Gå til innhold

Tråden om bagger/vesker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på en ting som de opplyste sikkert kan svare på:

 

Vurderer å anskaffe en slik i svart: http://www.saddlebackleather.com/categories/83-Leather-Bags-SaddleBack-Leather-Pouches

 

Noen som har erfaring med en pouche? Har en messenger bag (ikke saddlebacl) i lær (brun) som jeg bruker mye, men hadde vært greit med noe mindre og. Men fargemessig: Er det bedre å heller prøve noe annet enn å gå for det "trygge" svarte?

Lenke til kommentar

Lurer på en ting som de opplyste sikkert kan svare på:

 

Vurderer å anskaffe en slik i svart: http://www.saddlebackleather.com/categories/83-Leather-Bags-SaddleBack-Leather-Pouches

 

Noen som har erfaring med en pouche? Har en messenger bag (ikke saddlebacl) i lær (brun) som jeg bruker mye, men hadde vært greit med noe mindre og. Men fargemessig: Er det bedre å heller prøve noe annet enn å gå for det "trygge" svarte?

Kommer jo helt an på hva du har av lær og kan matche med. Men i utgangspunktet er mørkebrunt den mest anvendelige fargen.

 

Så forresten et par med komplett LV-baggasje her da jeg var ute og reiste.

Om ikke det stygge monogramskinnet var nok, så hadde de en form for plastbeskyttelse på dem sånn at det var ikke skulle ble skittent/skraper på flyreisen.

Det er nettopp derfor jeg aldri kommer til å betale mer enn nødvendig for en koffert jeg vet kommer til å bli mishandlet på flyplassen.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Trenger tips til en veske / bag, bruksområdet er til og fra skolen, altså med bøker, notater og mac`n.

Må ha skulderreim (om det er det det kalles på fagspråket). Helst ikke så forbanna dyr, en ensfarget og enkel en er forsåvidt greit.

 

Går på BI, om det kan si noe om stil.. Utover det er jeg en Sebago, Jeans og skjorte tilhenger.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er jo mulig. Jeg ser Dungarees selger den $29,5 billigere. Det er også gratis frakt på ordre over $55 (det gjelder tydeligvis bare i Nord-Amerika)

 

Jeg får sette Filson til side litt. Dersom noen med litt peiling kan ta en rask kikk over disse merkene som Rolfsen har i sitt sortiment, og eventuelt nevne noen som har tilsvarende bagger, hadde det vært supert. Det skaper mulighet for å prøve dem før jeg kjøper.

 

Mulberry sine solide bagger var i dyreste laget.

Endret av Narrie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...