Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er det verste kysset du noengang har hatt?


ToYBoi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han bytta på å suge hele trutmunnen min og på å prøve å sleike meg så langt ned i halsen han kunne... :thumbdown:

 

Åh, så det er ikke når han gaper over både nese og munn i beste munn-til-munn-style og så blåser ut? :p

 

Det kvalifiserer vel mer som overfall enn kyssing... :hmm:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Før jeg forteller noe må det først sies at jeg var veldig forkjølet når dette skjedde.

 

Jeg og kjæresten kyssa, og jeg var veldig tett i nesa. Det endte med at jeg var plutselig var helt åpen i det tidligere helt tette neseboret, og at hun så noe fortumlet ut. Jeg kom fort fram til at hun hadde pustet inn i det jeg kanskje hadde pustet ut. Med andre ord, hun hadde dratt inn en enorm klyse med størknet snørr inn i sin egen nese. Ble litt kleint aller først, men fikk ledd det bort til slutt :whistle:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har vært borti en del forskjellig typer dårlig kyssing. skal ikke si at jeg er et naturtalent selv, men når noe gjøres galt; så merker jeg det.

Mitt første dårlige kyss var med kjæresten(Nå; eksen). Han hadde vært flink til å kysse hele tiden. Jeg kunne ikke klage på noe. Trodde jeg.

Fremtil en gang, da han bare plasserte begge leppene sine over munnen min, og ble der. Han hadde ingen bevegelser i det hele tatt. Det endte med at jeg var nødt til å dytte han bort etter en stund, fordi jeg ikke lengre fikk puste.

Om nom nom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mitt verste kyss var på en fest i fjor høst.

Jeg hadde tenkt meg en tur ut for å trekke litt frisk luft da ei jente plutselig tar tak i armene mine og hvisker noe inn i øret mitt før hun kaster seg over meg. Plutselig kjenner jeg store smerter i tunga. Jenta prøver å svelge tunga mi.. Hun suger tunga mi fast inne i munnen hennes og jeg kommer meg ikke løs. Tennene våre klinket sammen flere ganger under støvsugeropplevelsen. Dette skjedde dessverre flere ganger utover kvelden fordi jeg ikke hadde hjerte til å be henne holde seg unna.

Jeg lånte henne jakka mi hvor lommeboka mi lå. Man kan si det var litt flaut å møte henne på skolen mandagen etter for å få igjen sakene mine.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...