Gå til innhold

Kamptråd: Norge - Danmark


Hanske

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nordvik er skadet og Fellah har vært ute i hele vinter, klart de ikke er med.

 

Singh derimot... Passer ikke inn på landslaget? Pisspreik. Når var det landslaget sluttet å ha lyst på løpskapasitet og kvalitetspasninger? Singh gikk ut mot spillestilen på både U21 og A-landslaget, og når han er med på U21, så er han selvsagt aktuell for A-landslaget.

 

Drillo sa ifjor at Singh er en spiller som sikkert ville få landslagsspill i 2011, så tror han kommer til å komme inn på landslaget etterhvert. Da skjønner jeg ikke hvordan man kan prioritere en småskadet, usikker og middelmådig Bjørn Helge Riise, som ikke har prestert på alndslaget på lenge, istedenfor.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Merkelig at landslaget ikke har 1 spiller fra nummer 1 og 2 i Tippeligaen ifjor. Men egentlig så driter jeg langt i hvem og hvordan vi spiller, bare vi vinner matchen og kommer til EM. Er ikke med på Drillos filosofi generelt, men det har fått bra resultater for Norge. Så lenge det bare holder seg til A-landslaget. Resten av den norske fotballen bør tenke utvikling framfor resultater.

Lenke til kommentar

Keepere: Anders Lindegaard, Stephan Andersen, Thomas Sørensen.

 

Forsvarsspillere: Daniel Agger, Daniel Wass, Lars Jacobsen, Mathias Zanka Jørgensen, Simon Kjær.

 

Midtbanespillere: Christian Poulsen, Christian Eriksen, Jakob Poulsen, Kasper Lorentzen, Lasse Schøne, Michael Silberbauer, Thomase Enevoldsen, William Kvist og Dennis Rommedahl.

 

Angrepsspillere: Mads junker, Michael Krohn-Dehli, Nicklas Bendtner og Nicklas Pedersen.

 

 

Sorry, er ikke et lag jeg frykter. Da skal stopperne ha en god dag, det samme gjelder Eriksen og Bendtner også!

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Keepere: Anders Lindegaard, Stephan Andersen, Thomas Sørensen.

 

Forsvarsspillere: Daniel Agger, Daniel Wass, Lars Jacobsen, Mathias Zanka Jørgensen, Simon Kjær.

 

Midtbanespillere: Christian Poulsen, Christian Eriksen, Jakob Poulsen, Kasper Lorentzen, Lasse Schøne, Michael Silberbauer, Thomase Enevoldsen, William Kvist og Dennis Rommedahl.

 

Angrepsspillere: Mads junker, Michael Krohn-Dehli, Nicklas Bendtner og Nicklas Pedersen.

 

 

Sorry, er ikke et lag jeg frykter. Da skal stopperne ha en god dag, det samme gjelder Eriksen og Bendtner også!

 

Er dette noe jeg bør opplyse om i førsteposten?

Lenke til kommentar

Fun facts:

- TL ble startet tidlig denne sesongen for at spillerne skulle få kamptrening før landskampen. Kun seks av de 19 uttatte spiller i hjemlig liga.

- 19 spillere, 18 forskjellige klubber. Kun Tromsø har to spillere med i troppen.

- Espen Ruud, Bjørn Helge Riise og Mohammed Abdellaoue scoret for sine klubber på lørdag.

 

Herlig med Lindegaard ute forresten, selv om han spiller på mitt klubblag. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...