Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sexrelatert sjalusi


Anbefalte innlegg

Vel! Jeg og dama debuterte i 15-årsalderen. Hun var bare noen måneder over 15, men det var IKKE noe hor i dette? Vi hadde et bra forhold som vi fortsatte på fra et tidligere vi hadde hatt og begge følte seg klare. Ikke svartmal alle som går til sengs i ung alder.

 

Men at hun hadde analsex som 15-åring er jo ganske interessant! :hmm: Ikke horete med mindre det kun var "for å ha gjort det"? Var dette i et fast og stabilt forhold?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må bare legge til at jeg ikke mente det var "horete" e.l ved mine innlegg. Tenkte mer generelt, men som TS's situasjon er så hadde jeg bare slått tilbake med noen lignende kommentarer som jenta og sett hennes reaksjon, kanskje hun hadde sluttet å prate om det da. Det er uansett ikke noe koselig å høre på det sett i sammenheng med hva annet man kan prate om. Bare unødvendig å nevne slike ting og det er av null interesse.

 

Det er bare en fillesak, men bare la merke til kommentarer som hadde trekk ved seg som tilsier at "alt er lov så lenge du selv har det bra". Det høres romantisk ut, men er det ikke, langt ifra. Men, igjen er det kun mine meninger.

 

Spør om hun har lyst til å la deg "skøvve skiiten" TS.

Endret av NicolasDarvas
Lenke til kommentar

Må bare legge til at jeg ikke mente det var "horete" e.l ved mine innlegg. Tenkte mer generelt, men som TS's situasjon er så hadde jeg bare slått tilbake med noen lignende kommentarer som jenta og sett hennes reaksjon, kanskje hun hadde sluttet å prate om det da.

 

Nja...for meg virker det som om dama mer enn gjerne hjelper TS gjennom problemene. Slik jeg har forstått det er disse seksuelle handlingene fra hennes side bare kommet ut, ikke i noen skryteforme eller lignende. Jeg vil tippet at jenta til TS ville blitt rimelig knust om han dumpa henne.

 

Jeg skjønner at du har litt den sjalufølelsen, but you gotta let it go, man! That shit happend ages ago! Know where'm diggin'?

Lenke til kommentar

Jeg skjønner at du har litt den sjalufølelsen, but you gotta let it go, man! That shit happend ages ago! Know where'm diggin'?

 

Du misbruker ordet sjalusi. Det gjør forøvrig TS også kanskje. Sjalusi er når du føler usikkerhet, frykt og engstelse for et forventet tap av noe du verdsetter.

 

Dine holdninger henviser til at familien er "gammeldags" og det mener jeg er et stort feilgrep å konkludere, spesielt med tanke på at fremtiden avhenger av dette. I dag er det en uting å ha barn og de som får barn lever som oftest ikke sammen som foreldre og det til ulempe for barnet og dets utvikling og derfor også samfunnet og igjen, for deg og meg og hele nasjonens fremtid.

 

...Med mindre du vil at dette landet skal bli muslimsk, for deres kultur står hvertfall mye mye sterkere enn vår egen.

 

Og hvorfor tror du at familien er i oppløsning i dagens samfunn? Over 50% av alle ekteskap ender i skilssmisse og dette har ikke noe å gjøre med noe annet enn den "moral og verdi" som står så inderlig "høyt" blandt oss.

 

Det jeg gjør er å kritisere det "politisk korrekte", og med det "ekteskapet", fordi dette er noe kristent bløfferi som ikke tjener noen hensikt. Når det politisk korrekte oppstår av "godhet" og dermed så og si ikke er mulig å kritisere, så har vi et problem. Dermed kan du se mine forrige innlegg på nytt.

 

For min del er det rett ut ved det minste tegn på disrespekt, men jeg er rimelig og krever av andre ikke mer enn jeg krever av meg selv.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner at du har litt den sjalufølelsen, but you gotta let it go, man! That shit happend ages ago! Know where'm diggin'?

 

 

Du misbruker ordet sjalusi. Det gjør forøvrig TS også kanskje. Sjalusi er når du føler usikkerhet, frykt og engstelse for et forventet tap av noe du verdsetter.

 

Dine holdninger henviser til at familien er "gammeldags" og det mener jeg er et stort feilgrep å konkludere, spesielt med tanke på at fremtiden avhenger av dette. I dag er det en uting å ha barn og de som får barn lever som oftest ikke sammen som foreldre og det til ulempe for barnet og dets utvikling og derfor også samfunnet og igjen, for deg og meg og hele nasjonens fremtid.

 

...Med mindre du vil at dette landet skal bli muslimsk, for deres kultur står hvertfall mye mye sterkere enn vår egen.

 

Og hvorfor tror du at familien er i oppløsning i dagens samfunn? Over 50% av alle ekteskap ender i skilssmisse og dette har ikke noe å gjøre med noe annet enn den "moral og verdi" som står så inderlig "høyt" blandt oss.

 

Det jeg gjør er å kritisere det "politisk korrekte", og med det "ekteskapet", fordi dette er noe kristent bløfferi som ikke tjener noen hensikt. Når det politisk korrekte oppstår av "godhet" og dermed så og si ikke er mulig å kritisere, så har vi et problem. Dermed kan du se mine forrige innlegg på nytt.

 

For min del er det rett ut ved det minste tegn på disrespekt, men jeg er rimelig og krever av andre ikke mer enn jeg krever av meg selv.

 

 

Eh, var hele det innlegget der til meg? :hmm:

Lenke til kommentar

Når skal folk skjønne at det er bare ulemper med å være så åpne om fortida og kunne snakke om all sexen man har hatt?

 

Greit om man vet at begge har et helt avslappet forhold til det, eller hvis man tenner på det, men dropp det hvis ikke.

 

Enig i at man bør droppe det, men nyskjerrigheten tar av og til overhånd! Vanskelig å styre seg selv da :)

Lenke til kommentar

Har blitt litt småsnakk her som jeg ikke tar meg tiden til. Men jeg er enig i at man ikke skal gå i detalj om gamle sex-opplevelser, men det er da ikke unormalt at antall og om eventuelle andre ting man selv vil prøve er prøvd før. For min del vil det at dama har prøvd anal-sex før være relevant, da vil min forståelse for at hun ikke liker det være større og jeg vil ikke "mase" om det. Om hun gjorde det når hun var liten eller stor er ikke fult så viktig, men jeg forstår at hun blir sett på som løsere hvis hun prøvde når hun var "ung om dum" enn hvis hun var 25 og vis..

 

Med min X, hadde hun til tider litt problemer med at jeg hadde hatt en god del sex-partnere mens jeg var hennes første. Hvor mye hun tenkte på dette, vet jeg ikke, men av de over 4 årene vi var sammen. Ble det bare en gang et stort problem hvor hun ønsket å få seg en ny referanse. Men selv om jeg gav lov til dette, gjorde hun det ikke.

 

Ingen er perfekte, alle har sitt å dra på. Hvis det at dama di har hatt flere sex-partnere eller prøvd rarere ting enn deg er for mye for deg, gjør det slutt. Hvis ikke får du rett og slett bare skjerpe deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Hvis ikke får du rett og slett bare skjerpe deg.

 

Hvorfor skal han skjerpe seg når det er helt vanlige tanker. Han er ikke sint på damen sin, og han vedkjenner til og med at han har et "problem", selv om man kan stille spørsmål om det i det hele tatt er det..

 

Og synes ikke du skal snakke for høyt med tanke på den signaturen du har ;)

Lenke til kommentar

Politisk korrekthet har gått alt for langt.

 

Det er mange ting man ikke har lov til å si lenger.

 

Personlig har jeg ingen problemer med å si at jeg synes damer som har blitt pult i ræva som 14-15 åringer og har hatt kanskje 100 sexpartnere før 21-24 års alder er totalt uiinteressante for meg.

Jeg synes rett og slett de er horer uten moral eller ryggrad.

 

Dette er personer hvor sex betyr null og nix for de, det er helt verdiløst.

De kan bli med en kar hjem fra byen og knulle han bare for å få et sted å sove, fordi det er dyrt med taxi hjem. Da har de spart 400 kroner og kan ta bussen dagen etter. Så lenge hun har brukt kondom er det helt greit kan du jo si, men det er jo ikke alltid de gjør det, og det er heller ikke poenget her.

 

Tror du virkelig at du betyr noenting som helst for en slik dame? Selvfølgelig koster det henne ikke en tanke å ligge med kompisen din, eller hvem som helst, fordi sex betyr null og nix emosjonelt for henne.

 

At samfunnet prøver så hardt det kan å fortelle menn at det er feil å nedvurdere slike horer mener jeg bare er nok et symptom på at den politiske korrektheten er gått alt for langt, det er bare enda et symptom på hva som er feil i samfunnet vårt.

 

Dersom ei dame har hatt mer enn 5-6 sexpartnere er hun rett og slett bare søppel uten emosjonell interesse.

Dersom man skal ha noe håp om at en dame er interessert i "kjærlighet" i ordets rette forstand, så kan man ikke satse på et slikt ludder som bare knuller hva som helst helt ukritisk uten emosjonell tilknytning, det må bare dere smågutta forstå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Politisk korrekthet har gått alt for langt.

 

Det er mange ting man ikke har lov til å si lenger.

 

Personlig har jeg ingen problemer med å si at jeg synes damer som har blitt pult i ræva som 14-15 åringer og har hatt kanskje 100 sexpartnere før 21-24 års alder er totalt uiinteressante for meg.

Jeg synes rett og slett de er horer uten moral eller ryggrad.

 

Dette er personer hvor sex betyr null og nix for de, det er helt verdiløst.

De kan bli med en kar hjem fra byen og knulle han bare for å få et sted å sove, fordi det er dyrt med taxi hjem. Da har de spart 400 kroner og kan ta bussen dagen etter. Så lenge hun har brukt kondom er det helt greit kan du jo si, men det er jo ikke alltid de gjør det, og det er heller ikke poenget her.

 

Tror du virkelig at du betyr noenting som helst for en slik dame? Selvfølgelig koster det henne ikke en tanke å ligge med kompisen din, eller hvem som helst, fordi sex betyr null og nix emosjonelt for henne.

 

At samfunnet prøver så hardt det kan å fortelle menn at det er feil å nedvurdere slike horer mener jeg bare er nok et symptom på at den politiske korrektheten er gått alt for langt, det er bare enda et symptom på hva som er feil i samfunnet vårt.

 

Dersom ei dame har hatt mer enn 5-6 sexpartnere er hun rett og slett bare søppel uten emosjonell interesse.

Dersom man skal ha noe håp om at en dame er interessert i "kjærlighet" i ordets rette forstand, så kan man ikke satse på et slikt ludder som bare knuller hva som helst helt ukritisk uten emosjonell tilknytning, det må bare dere smågutta forstå.

 

Nå nå nå! Man vokser jo opp en gang?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Politisk korrekthet har gått alt for langt.

 

Det er mange ting man ikke har lov til å si lenger.

 

Personlig har jeg ingen problemer med å si at jeg synes damer som har blitt pult i ræva som 14-15 åringer og har hatt kanskje 100 sexpartnere før 21-24 års alder er totalt uiinteressante for meg.

Jeg synes rett og slett de er horer uten moral eller ryggrad.

 

Dette er personer hvor sex betyr null og nix for de, det er helt verdiløst.

De kan bli med en kar hjem fra byen og knulle han bare for å få et sted å sove, fordi det er dyrt med taxi hjem. Da har de spart 400 kroner og kan ta bussen dagen etter. Så lenge hun har brukt kondom er det helt greit kan du jo si, men det er jo ikke alltid de gjør det, og det er heller ikke poenget her.

 

Tror du virkelig at du betyr noenting som helst for en slik dame? Selvfølgelig koster det henne ikke en tanke å ligge med kompisen din, eller hvem som helst, fordi sex betyr null og nix emosjonelt for henne.

 

At samfunnet prøver så hardt det kan å fortelle menn at det er feil å nedvurdere slike horer mener jeg bare er nok et symptom på at den politiske korrektheten er gått alt for langt, det er bare enda et symptom på hva som er feil i samfunnet vårt.

 

Dersom ei dame har hatt mer enn 5-6 sexpartnere er hun rett og slett bare søppel uten emosjonell interesse.

Dersom man skal ha noe håp om at en dame er interessert i "kjærlighet" i ordets rette forstand, så kan man ikke satse på et slikt ludder som bare knuller hva som helst helt ukritisk uten emosjonell tilknytning, det må bare dere smågutta forstå.

 

Nå nå nå! Man vokser jo opp en gang?

 

Hvem mener du vokser opp ? De billige jentene, eller mener du at "Ideal" må vokse opp.

 

Jeg er heeeelt enig med Ideal. Hvis man tenker moral og verdien av sex er man jo en stakkarslig konservativ kvinneundertrykkende sjåvinist på dette forumet. Jeg har blitt omtalt med begge de to første adjektivene direkte i denne tråden, og de to andre indirekte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gjør som onkelen til Alexander den store, Alexander av Epirus. Han følte samme stikk av sjalusi da han giftet seg med sin niese, Kleopatra, fordi han skjønte at hun hadde hatt en annen før ham. Han dro derfor ut for å erobre Italia istede for å sitte hjemme og tygge på sjalusien :yes:

Endret av Gene
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Til TS:

 

Det du har skrevet er som om det kom rett fra mitt eget hode. Jeg er i næyaktig samme situasjon som deg, alt du beskriver relaterer til meg 100%. Dama mi var også 14, og jeg har hørt mange detaljer rundt sexlivet hennes, det plager meg nesten hver dag. Har prøvd å delt dette problemet med mange, men alle sier det samme, "fokuser på fremtiden ikke fortiden osv" hadde det bare vert så enkelt ville det ikke vert et problem. Har selv også vurdert det med psykolog, men ikke fortstått hvordan det kan hjelpe.

 

Hvis du går til en psykolog så kan du jo fortelle hvordan det gikk? lykke til videre kompis :)

Lenke til kommentar

Tror problemet med mange som "sliter" med dette, er deres forventninger til jenta.

 

Den uskyldige og perfekte jenta, som aldri har gjort noe "galt"(i betydningen: utroskap, debutere tidlig, være "slutty"), finnes ikke. Det er bare noe du tror, fordi alle* sier det til deg.

* Venner, familie, religion, filmer, aviser etc.

 

Det er viktig å akseptere at alle mennesker har feil(deg selv også!).

 

Du velger å se hennes negative sider, noe som fører til at du fokuserer sterkt på det negative, og glemmer hennes gode.

Tenk over hvor mye godt hun har gjort deg. Hvor godt dere har det sammen - her og nå. Ikke tenk på fortiden, ei heller fremtiden.

 

Noe folk må innse er at de ikke kan "eie" en person [følelsesmessig]. Der og da tok hun er valgt som hun ville. DER OG DA. Det var den gangen. Nå er hun med deg. HER OG NÅ. Det er DEG hun har valgt.

 

Dette er jo ganske kort skrevet, da det finnes tonnevis av artikler/bøker om dette, men håper du ser saken litt annerledes nå!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...