Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er det verste kysset du noengang har hatt?


ToYBoi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg trekker tilbake alt jeg har sagt tidligere i tråden her.

 

Fordi det verste kysset jeg har opplevd skjedde nemlig igår. Bursdagsfest hos en kompis.

 

Jenta tok rett og slett å TYGDE på OVERLEPPA mi. Helt utrolig. Plutselig bare satt tenna fast i leppa mi. Jeg prøvde å dra den ut, men neida. hu nskulle holde fast.

 

Idag er den hoven.

 

Legger til et bilde jeg.

post-93392-0-52003300-1290946102_thumb.png

Hahahah, jeg hørte om dette. Navn på facebook pliiiis? :ph34r:

 

Edit: Kan vel svare på posten. Det må være i sjette klasse hvor vi lekte nødt eller sannhet, og en kompis skulle kysse meg, men slafset utover underleppa og haken min.

Endret av Pinup
Lenke til kommentar

Ååååh, det å bli bitt i tunga og leppene topper min liste hvertfall. Litt kosebiting er virkelig hot, men når man må streve med å få tunga si tilbake samtidig som man prøver å rope stopp, er det noe som ikke er helt bra. :(

 

Ellers er for mye tunge også litt kjipt. Jeg har ikke noe i mot å leke litt røfft. Men deepthroating med en tunge er virkelig ikke hot på noen måte. x)

Lenke til kommentar

Ååååh, det å bli bitt i tunga og leppene topper min liste hvertfall. Litt kosebiting er virkelig hot, men når man må streve med å få tunga si tilbake samtidig som man prøver å rope stopp, er det noe som ikke er helt bra. :(

 

 

Eksen min sleit tungebandet mitt på denne måten!

Edit: leeif

Endret av SuperadreMalin
Lenke til kommentar

Var på dansegulvet på et utested. Hadde det morsomt, helt til den styggeste burugla du kan tenke deg kommer bort og "overfaller" meg med leppene hennes. Prøver iherdig å få tunga ned i halsen på meg, jeg nekter og skubber henne bort.

 

Føles vondt hver gang jeg tenker på det :\

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Husker ikke helt hva som skjedde men var ganske godt i farta selv og hun var en del kortere enn meg så jeg skulle bøye meg ned litt og hun trodde vist at jeg skulle løfte henne opp :S

det endte i at jeg dundra gjennom et stuebord fra ikea og måtte sy 2 sting i leppa da hun greip tak med det hun hadde, inkludert tenna når vi fallt

Endret av weebl
Lenke til kommentar

Haha. Helt utrolig. :new_woot:

 

Skulle ønske jeg hadde noen flotte historier som dere på lager, men kan ikke si å ha hatt noen voldsomt ille kyss. Litt smålig klinking i tennene et par få ganger, samt noen litt kleine missforståelser. Som regel så er det kjempemessig egentlig! :w00t:

 

 

Lenke til kommentar

Har egentlig ikke hatt noen kjempedårlige kyss. Husker tilbake på ungdomskolen da jeg var redd for å kysse min daværende kjæreste for første gang. Heldigvis tok hun initiativet, men hun var litt ivrig og det smalt litt mellom leppene, men var egentlig bare koselig.

 

Ellers er det kjedelig med jenter som har alt for stor tunge, eller som bare bruker den litt feil. Er ikke lenge siden jeg klinte med ei jente som hadde tunga si i munnen min konstant (og tunga var stor). Jeg fikk ikke til å gjøre noe med min tunge..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...