Gå til innhold

Bruker du internett på din smarttelefon?


Anbefalte innlegg

Har alltid mobiltnett aktivt. Skrur på Wireless når jeg er hjemme hvis jeg skal fjernstyre telefonen min for og sende meldinger men ellers så går det alltid på mobil nett. Så langt har jeg faktisk bare brukt 500mb enda jeg har på synkronisering med mail og facebook konstant samt jeg surfer litt her og der og laster ned litt av vært.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Bruker Wifi noen hver dag via msn og Palringo + en del World War spilling. Ellers går det jo i å sjekke facebook / diskusjon.no en gang i blant.

Fra den første desember får jeg 400 MB/mnd, så da blir det nok mer på busser osv, og ikke bare på wifi.

 

HTC Hero is the phone.

Lenke til kommentar

Vil nevne at flere store aktører i Norge, bl.a. Chess fortsatt har eldgamle data-abonnementer, gjerne 3 kategorier:

1. Minimal datamengde inkludert (brukeren må passe på for å ikke få seg en overraskelse på regningen)

2. Billig på kvelden (brukeren må passe på for å ikke få seg en overraskelse på regningen)

3. "Ubegrenset" (for dyrt når man allerede har bredbånd hjemme)

 

Jeg håper at det vil komme mer fleksible tjenester, feks. slik som chesson-flex, men hvor man kan fjerne eller senke de inkluderte sms / minuttene for de som ikke bruker telefonen mye til denslags.

Lenke til kommentar

Har Chess Sjakk Matt, så jeg skal ha så mye som mulig ut av de 89,- ! Er på nettet hver eneste dag, og har det siste året ca. brukt 1-2GB hver måned. Legger vi til Wifi, så må vi plusse på et par GB til. Husker jeg også surfet på nettet fra mobil når jeg hadde Nokia 3510i i 1928. Da gikk det i utmattende økter på maks 2 minutter hver, da 1MB gjerne kostet deg en arm og tre tær.

Lenke til kommentar

Spørs hva de legger i "smarttelefon" da. Jeg har hatt mange smarttelefoner opp gjennom tidene, men brukte de aldri til surfing før iPhone kom, som i de dagene var helt overlegen på surfing. Og nå som Android også har fått mange like bra telefoner vil jeg tro datatrafikken ligger myye høyere i snitt på alle de. Kunne gjerne sett en sammenligning av Android og iOS vs de andre.

Lenke til kommentar

Kun på wi-fi. 3G-abonnement har en latterlig pris. Hvis jeg hadde et behov for mobilt internett og det ikke bare var for å dasse rundt hadde jeg nok betalt det, men når jeg ikke har noen god grunn skipper jeg hele skiten.

 

Kanskje når teleselskapene endelig kommer over dialup-modellen med datatrafikk og kommer med fastpris til en vettug pris.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...