SprengeMobil Skrevet torsdag kl 23:24 Skrevet torsdag kl 23:24 Banner Ciaran og Ciara for å være helt enige med meg. Her er forøvrig N-4K0 når han har spilt ferdig Highway to Hell-albumet til AC/DC. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 23:29 Skrevet torsdag kl 23:29 Banner SprengeMobil, for det tror vi også. 1
SprengeMobil Skrevet torsdag kl 23:40 Skrevet torsdag kl 23:40 Banner Ciaran og Ciara for å også se at det er første gangen jeg har postet et KI-generert bilde her inne. Og dette har jeg laget selv ved hjelp av Gemini. 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 02:09 Skrevet i går, 02:09 Banner SprengeMobil for vi synes at det var et skikkelig kult bilde. 1
MR SPEED Skrevet i går, 08:24 Skrevet i går, 08:24 banner CC sitter med pixler kommet til 53 the beatles bilder mere kommer 😀 å 63 kiss bilder med bedre grafikk
N-4K0 Skrevet i går, 09:07 Skrevet i går, 09:07 Banner Speed for jeg vill gjerne komme med en oppfordring til å bruke spoiler hvis man poster mer enn 2-3 bilder i samme innlegg, det er slitsomt og uendelig irriterende å måtte scrolle forbi lange innlegg med 7-10 eller flere bilder. Bare sånn generelt sett. SprengeMobil skrev (9 timer siden): Og dette har jeg laget selv ved hjelp av Gemini. Korreksjon: Gemini har laget bildet, basert på din beskrivelse av dine ønsker Spoiler Jeg vet det ikke er ment sånn, men når noen sier "jeg har laget" høres det ut som DE aktivt har laget det, deltatt i skapelsesprosessen, selv om det er ved hjelp av [verktøy], når deres bidrag bedre kan sammenlignes med å tegne grunntegninger til et hus og si at DE har "laget et hus" når det er murere, snekkere etc. som faktisk har gjort hele byggejobben. Ordkløveri, men jeg syns det er viktig å være presis, når det tross alt er en forskjell på "jeg har laget X ved hjelp av Y" og "jeg fikk Y til å lage X" 😅
SprengeMobil Skrevet i går, 10:34 Skrevet i går, 10:34 Banner N-4K0 for å påpeke min skrivefeil lenger opp.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 10:38 Skrevet i går, 10:38 Banner SprengeMobil for vi ønsker dere alle sammen en fin og god helg. 1
SprengeMobil Skrevet i går, 10:52 Skrevet i går, 10:52 Banner Ciaran og Ciara for å si, jeg ønsker også dere to en fin og god helg. 1
MR SPEED Skrevet i går, 11:58 Skrevet i går, 11:58 Banner @SprengeMobil helga blir topp gjøre om Kiss The Beatles bilder om dagen gjør om Jordan katie price bilder om natta ❤️❤️❤️❤️ Spoiler @N-4K0 1
SprengeMobil Skrevet i går, 12:00 Skrevet i går, 12:00 Banner MR SPEED for å snakke om hva slags bilder han skal poste om dagen og natta. Det var bare fire bilder, så det var egentlig ikke behøvelig med spoiler og å tagge N-4K0. Du kunne ha tatt de ut av spoileren så @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) får sett disse herlige bildene. 1
MR SPEED Skrevet i går, 12:36 Skrevet i går, 12:36 banner @SprengeMobil alle kan se bare trykk på spoiler er vi late jeg sier ja alle man kvinner er litt late😀
SprengeMobil Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Banner MR SPEED for å si at alle menn og kvinner er litt late.
N-4K0 Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden SprengeMobil skrev (4 timer siden): Banner N-4K0 for å påpeke min skrivefeil lenger opp. Banner Sprengern for litt humoristisk småpirk
SprengeMobil Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Banner MR SPEED for å kalle N-4K0 en THE BEATLES BOY. 1
MR SPEED Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden banner Sprengeren selv for lee av meg ⬅️ Spoiler Er helt ok du SM 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Banner MR SPEED, For We Loves The Beatles.❤️❤️❤️❤️ 1
MR SPEED Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden (endret) banner CC yes se her CC Endret 19 timer siden av MR SPEED 2
SprengeMobil Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Banner MR SPEED for å poste noe som vi alle liker! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå