Gå til innhold

Hjelp til Chinos


Anbefalte innlegg

Vet at det er en haug av chinos-tråder her på forumet, men enn får alltid pepper for å bumpe gamle tråder.....

 

Kjøpte meg en denim jakke på salg i går. Etter det jeg har forstått, så er ikke jeans til denim jakke så veldig fresht. Tenker å bruke helt svarte jeans, som ser litt bedre ut enn samme farge på jakke(lys blå) , til har fått chinos i hus.

Problemet er at jeg har dårlige erfaringer med chinos. Har riktignok kun prøvd Carlings og H&M sine. Problemet med de var at de ble for store i rumpa og på lengden. Vis jeg prøvde en mindre, ble de for trange i livet. Jeg er 1,85 høy og veier ca. 67 kg. Så mitt spørsmål er...... Hvilke merker bør jeg sjekke ut? Har ikke så mye mer en 500-600 kr til bruk på chinos.

 

Noen som vet hvordan f.eks Solid og Selected Homme sine er i passform og kvalitet?

 

 

Bor i Stavanger området.

 

- Sir.Jacobs

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tviler på at du finner noen chinos i den prisklassen som er noe særlig bedre enn det du har hatt fra H&M og Carlings. Jeg foreslår at du sparer opp litt mer penger så du slipper å kjøpe råtne billig-chinos som holder et par uker. Evt. finn noe på salg.

Lenke til kommentar

Kjøpte et par fra Cheap Monday til 500kr forrige sommer. De funker, men knappene var jo ikke imponerende godt sydd på og har sydd på de fleste knappene igjen selv (datt av én etter én). Selected er et søppelmerke.

Nei, hør på fkm her og spar litt! :)

 

Bare av nysgjerrighet:

 

Hvorfor er Selected søppelmerke? Utseende eller kvaliteten?

 

Henrikwl: Capone et hakk hvassere enn Dressmann? Har du noen gang vert på Capone? De selger Acne og Tiger chinos. :!:

Endret av Sir.Jacobs
Lenke til kommentar

Da får jeg kutte ut et par andre ting og heller kjøpe meg et par med NN07 eller Acene. ;)

 

 

Kjøpte et par fra Cheap Monday til 500kr forrige sommer. De funker, men knappene var jo ikke imponerende godt sydd på og har sydd på de fleste knappene igjen selv (datt av én etter én). Selected er et søppelmerke.

Nei, hør på fkm her og spar litt! :)

 

Bare av nysgjerrighet:

 

Hvorfor er Selected søppelmerke? Utseende eller kvaliteten?

 

Henrikwl: Capone et hakk hvassere enn Dressmann? Har du noen gang vert på Capone? De selger Acene og Tiger chinos. :!:

 

Acene?

Lenke til kommentar

Henrikwl: Capone et hakk hvassere enn Dressmann? Har du noen gang vert på Capone? De selger Acne og Tiger chinos. :!:

 

Ja, som sagt: et hakk vassere enn Dressmann. Der Dressmann er halvbillig og litt gubbete er Capone halvdyrt og en tanke mer ungdommelig. ;)

 

Har vært innom Capone på Madla, på Kvadrat og i sentrum men har ikke saumfart dem så jeg har ikke full oversikt over hvilke merker de har. Så takk for opplysningen. :)

Lenke til kommentar

Vel, jeg har ikke vært i en Dressmannbutikk på år og dag, men nå gikk det nettopp en Dressmannreklame på tv, og de selger blazere (jeg regner med at de mener dressjakker) for 200 kr, og skjorter og gensere for 75 kr. Stort billigere enn det er det vel ikke mulig å bli.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...