Gå til innhold

Tråden om bagger/vesker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har egentlig lyst på den på bildet. Den er meget pen, men tenker at den kanskje kan bli litt for massiv. I tillegg er prisen nokså høy for min del atm. Veit at den sannsynligvis vil holde hele livet, men kan ikke ta meg råd til å kjøpe den nå, da jeg driver og legger om stilen/oppdaterer garderoben min for tiden og har brukt en del i det siste :p Mulig jeg blir nødt til å spare litt, siden jeg ikke har funnet noe annet i samme stilen som jeg liker.

 

Budsjettet jeg tenkte var 1000-2000, men må kanskje innse at det ikke duger :roll:

Lenke til kommentar

Har egentlig lyst på den på bildet. Den er meget pen, men tenker at den kanskje kan bli litt for massiv. I tillegg er prisen nokså høy for min del atm. Veit at den sannsynligvis vil holde hele livet, men kan ikke ta meg råd til å kjøpe den nå, da jeg driver og legger om stilen/oppdaterer garderoben min for tiden og har brukt en del i det siste :p Mulig jeg blir nødt til å spare litt, siden jeg ikke har funnet noe annet i samme stilen som jeg liker.

 

Budsjettet jeg tenkte var 1000-2000, men må kanskje innse at det ikke duger :roll:

 

Hadde heller satset på noe i din prisklasse. Man kan da alltids kjøpe nye vesker ved andre anledninger, og er det noe jeg har lært av jenter er det at man aldri kan få for mange vesker.

Saddeblack-vesker har blitt dyrere i forhold til hva de var før, men det er fordi de flyttet produksjonen in-house.

Ville vurdert en messenger bag fra Visconti først, bare for å ha noe billig og enkelt i starten.

Lenke til kommentar

Jeg skal kjøpe en bag fra Saddleback til sommeren, det er utrolig mange fine. Det eneste jeg er redd for er at den kan bli litt for stor og klumpete. Er det noen som kan bekrefte / avbekrefte dette?

Har egentlig lyst på den på bildet. Den er meget pen, men tenker at den kanskje kan bli litt for massiv. I tillegg er prisen nokså høy for min del atm. Veit at den sannsynligvis vil holde hele livet, men kan ikke ta meg råd til å kjøpe den nå, da jeg driver og legger om stilen/oppdaterer garderoben min for tiden og har brukt en del i det siste :p Mulig jeg blir nødt til å spare litt, siden jeg ikke har funnet noe annet i samme stilen som jeg liker.

 

Hva slags stil er det du legger om til?

Lenke til kommentar

Jeg skal kjøpe en bag fra Saddleback til sommeren, det er utrolig mange fine. Det eneste jeg er redd for er at den kan bli litt for stor og klumpete. Er det noen som kan bekrefte / avbekrefte dette

 

Jeg har Briefcase thin i str. large, og den er jo ganske stor, men jeg vil ikke kalle den klumpete. Fin hverdagsstørrelse...

Lenke til kommentar

Selvfølgelig vet jeg hva en klump er, og hva uttrykket "klumpete" betyr, men kanskje vi har forskjellig oppfatning av det?

Poenget var at det at læret et så tykt gjør jo at konstruksjonen blir litt røff og klumpete.

Regnet også med det var det spørsmålet handlet om ettersom fysisk størrelse står på nettsidene.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Hva slags stil er det du legger om til?

 

Veit ikke om jeg kan kalle det preppy, men hvertfall noe litt finere og stiligere. Noe av det som går igjen her på forumet.

Ser derfor litt dumt ut når jeg går med den standard skole/pc-sekken til peacoat og skinnsko. Den er ikke spesielt pen, og 1/3 av skolen har den samme :new_woot:

Lenke til kommentar

Selvfølgelig vet jeg hva en klump er, og hva uttrykket "klumpete" betyr, men kanskje vi har forskjellig oppfatning av det?

 

 

 

Skinn er flatt, og med andre ord ikke klumpete. Designet på en bag gjør den klumpete, ikke skinntypen. Selvfølgelig er det visse skinntyper som har potensiale til å lage en mer klumpete bag enn andre, men det er ikke skinnet i seg selv som forårsaker det.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Jeg skal kjøpe en bag fra Saddleback til sommeren, det er utrolig mange fine. Det eneste jeg er redd for er at den kan bli litt for stor og klumpete. Er det noen som kan bekrefte / avbekrefte dette

 

Jeg har Briefcase thin i str. large, og den er jo ganske stor, men jeg vil ikke kalle den klumpete. Fin hverdagsstørrelse...

 

Hva får du plass til i den, i tillegg til PC og lader?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...