Gå til innhold

9 Questions That Stump Every Pro-Vaccine Advocate and Their Claims


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Såh, når kommer bevisene? Dersom du har noen så vil jeg tro at 5 dager er mer enn nok tid til å skrive de ned.

 

 

Since conspiracy theorists do not trust any authority, there is never any "bevis", only perceived inconsistencies in the official story, or their best friend-a corrupt official that allows them to nullify the entire story.

 

It is true that pharma has occasionally hid and distorted facts but it is NOT true that common childhood vaccinations are very profitable. Big pharma is not interested in the low profits/high risk of well established childhood vaccines.

 

 

A report in the April 29th, 2009 issue of the National Center for Policy Analysis noted that “of the 12 pediatric vaccines recommended for all children, there have been severe shortages of more than half,” a situation the author of the report links to low profit margins for most vaccinations. The report goes on to note that most vaccinations are manufactured by only a handful of makers such as Merck because the profit margins are so lowRead more at Suite101: Vaccinations, Costs and Profits: Most Immunizations Not Profitable For Doctors or Companies

 

http://www.suite101.com/content/vaccinations-as-sources-of-earnings-a160707#ixzz1IgwNvtUM

Lenke til kommentar

Såh, når kommer bevisene? Dersom du har noen så vil jeg tro at 5 dager er mer enn nok tid til å skrive de ned.

 

 

Since conspiracy theorists do not trust any authority, there is never any "bevis", only perceived inconsistencies in the official story, or their best friend-a corrupt official that allows them to nullify the entire story.

 

It is true that pharma has occasionally hid and distorted facts but it is NOT true that common childhood vaccinations are very profitable. Big pharma is not interested in the low profits/high risk of well established childhood vaccines.

 

 

A report in the April 29th, 2009 issue of the National Center for Policy Analysis noted that “of the 12 pediatric vaccines recommended for all children, there have been severe shortages of more than half,” a situation the author of the report links to low profit margins for most vaccinations. The report goes on to note that most vaccinations are manufactured by only a handful of makers such as Merck because the profit margins are so lowRead more at Suite101: Vaccinations, Costs and Profits: Most Immunizations Not Profitable For Doctors or Companies

 

http://www.suite101.com/content/vaccinations-as-sources-of-earnings-a160707#ixzz1IgwNvtUM

Høres jo ut som et enormt incentiv til å drive med en konspirasjon. Kostnadene ved å holde det hemmelig vil sikkert overgå fortjenesten deres :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Men allikevel: hva annet smågodt har vi i vaksinene?

 

---------------------------- Her er noe: ----------------------

 

Vaccine Ingredients -

Formaldehyde, Aspartame,

Mercury, Etc

11-11-4

Det kan jo være greit å sette seg inn i ting før man kaster seg ut i en diskusjon? Formaldehyd produseres helt naturlig i kroppen i større mengder enn man finner det i vaksiner. Du får i deg mer kvikksølv av en fiskemiddag enn av å ta en haug vaksiner.

 

Og så videre.

 

Skremselspropaganda fungerer åpenbart veldig bra på de som ikke tar seg tid til å sette seg inn i saker og ting.

Lenke til kommentar

Big Pharma drives ut av en altruistisk forretningsmodell som går ut på å redde og gjøre menneskeheten sterkere.

I motsetning til antivaks-bevegelsen i Norge som ledes av butikkeier Kjetil Dreyer som tjener store penger på å selge alternativer til vaksiner og annen medisin som faktisk fungerer, mener du?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Orker ikke lese gjennom tråden, men skriver kort min egen erfaring. Da jeg var 11 år fikk jeg en tilsynelatende normal vinterinfluensa. Den gikk i praksis aldri over, var sengeliggende i 2 år, og fikk diagnosen ME (som alle andre "latsabber"). Litt etter litt kom jeg meg på beina, før jeg i en alder av 16 ble fullt restituert og frisk. Jeg orket alt, og følte meg normal. Så kom svineinfluensaen. Skremselen var ekstrem og jeg ble omtrent fortalt at jeg ville dø dersom jeg fikk den, grunnet dårlig immunforsvar fra sykdomsperioden. Jeg (eller, legen) valgte å ta vaksinen. Dagen etter har jeg 40 i feber, og kramper. Dette varer i 2 uker, før feber daler. Deretter er det samme regla, og jeg ligger 2 år sengeliggende. Alt jeg vet er at jeg ikke tar noen uprøvd vaksine på nytt.

 

Sorry om dette er off topic, da jeg som sagt ikke har lest tråden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg hadde ingen spesielle bivirkninger fra svineinfluensavaksinen. Litt øm i armen dagen derpå, men det varte kun den ene dagen. Uansett, kjip opplevelse for RedNeck, uten tvil. Men hva tror du resultatet hadde blitt hvis du faktisk hadde blitt smittet av svineinfluensaen? Du sier selv at du hadde svekket immunforsvar og det så jo ut til at den var kraftigere enn vanlig influensa.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Alltid vanskelig å tro selv at man er den ène. Uheldigvis er nok det sannheten, jeg hadde uflaks. Men jeg er fortsatt bitter på legene, og mener de ikke hadde nok kunnskap om vaksinen.. Det kommer jeg ikke til å tilgi dem.

Legene er salgsmenn aka kvakksalvere. De tjener penger på å selge denne dritten. Du er langt i fra den eneste, det som gjør deg spesiell er kun den umiddelbare reaksjonen du fikk, noe som er mere sjeldent enn langsiktige bivirkninger. Er nok ganske mange andre som har fått alvorlige plager i ettertiden, men som ikke tilskrives vaksinen.

Lenke til kommentar

Om du ikke ser den så er det ikke stort håp for deg dessverre.

 

Uflaks, du er en av mange millioner. Det betyr egentlig ikke så veldig mye.

For en fantastisk ignorant uttalelse. Å si at Det betyr egentlig ikke så veldig mye til en som har vært sengeliggende i flere år pga at legemiddelindustrien har brukt han som prøvekanin.

Kan du være så snill å delta i diskusjonen og svare skikkelig for deg fremfor å drive med skittkasting og stadige forsøk på å unngå å svare konkret for deg?

 

Jeg har vanskelig for å ta noe som heter "sciencebasedmedicine" alvorlig, navnet i seg selv oser av en nær relasjon til big pharma.

Du har vanskelig for å ta det som har forbedret livskvaliteten vår kraftig, og forlenget levealderen noe enormt, alvorlig? Det sier litt om deg...

Lenke til kommentar

Uten fortjeneste er det ikke. Men det er jo ikke helt uvesentlig at kopper og tuberkulose ikke lenger er et så alt for stort problem. Da man erklærte polio utryddet ble det kalt den største humanistiske handlingen noen sinne.

 

Farmasøytiske selskaper er ikke engler, og de arbeider ikke gratis (ikke i nærheten engang), men de gir oss medisiner og vaksiner som redder millioner av liv hvert eneste år.

 

Det er da verdt noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...