Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Huff, det svir litt. men 3 månder igjen til release, og early access begynner vell tilig desember er det ryktene sier..

 

Får jeg ikke beta invite før tilig November så gir jeg bare farsken i hele beta og spiller Skyrim til early access begynner :p

Hadde vært fantastisk om early access begynte tidlig i desember. Så... uten beta-invite, håper jeg Skyrim er mye bedre enn Oblivion slik at jeg har noe å spille frem til early access.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan aldri tenke meg early access er mere enn en dag ellernoe. Preloading derimot BØR starte en uke før det igjen, så man ikke waster 5 timer på å laste ned spillet og installere.

 

Hørt rykter om at de slipper early access 15. desember.

 

Du skal ikke tro på rykter du hører om TOR, det er ABC lærdom. Har vært så mange sinnsyke rykter rundt både det ene og det andre. Har du derimot en "blue post" fra forumet e.l, da snakker vi!

Post den gjerne her..

Lenke til kommentar

Vell, Early access er noe helt annet, først skulle det være 3 dager for vanlig pre-order og 6 dager for Collector's edition. Men no har det tydeligvis endret seg.

 

Bioware har sakt at dem ikke har noen dato for early access enda, siden EA/Bioware klarte vell å rote mye med disse kodene dem ga ut ved pre-order og det er rett og slett bare rot enda.

 

Nu gjelder det ikke hvilken pre-order kode du har. alle er det samme nå.

 

Tidlig Desember er noe ryktene jeg har lest, vi får ta og se når tiden kommer egentlig.

Lenke til kommentar

Likte eposten jeg fikk, hvor overskriften var "You Have Been Selected to Test STAR WARS: The Old Republic"

Nå er det vel bare å vente til den er ferdig med å patche betaen så kan jeg hoppe inn å prøve spillet, håper det er så bra som jeg har gjort det til i hodet mitt :whistle:

Endret av -Léon-
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vell, Early access er noe helt annet, først skulle det være 3 dager for vanlig pre-order og 6 dager for Collector's edition. Men no har det tydeligvis endret seg.

 

Bioware har sakt at dem ikke har noen dato for early access enda, siden EA/Bioware klarte vell å rote mye med disse kodene dem ga ut ved pre-order og det er rett og slett bare rot enda.

 

Nu gjelder det ikke hvilken pre-order kode du har. alle er det samme nå.

 

Tidlig Desember er noe ryktene jeg har lest, vi får ta og se når tiden kommer egentlig.

Jeg mener å ha lest at det ikke er noe forskjell på hvilken ver av spillet man har bestilt/kjøpt men at desto tidligere man pre ordra desto tidligere early access.

 

 

 

 

Likte eposten jeg fikk, hvor overskriften var "You Have Been Selected to Test STAR WARS: The Old Republic"

Nå er det vel bare å vente til den er ferdig med å patche betaen så kan jeg hoppe inn å prøve spillet, håper det er så bra som jeg har gjort det til i hodet mitt :whistle:

 

Når fikk du den eposten?

Lenke til kommentar

Inquisitor er altfor overpowered. Vittig å se at alle reroller til Inquisitor nå. :!:

Både Sorcerer og Assassin?

 

Jeg selv går for Sorcerer, har hørt at begge er OP. :ermm:

Edit: Hadde ingen forventninger til spillet, men koser meg faktisk med det.

Endret av bekimc
Lenke til kommentar

Likte eposten jeg fikk, hvor overskriften var "You Have Been Selected to Test STAR WARS: The Old Republic"

Nå er det vel bare å vente til den er ferdig med å patche betaen så kan jeg hoppe inn å prøve spillet, håper det er så bra som jeg har gjort det til i hodet mitt :whistle:

 

Når fikk du den eposten?

 

Ja, ser fram til å prøve det ut.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Det problemet tror jeg aldri vi vil bli kvitt i MMORPG spill med mindre man kun tillater randomiserte datagenererte navn. Litt trist at enkelte er så lite kreative at de bruker slike navn.

 

Jaja, Ladygaga er no ikke på langt nær det værste vi kan møte på av nick.

 

Inquisitor er altfor overpowered. Vittig å se at alle reroller til Inquisitor nå. laugh.gif

Både Sorcerer og Assassin?

 

Jeg selv går for Sorcerer, har hørt at begge er OP. :ermm:

Edit: Hadde ingen forventninger til spillet, men koser meg faktisk med det.

 

Det gjør no ingenting, kan no godt hende at de blir "balansert" før release eller så har jeg trua på at BW balanserer de relativt fort etter release. Selv prøver jeg å ungå klasser som er overpowered ved release, skuffelsen blir så stor når man blir nerfet.

Lenke til kommentar

Jeg spiller den klassen jeg synes appellerer mest til meg. Dersom spillet er bra så kommer man helt sikkert til å få møte både oppturer og nedturer etterhvert som nye patcher blir lansert. Balanse skal uansett ikke hindre meg fra å nyte de herlige filmsekvensene og historielinjene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når det gjelder klasser og balanse, er jeg ikke redd for dette i det hele tatt.

Når massene har spillt en stund, enten når mange nåkk har testet beta, eller rett etter release, vil Bioware forsøke å balansere klassene rimelig kjapt.

Ikke gå ut ifra at klassen vil være slik den er helt i starten, om dette er OP, UP eller lignende.

Mitt stalltips hvertfall :)

 

EDIT:

Lurer på hvor mange DrathV4der og LookSkywaker-typer vi vil treffe på..

Jeg er fryktelig spent på hvor mange som prøver "Kungen" som karakternavn ved første forsøk, og hvor mange variasjoner av "Kungen" vi får se..

Endret av El Fantasma
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...