Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Jeg spiller den klassen jeg synes appellerer mest til meg. Dersom spillet er bra så kommer man helt sikkert til å få møte både oppturer og nedturer etterhvert som nye patcher blir lansert. Balanse skal uansett ikke hindre meg fra å nyte de herlige filmsekvensene og historielinjene.

 

Joda er helt enig der, men vet at det er mange som roller fotm classes. Er vel en egen tråd på Jedi knight forumet hvor folk klager over assassin/sorc og at de roller det istedenfor knight fordi at de er op.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg spiller den klassen jeg synes appellerer mest til meg. Dersom spillet er bra så kommer man helt sikkert til å få møte både oppturer og nedturer etterhvert som nye patcher blir lansert. Balanse skal uansett ikke hindre meg fra å nyte de herlige filmsekvensene og historielinjene.

 

Joda er helt enig der, men vet at det er mange som roller fotm classes. Er vel en egen tråd på Jedi knight forumet hvor folk klager over assassin/sorc og at de roller det istedenfor knight fordi at de er op.

Ja for all det, det er jo kjempeviktig å være OP i beta`n..herregud..

Lenke til kommentar

Lurer på hvor mange DrathV4der og LookSkywaker-typer vi vil treffe på..

BW har sagt at dette er ulovlig og vil bli slått hardt ned på itillegg. Tror det også innebar en namecheck når du lager charactern.

 

Har sett så vanvittig mange navn som "DadVader", "DartVader", LukieSkywalka", osv. Er så trist..

Lenke til kommentar

Har spilt beta'n litt idag og kommet meg til lvl 10 som agent, har vært mye bra så langt. Er ikke helt overbevist selv om det frister om kamerater vil bli med.

 

Merket bare at når jeg skulle til planet nummer 2 så bugger det vistnok så ingen får komme høyere enn lvl 10-11 (om de ikke vil grinde mobs). Merket i general at det var mange som slet med dette, synd, men er kun beta. De kunne godt roe litt ned på surveys, er ofte jeg ikke har gjort noe som helst utenom ett par dialoger mellom per.

 

Kanskje jeg prøver en annen klasse enn agent imorgen, hvem vet :)

Lenke til kommentar

Lurer på hvor mange DrathV4der og LookSkywaker-typer vi vil treffe på..

BW har sagt at dette er ulovlig og vil bli slått hardt ned på itillegg. Tror det også innebar en namecheck når du lager charactern.

 

Har sett så vanvittig mange navn som "DadVader", "DartVader", LukieSkywalka", osv. Er så trist..

Spørs vel litt hvor høyt dem prioriterer det i beta..

Lenke til kommentar

Jeg spiller den klassen jeg synes appellerer mest til meg. Dersom spillet er bra så kommer man helt sikkert til å få møte både oppturer og nedturer etterhvert som nye patcher blir lansert. Balanse skal uansett ikke hindre meg fra å nyte de herlige filmsekvensene og historielinjene.

 

Joda er helt enig der, men vet at det er mange som roller fotm classes. Er vel en egen tråd på Jedi knight forumet hvor folk klager over assassin/sorc og at de roller det istedenfor knight fordi at de er op.

Ja for all det, det er jo kjempeviktig å være OP i beta`n..herregud..

 

Du er ny i denne sjangeren ser jeg, men ja for mange er det viktig å være OP til en hver tid, også i betan. Selv roller jeg en klasse som jeg har trua på uten å ha lest noe hvordan den klassen gjør det i hverken pvp eller pve.

Lenke til kommentar

Lurer på hvor mange DrathV4der og LookSkywaker-typer vi vil treffe på..

BW har sagt at dette er ulovlig og vil bli slått hardt ned på itillegg. Tror det også innebar en namecheck når du lager charactern.

 

Har sett så vanvittig mange navn som "DadVader", "DartVader", LukieSkywalka", osv. Er så trist..

Spørs vel litt hvor høyt dem prioriterer det i beta..

 

Tviler neppe dem prioriterer det noe særlig i BETA, men det jeg prøver å poengtere ut er at det kommer selvsagt til å være mange av de som har slike navn.

Lenke til kommentar

Tøft, aldri sett hvordan Launchern ser ut til nå, takk ^^ Har no en litt bedre sjangs og komme i beta, ba lillebrodern å signere seg opp på lørdagen. Jeg klikker hvis han blir invitert denne uka som kommer.. Jeg har venta i 1 år no heh :p

 

Men gjør jo ingen ting kommer han inn så får man jo testet ut betaen :)

Endret av noxside
Lenke til kommentar

Jeg mener å ha lest at det ikke er noe forskjell på hvilken ver av spillet man har bestilt/kjøpt men at desto tidligere man pre ordra desto tidligere early access.

 

Helt riktig, men i starten av pre-order var det slikt, 3 dager for vanlig edition og 6 for collector's edition. Men i dag er alle kodene det samme.

 

Men ingen vet når dette starter

Lenke til kommentar

Jeg spiller den klassen jeg synes appellerer mest til meg. Dersom spillet er bra så kommer man helt sikkert til å få møte både oppturer og nedturer etterhvert som nye patcher blir lansert. Balanse skal uansett ikke hindre meg fra å nyte de herlige filmsekvensene og historielinjene.

 

Joda er helt enig der, men vet at det er mange som roller fotm classes. Er vel en egen tråd på Jedi knight forumet hvor folk klager over assassin/sorc og at de roller det istedenfor knight fordi at de er op.

Ja for all det, det er jo kjempeviktig å være OP i beta`n..herregud..

 

Du er ny i denne sjangeren ser jeg, men ja for mange er det viktig å være OP til en hver tid, også i betan. Selv roller jeg en klasse som jeg har trua på uten å ha lest noe hvordan den klassen gjør det i hverken pvp eller pve.

 

Ja, har bare spillt AO, AoC og WoW i 4 år.

At det er viktig for mange å være OP til enhver tid tviler jeg ikke, på det gjør det ikke mindre latterlig i en beta.

Tror du den klassen som skiller seg ut i beta vil fortsette å være OP lenge etter release?

Da har du isåfall litt lite peiling på sjangeren.. :whistle:

Lenke til kommentar

Tja, jeg var i en gametest beta i juli, og sorcerer var blant de kraftigste klassene da også

Gjorde du operations/PVP på level 50?

Mener du at det kun er viktig at klassene er balansert på level 50?

 

Det han mener er at det er nærmest umulig å balansere classes i low level, da vil det være ubalanse i level 50. Derfor fokuseres det mest i highlevel-balancing. Ta WoW for eksempel, syns du virkelig classes er balanced i Low level? Neppe. Men de er mer balansert i høyest level.

Lenke til kommentar

Poenget mitt er at endgame bør være fokus da det er der spillerne tilbringer desidert mest av tiden. Hva gjør det at Sorcerer er bedre enn Agent i levelspennet 10-15, når man tilbringer høyst et par timer i dette spennet?

 

Man skal heller ikke balansere med hensyn på 1v1.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...