikke som om du kommer til å endre mening. JC har t-skjorter som ser ut til å være laget for høye og slanke personer. De passer iaf meg helt perfekt, og jeg er 185 cm høy, og veier 72 kg.

 

Filippa K har også mye fint, men det er vel utenfor prisklassen. Jeg har ingen erfaring med H&M og Zara, men jeg regner med at de også har noe. Hvis du absolutt skal ha baggy klær bør du gå på Swag, Session, Carlings eller noe i den duren. Og Weekdays muligens.

 

Angående nettsider som er billige så blir det vel Asos og eBay muligens.

Lenke til kommentar
Abercrombie & Fitch

 

Eller ikke. Bare et velment tips...

Eller kanskje det alikevel:

derfor lurer jeg på om det finnes nettsider med stort tøy til en billig penge?

 

Mye kritikken på Abercrombie & Fitch går vel på at det meste er rimelig stygt. Det dras ofte paralleller til Jack&Jones.

Synes det er god parallell også.

 

Det er vel også et fjortismerke tror jeg.

Ja. Som til og med har inntatt Savile Row. Fremtiden ser ikke lys ut.

Endret av lokeland
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Leter du etter fake klær, har du kommet til feil forum! :)

 

om folk er velkommen på dette forumet er noe du bestemmer.

 

Forumet heter Mote og velvære

 

så det er din definisjon av mote som avgjør hva folk skal kunne skrive om på dette forumet?

La oss trekke en parallell som kanskje er enklere å forstå;

 

Hvis jeg hadde gått på spilldelen av forumet og spurt etter hvor jeg kan laste ned en serie, hadde dere stengt tråden da?

Lenke til kommentar

La oss trekke en parallell som kanskje er enklere å forstå;

 

Hvis jeg hadde gått på spilldelen av forumet og spurt etter hvor jeg kan laste ned en serie, hadde dere stengt tråden da?

 

 

det gir jo ingen mening?

 

 

men dere kan ta å stenge tråden... får leve med å betale det jeg må betale

 

 

## unødvendig quoting fjernet av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Abercrombie & Fitch

 

Eller ikke. Bare et velment tips...

 

Avercombie & Fitch er helt klart en av mine favorittsteder å handle klær, har ikke prøvd deres nettbutikk men hver gang jeg er innom så kjøper jeg noe. Er opptatt av kvalitet og (uansett hva noen måtte mene) når jeg kjenner på plaggene så føles kvaliteten veldig god på alt jeg har kjøpt derfra, og de varer i årevis uten å bli ødelagt. Jeg synes at de er stilige også. Det beste med å handle klær i utlandet er at du får klær som ikke alle andre har.

Lenke til kommentar

Hvis jeg hadde gått på spilldelen av forumet og spurt etter hvor jeg kan laste ned en serie, hadde dere stengt tråden da?

 

bare fordi noen kommer med en sleivete kommentar om piratmerker så skal tråder stenges? antageligvis ikke men vi ville nok holdt et øye med tråden.

 

nå skal jeg ikke påstå vi holder øye med denne tråden på grunn av TS sin formulering i førsteposten men på grunn av den dårlige stemningen i denne delen av forumet som må ryddes litt opp i.

Lenke til kommentar

Vel men fake klær kan være ganske morsomt også. I Asia blir det gjort enkelte så dårlige kopier at det nesten blir et eget marked. For eksempel supermann t-skjorter i åpenbart feil farger (for eksempel gul og grønn), og kopier med helt feil tekst på. Vi kjøpte masse fake klær i Thailand og hadde masse gøy med de. Kostet nesten ingen ting.

 

Dessverre er trådstarter ikke akkurat av Asiatisk høyde, så det er ikke så lett å finne hans størrelse der, men noe vil han nok finne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...