Gå til innhold

Er COD Black Ups et bra spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Hey, jeg lurer på om jeg skal ønske meg Cod black ups til jul.. men jeg har hørt at grafikken suger, så.. hva burde jeg gjøre? Black ups eller noe annent?

Grafikken er helt grei den, krever en del av PCen din da.

Spillet har en god historie, og en sterk suksessmultiplayer.

Du kan gå inn her å se om PCen din klarer å kjøre det: http://www.systemrequirementslab.com/cyri/

 

Anmeldelse hos Spillverket

Anmeldelse hos Gamer

 

Til dere andre i tråden her, oppfør dere.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Hey, jeg lurer på om jeg skal ønske meg Cod black ups til jul.. men jeg har hørt at grafikken suger, så.. hva burde jeg gjøre? Black ups eller noe annent?

Grafikken er helt grei den, krever en del av PCen din da.

Spillet har en god historie, og en sterk suksessmultiplayer.

Du kan gå inn her å se om PCen din klarer å kjøre det: http://www.systemrequirementslab.com/cyri/

 

Anmeldelse hos Spillverket

Anmeldelse hos Gamer

 

Til dere andre i tråden her, oppfør dere.

 

spiller på ps3 btw..

Lenke til kommentar

Black UPS er sikkert like bra som noe annet, ellers kan du prøve DHL eller lignende ;)

 

ups_hev_400.jpg

 

Fra spøk til alvor, er det SP eller MP du tenker på? I MP kan ingen av Call Of Duty spillene måle seg med Modern Warfare 1, og dette spillet deler sisteplassen sammen med WaW. Det som ødelegger dette spillet er en fullstendig talentløs implementering av lagg/latency kompensasjon slik at de med elendig internet har en kjempefordel over de med bra internet, og hvis man i tillegg er så uheldig å bli host er man doomed.

 

Dette spillet er så uforutsigbart og random online at det er helt uspillelig til tider. Hvis du lurer på hva jeg snakker om så les tråden i linken. Dette er et kjent problem.

 

LINKY

Endret av bas
Lenke til kommentar

Jeg synes at Black ops er hakket bedre enn MW2. Grafikken er litt verre men spillbarheten er mye bedre og Treyarch er raske med å fjerne alt som heter hack og glich (i motsetning til Infinity ward). Det er mye lagg og connection problemer på black ops men treyarch har lovet at det skal bli bedre. Cod4 var bedre dog men hvis du ikke har spilt cod-serien tidligere anbefaler jeg deg til å teste den ut! :)

Lenke til kommentar

"Det er mye lagg og connection problemer på black ops men treyarch har lovet at det skal bli bedre"

 

Hvor og når lovet de det?

 

Kilde/link?

 

Ok, skrev kanskje litt fort gjennom det. Synes å ha lest det i patch oppdateringen men kan ikke finne noen link akkurat nå. Men kan si til trådstarter at ca. 50% av alle lobbyer ender opp med connection interrupted eller 1bar (på ps3).

Lenke til kommentar

Grafikken er helt fin den, imponerer til og med et par ganger i løpet av spillet..

 

Synes Black Ops først og fremst er utrolig kult å spille online. Aldri noe problemer med lagging, og jeg får alltid spilt med kompiser. Hadde litt mer problemer med det i Modern Warfare 2, men nå er alt fryd og gammen. Spiller på Xbox 360.

 

Dere 360-brukere har noen glitrende og glansende gullhår i rassen, alle sammen. ALT går i deres favør. ALT.

På PS3 har spillet oppført seg som en uberegnelig hore de siste 5 ukene siden spillet kom ut. En spiller ikke EN kamp uten lag og host migration etc. Dette er min OG mine 6 BO-spillende venners oppfatning.

Kjøp Battlefield Bad Company 2, og deretter expansion pakka Bad Company 2 Vietnam. Da har du spill med både store og små baner, samt haugevis av skikkelig action. COD døde den dagen MW 2 kom, og vil aldri reise seg.

 

På den ene siden kunne jeg ikke på noen måte vært mer enig i det du sier. DICE oppfører seg som ordentlige spillutviklere, ikke grådige og pengefikserte svin som IW, Activision og Treyarch er.

På den andre siden synes jeg at black ops har en viss underholdningsverdi. Men jeg kjenner jeg begynner å gå lei...

Endret av MækkTævvish
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Selve spillet er bra, singleplayer delen er etter min mening det beste Call of Duty har hatt noen gang.

 

Multiplayer delen derimot er jeg skuffet over, alt for mye lagg. Hadde de fått fikset den forbanna laggen hadde spillet vært helt supert. Alt er rett og slett perfekt, hvis ikke laggen hadde vært der.

Lenke til kommentar

Jeg syns black ops er det beste spillet i COD-serien. Jeg spiller også på ps3, eneste som er irriterende er at det er noen problemer med host (vet ikke om dette er fikset enda). Det er drit kult med wager match, og konseptet at du kan spille 2 player split-screen online. Ellers så er story moden også heftig. Personlig syns jeg det burde vært enda flere våpen å velge mellom online, men syns ikke at dette gjør spillet noe dårligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...