Gå til innhold

Academy Awards 2011 (Oscar-tråden)


Hyperio

  

100 stemmer

  1. 1. Hvilken film vil du skal vinne Best Picture?

    • 127 Hours
      6
    • Black Swan
      27
    • The Fighter
      1
    • Inception
      34
    • The Kids Are All Right
      0
    • The King's Speech
      7
    • The Social Network
      18
    • Toy Story 3
      0
    • True Grit
      5
    • Winter's Bone
      2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men det er jo ikke som om han ikke fortjener den.. ?

Nei, absolutt ikke. Det er lett å glemme at alle rollene er gode, ikke bare ens egen favoritt. Det er bare så trasig når briter vinner for å være brite, eller folk med handikap vinner pga handikapet. Når en rolle har begge to og går head-to-head mot en så unik og intens skildring som Eisenbergs, da er det lett å bli skuffet over at man safer. Jeg vil se Akademiet belønne de unge, ikke bare dele ut Oscars i ettertid fordi man ikke forstod at Scorsese var et geni før 2000-tallet.

Lenke til kommentar

Firth var jo best da.

Fuck that, Jesse var best. Se filmen på nytt og se kun på Jesse gjennom hele. Han tar ikke en eneste pause fra å være en intens motherfucker. Ikke en liten pustepause. Han er karakteren.

Det er bare pga. Finchers en milliard tagninger at det ser slik ut. :p Neida, han var solid, men det er ingen ting å si på vinneren.

 

Jeg mener det bør være som et fotballag. Den som til en hver tid er best skal spille, uansett alder og tidligere prestasjoner. Var Firth bedre enn Eisenberg, på tross av høyere alder, så skal han vinne. Det er i vært fall min mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...