Gå til innhold

Galaxy Tab-oppfølger på vei?


Anbefalte innlegg

Synes at for mange produsenter fokuserer kun på og tjene penger.

 

De lager en tablet, 5 måneder etterpå lagerr de en til, med kansje en ekstra usb port og 1 mpx bedere kamera?

 

Nei, skal de lage et til vil jeg se stor forskjell, ikke noe småtterier som vi er vant å se ifra Apple .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes at for mange produsenter fokuserer kun på og tjene penger.

 

[...]

 

Nei, skal de lage et til vil jeg se stor forskjell, ikke noe småtterier som vi er vant å se ifra Apple .

 

Enig i den, men en kan vel si at 7 til 9 tommer er en stor forskjell vel??

Lenke til kommentar

Synes at for mange produsenter fokuserer kun på og tjene penger.

 

De lager en tablet, 5 måneder etterpå lagerr de en til, med kansje en ekstra usb port og 1 mpx bedere kamera?

 

Nei, skal de lage et til vil jeg se stor forskjell, ikke noe småtterier som vi er vant å se ifra Apple .

 

Syntes nå det er relativt stor forskjell mellom iPhone 3G/3GS og iPhone 4 jeg da. Hvordan iPad 2 blir gjenstår å se. Ellers er jeg forøvrig enig med deg. Jeg vil på langt nær foretrekke at produsentene lager et skikkelig produkt, som de så følger opp med hyppige oppdateringer osv, enn at de spyr ut et nytt produkt nesten i stedet for en oppdatering til det gamle produktet.

 

Mer OT; jeg ser fram til hvilke tablets som kommer i år. Kastet meg ikke på første bølgen ettersom det virket som et helt unødvendig mellomsegment (for meg), men er veldig spent på 2. generasjon tablets. Da spesielt Motorola sin. Personlig foretrekker jeg at skjermen er minst 10". Blir den mindre enn det, kan jeg like greit bruke telefonen. Å dra med meg både en liten tablet (ala Galaxy Tab) og telefon når jeg er ute og går virker meningsløst.

Endret av LordErik
Lenke til kommentar

Såklart er det stor forskjell på iPhone 3 og 4. De holder jo igjen teknologi for å ha noe nytt å innføre på neste versjon. Akkurat som på iPad. Masse "teknologi" de kunne hatt med men har utelatt for å ha noe å putte på iPad 2. Men for all del, de selger jo godt og tjener gode penger så hvorfor ikke. De kunne vel egentlig bare ventet med LED-blitzen på iPhone 4 til iPhone 5 eller 6 og heller lagt ved en liten lommelykt (med et halvspist eple på selvfølgelig) med i pakken til iPhone 4.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...