MR SPEED Skrevet onsdag kl 23:25 Skrevet onsdag kl 23:25 Banner CC enig med begge 2 men bon scott bare på flaska til 1980 død ⬆️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 23:31 Skrevet onsdag kl 23:31 Banner MR SPEED for vi vet.
SprengeMobil Skrevet torsdag kl 07:19 Skrevet torsdag kl 07:19 Banner Ciaran og Ciara for jeg er helt enige med dere, i at Brian Johnson er og blir den beste vokalisten i AC/DC! 1
MR SPEED Skrevet torsdag kl 08:19 Skrevet torsdag kl 08:19 banner han over er enig med de 2 over nå ok 1
SprengeMobil Skrevet torsdag kl 09:17 Skrevet torsdag kl 09:17 Banner MR SPEED for å være enige med meg og Ciaran og Ciara, og det er bra! 1
MR SPEED Skrevet torsdag kl 09:24 Skrevet torsdag kl 09:24 banner Sprengeren selv må være enig da med da hm er du enig med deg selv sm ⬅️ d lærte meg bruke den der ➡️ 1 1
SprengeMobil Skrevet torsdag kl 10:26 Skrevet torsdag kl 10:26 (endret) Banner MR SPEED for å si at jeg lærte han i å bruke den der emojien. Endret torsdag kl 10:26 av SprengeMobil
MR SPEED Skrevet torsdag kl 11:31 Skrevet torsdag kl 11:31 banner SPRENGEREN SELV yes her har du favoritt navnet ditt med STORE bokstaver da
SprengeMobil Skrevet torsdag kl 11:43 Skrevet torsdag kl 11:43 Banner MR SPEED for å skrive favorittnavnet mitt med store bokstaver. 1
Sviskepott Skrevet torsdag kl 11:46 Skrevet torsdag kl 11:46 Banner SM som er så snill og lærer folk om flotte smilefigurer. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 12:19 Skrevet torsdag kl 12:19 Banner Sviskepott for det synes vi også. 1
SprengeMobil Skrevet torsdag kl 12:34 Skrevet torsdag kl 12:34 Banner Ciaran og Ciara for å si, det synes jeg også. 1
MR SPEED Skrevet torsdag kl 13:11 Skrevet torsdag kl 13:11 (endret) banner @SprengeMobil for jeg synes det bra Sprengeren selv, for å dige seg selv Hurra for deg nå....digger jeg deg da DigDug er et Commodore 64 spill sikkert ingen her som har prøvd det spillet da det var før deres tid da 1983 spillte jeg det da 13 år gammel savner nå den tiden da grafikken var ræva tenke på grafikken i dag da men bra spill slinky kom ut 1983 mr robot kom ut oxo 1983 Spoiler Spoiler Spoiler Endret torsdag kl 13:28 av MR SPEED 1
SprengeMobil Skrevet torsdag kl 13:42 Skrevet torsdag kl 13:42 Banner MR SPEED for å poste tre spoilere med en YouTube-video hver i den.
N-4K0 Skrevet torsdag kl 16:03 Skrevet torsdag kl 16:03 Banner Sprengern for å mene at kattejammergnålet til Brian Johnson er den beste vokalen AC/DC har hatt
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 18:27 Skrevet torsdag kl 18:27 Banner N-4K0 for vi mener at og kalle sangstemmen til Brian Johnson for kattejammer er totalt uvitenhet som kommer fra tonedøve folk. 1
SprengeMobil Skrevet torsdag kl 19:24 Skrevet torsdag kl 19:24 Banner Ciaran og Ciara for jeg er helt enig med dere to. 1
N-4K0 Skrevet torsdag kl 20:31 Skrevet torsdag kl 20:31 Banner Sprengern for det kalles forskjellig smak og preferanser, siden ingen mennesker er like og følgelig ikke liker det samme eller liker det samme like mye @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) tonedøvhet er nå så, men uvitenhet blir bare feil og dumt siden smak og behag har null med uvitenhet å gjøre, det blir som å si at man kan lære seg å like noe ved å få mer viten/informasjon, som overhodet ikke funker. Dog jeg mistenker at det foreligger litt useriøsitet i svaret deres, må jeg nesten påpeke det ulogiske i det Spoiler Generelt sett er det bare sånn, lyden av sangstemmen til BJ er i mine ører så jævlig at hvis jeg ble tvunget til å velge mellom 24/7 AC/DC-avspilling eller å slutte å eksistere, hadde jeg glatt valgt sistnevnte. Og jeg kunne ikke vært mer seriøs på akkurat det. Sjekk ut det norske metalbandet Mayhem og hør hvordan vokalen på låtene deres er, evt. det italienske bandet Fleshgod Apocalypse. Kanskje jeg bare er rar, men jeg syns sånn vokal er 10x bedre å høre på enn BJ.
SprengeMobil Skrevet torsdag kl 21:16 Skrevet torsdag kl 21:16 Banner N-4K0 for å like f.eks. black metal-vokal bedre enn sangstemmen til Brian Johnson. 24/7 AC/DC-avspilling?! Nå flirte jeg så jeg ble dårlig. Du kan faktisk gjøre det, hvis du kun spiller de fem første albumene deres, med Bon Scott på vokal, og utelater resten av diskografien med Brian Johnson på vokal. Så etter at de siste sekundene av Night Prowler (fra Highway to Hell) ebber ut, da blir du å gå tilbake til starten, med High Voltage og It's a Long Way to the Top (If You Wanna Rock 'n' Roll). 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 23:20 Skrevet torsdag kl 23:20 Banner SprengeMobil for vi er helt enige med deg der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå