Gå til innhold

AMD er hjernen i neste Surface

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte faktisk på det her om dagen at det må vel være mulig for f.eks. Apple å lage en "iTable" som rett og slett er en forvokst iPad med 20-30" skjerm uten at den kommer til å koste 50 laken i butikken?

Ser jo selvfølgelig at Surface har en god del ekstrafunksjonalitet ift. dagens iPad, men nærmere 50 tusen gjør jo at denne type produkter ikke akkurat kommer til å selge som varmt hvetebrød.....

Skrevet

Tenkte faktisk på det her om dagen at det må vel være mulig for f.eks. Apple å lage en "iTable" som rett og slett er en forvokst iPad med 20-30" skjerm uten at den kommer til å koste 50 laken i butikken?

Ser jo selvfølgelig at Surface har en god del ekstrafunksjonalitet ift. dagens iPad, men nærmere 50 tusen gjør jo at denne type produkter ikke akkurat kommer til å selge som varmt hvetebrød.....

Men i-dritten selger jo i bøtter og spann til tross for syke priser, så da må vel andre få sin del av kaka også?

Skrevet

Stilig produkt, men jeg håper det dukker opp noen billigere konkurrenter etter hvert. Jeg kunne f.eks hatt god nytte av en berøringsfølsom 24-tommer skjerm (uten integrert PC og bord) for innbygging i eksisterende skrivebord på jobben.

• Liker 1
Skrevet

hadde æ hatt nok penger, sku æ ha hatt surface2 som kjøkkenbord. Ser bra ut, passer i den stilen jeg kjører for tiden. Glass, og metal.

Utrolig kjekt å lese 'avisen' etc når du spiser frokost.

Flere kan lese avisen samtid, eventuelt flere kan se på forskejllige filmer, etc samtidig.

Står ett Surface 1 bord hos Telenor på Fornebu i den ene resepsjon. Moro å leke med. =)

Skrevet

Bill har samme klærne hele tiden.. sjokk at mannen ikke kan noe om utseende/klesstil... det ser man på ....i-....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...