Gå til innhold

Anmeldelse: Two Worlds II (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Two Worlds 1 følte jeg var en god konkurrent til Oblivion på mange måter, men falt igjennom til de grader på andre sider. Skulle ønske de bare fikk det enda bedre til i spill nr. 2.

 

Merkelig at spillet får 7/10 når det slaktes så innmari i anmeldelsen... Skulle nesten tro at folk fikk betaling for å gi gode karakterer.. :roll:

Har vi lest samme anmeldelse? Du er drøyt rask på avtrekkeren her, og antydningen om at anmeldelsen er kjøpt og betalt er bare dum.

Lenke til kommentar

Skulle nesten tro at folk fikk betaling for å gi gode karakterer.. :roll:

Tullete kommentar.

 

Og til Matsemann;

 

Jeg trodde at ironien skinte såppass igjennom kommentaren at oppegående mennesker klarte å tyde det, men tydeligvis ikke.

Jeg beklager på det sterkeste om jeg ødela dagen deres på noen som helst måte, og håper på tilgivelse fra oven og 71 jomfruer når jeg til slutt lander i helvete.

 

:innocent:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Flere enn meg som har truffet på problemet med at spillet blir uspilbart på grunn av at spillet fryser xboxen på et visst punkt i spillet?

Jeg er på slutten av chapter 1, men nå kommer jeg ikke lenger da spillet fryser hele xboxen bare jeg nærmer med questet eller teleporterer.

Frem til dette evt. blir ordnet kommer ikke jeg meg videre i spillet, så tenker du på å kjøpe dette spillet ville jeg ventet å sett om det kommer en update og at denne fikser disse problemene.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...