Gå til innhold

Tråden om bagger/vesker


Anbefalte innlegg

Etter det gikk over til en diskusjon om bagger og vesker i tråden Hva slags stil liker du ikke å se? så tenkte jeg vi kunne jo lage en egen tråd om det.

Slik vi har for sko: Den massive skotråden.

 

Butikker og produsenter som er verdt en titt:

 

 

Saddleback Leather

Filson

Mulberry (Har også butikk i Akersgaten i Oslo)

Ettinger

Mismo

Ernest Alexander

Ally Capellino

Bottega Veneta

RBJ Simpson

Bosca

Makr

Louis Vuitton (Har også butikk i Akersgaten i Oslo)

Steffen Eftf (Kun butikk, ligger i Akersgaten i Oslo)

Knomo Bags

Chapman Bags

Aspinal of London

 

 

Endret av PatSharpX
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bah, denne tråden minner meg bare om at jeg er nødt til å kjøpe meg en ny vekse/bag til høsten. Den jeg har nå blir for liten når jeg må begynne å ta med meg laptop på skolen igjen. Men for å være litt on topic så er jeg mest glad i enkle skinnvesker/bag uten så mye dilldall. Enklere og ikke minst penere enn å gå rundt med sekk hele dagen.

Lenke til kommentar

Classic briefcase str. medium veier rundt 3 kg... Med mindre man er en 12 år gammel jente klarer man fint å bære den hele dagen

 

+ innhold. LOL. Går ann å ta seg 3 sek ekstra til å tenke. En laptop, mobil og veier for mye.

 

Nei du sier ikke det. Herregudfacepalm.gif Det er dessverre litt vanskelig å oppgi en vekt som inkluderer noe annet enn en tom bag, ettersom det vil variere hva man har med seg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Classic briefcase str. medium veier rundt 3 kg... Med mindre man er en 12 år gammel jente klarer man fint å bære den hele dagen

 

+ innhold. LOL. Går ann å ta seg 3 sek ekstra til å tenke. En laptop, mobil og veier for mye.

wat is this is i dont even 12 years

 

Innholdet vil jo veie det samme uansett om du har en bag på 3 kilo eller om du har en bag på 1,5 kilo. Min laptop på 15", 2-4 bøker og lader til pc veier ikke for mye. Men nå skal det sies at jeg ikke har mobilen min med i bagen.

 

ericsson_hotline450combi_1206637992_860903.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...