Gå til innhold

Gode spill til vorspiel?


DementedAlbino

Anbefalte innlegg

Trenger noen spill som vil slå an på vorspiel til helgen.

 

Vi er en gjeng som skal konkurrere i forskjellige "leker", og en av stoppene på runden er xbox, etterfulgt av beer pong, dart og stiga ishockey.

 

Lagene består av to personer, og må dermed ha et spill som er tilpasset så fire spillere kan spille, eller at det er en fin løsning for fire spillere på en annen måte uten at spillet tar evigheter.

 

Noen som har noen gode forslag her? Fifa er uaktuelt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kinect er utsolgt de fleste steder, så det er dessverre uaktuelt. I tillegg er xboxen som brukes til fester modifisert, så da vil det ikke fungere å spille kinect sports selv om det blir kjøpt inn for anledningen.

 

Bil spill kan fungere. Noen gode å anbefale her?

 

Nhl utgår nok, for mange som ikke liker den type spill, og da er også nba spillene uaktuell.

 

Er der noe mario kart lignende til xbox? Ser for meg at noe slikt kunne fungert bra? Eventuelt noen moduser i bournout som kan gå?

 

På første generasjons xbox hadde jeg et bilspill der en skulle kræsje bilen slik at føreren fløy ut. Mens føreren var i luften var der øvelser som skulle utføres, alt i fra dart til bowling.

 

Dårlig forklart dette, men dere som har spilt det vet nok hva jeg mener. Noen som vet navn på dette og om det finnes til 360?

Lenke til kommentar
På første generasjons xbox hadde jeg et bilspill der en skulle kræsje bilen slik at føreren fløy ut. Mens føreren var i luften var der øvelser som skulle utføres, alt i fra dart til bowling.
Du tenker på "FlatOut"

Bra spill, ikke testet det på annet en PC så vet ikke om det er til nyere konsoll.

Lenke til kommentar
På første generasjons xbox hadde jeg et bilspill der en skulle kræsje bilen slik at føreren fløy ut. Mens føreren var i luften var der øvelser som skulle utføres, alt i fra dart til bowling.
Du tenker på "FlatOut"

Bra spill, ikke testet det på annet en PC så vet ikke om det er til nyere konsoll.

 

Ja det stemmer:-)

 

Til første generasjon xbox var dette helt suverent til vors, og siden det er til x360 også så gjelder det bare å finne noen som har det på lager her i Bergen. Verdt å teste tenker jeg:-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...