Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Jeg spiller den klassen jeg synes appellerer mest til meg. Dersom spillet er bra så kommer man helt sikkert til å få møte både oppturer og nedturer etterhvert som nye patcher blir lansert. Balanse skal uansett ikke hindre meg fra å nyte de herlige filmsekvensene og historielinjene.

 

Joda er helt enig der, men vet at det er mange som roller fotm classes. Er vel en egen tråd på Jedi knight forumet hvor folk klager over assassin/sorc og at de roller det istedenfor knight fordi at de er op.

Ja for all det, det er jo kjempeviktig å være OP i beta`n..herregud..

 

Du er ny i denne sjangeren ser jeg, men ja for mange er det viktig å være OP til en hver tid, også i betan. Selv roller jeg en klasse som jeg har trua på uten å ha lest noe hvordan den klassen gjør det i hverken pvp eller pve.

 

Ja, har bare spillt AO, AoC og WoW i 4 år.

At det er viktig for mange å være OP til enhver tid tviler jeg ikke, på det gjør det ikke mindre latterlig i en beta.

Tror du den klassen som skiller seg ut i beta vil fortsette å være OP lenge etter release?

Da har du isåfall litt lite peiling på sjangeren.. :whistle:

 

Hvorfor skriver du heletiden som om at jeg bryr meg om hva eller hvem som er OP? Har aldri sagt at dette betyr noe for meg men at det betyr noe for mange som spiller dette spillet. Ser no på div forum at folk har forandret main etter å ha testet betan nettop fordi at klasse A er mer OP enn klasse B.

 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg spiller den klassen jeg synes appellerer mest til meg. Dersom spillet er bra så kommer man helt sikkert til å få møte både oppturer og nedturer etterhvert som nye patcher blir lansert. Balanse skal uansett ikke hindre meg fra å nyte de herlige filmsekvensene og historielinjene.

 

Joda er helt enig der, men vet at det er mange som roller fotm classes. Er vel en egen tråd på Jedi knight forumet hvor folk klager over assassin/sorc og at de roller det istedenfor knight fordi at de er op.

Ja for all det, det er jo kjempeviktig å være OP i beta`n..herregud..

 

Du er ny i denne sjangeren ser jeg, men ja for mange er det viktig å være OP til en hver tid, også i betan. Selv roller jeg en klasse som jeg har trua på uten å ha lest noe hvordan den klassen gjør det i hverken pvp eller pve.

 

Ja, har bare spillt AO, AoC og WoW i 4 år.

At det er viktig for mange å være OP til enhver tid tviler jeg ikke, på det gjør det ikke mindre latterlig i en beta.

Tror du den klassen som skiller seg ut i beta vil fortsette å være OP lenge etter release?

Da har du isåfall litt lite peiling på sjangeren.. :whistle:

 

Hvorfor skriver du heletiden som om at jeg bryr meg om hva eller hvem som er OP? Har aldri sagt at dette betyr noe for meg men at det betyr noe for mange som spiller dette spillet. Ser no på div forum at folk har forandret main etter å ha testet betan nettop fordi at klasse A er mer OP enn klasse B.

 

Hvor har jeg skrevet det? Jeg svarte på en tråd der du skrev at mange skifter klasse fordi en annen klasse er OP. Dette er latterlig.

Aldri ment at du synes dette er viktig, da har du misforstått.

Var vel heller du som hugget til å mente jeg aldri har vært borti MMO sjangeren...

Endret av El Fantasma
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Siterer deg:

 

Ja for all det, det er jo kjempeviktig å være OP i beta`n..herregud..

 

Det er faktisk veldig viktig for mange (ikke meg selv) å spille den sterkeste klassen til en hver tid. Samme om det er beta eller etter released. At du ikke har erfart dette på dine 4 år med mmo finner jeg merkelig.

 

Tror du den klassen som skiller seg ut i beta vil fortsette å være OP lenge etter release?

Da har du isåfall litt lite peiling på sjangeren.. :whistle:

 

Jeg har ALDRI sagt at jeg tror dette, skreiv aldri "jeg" men at mange roller f.eks frost mage fordi at de mener at de er OP, (det var kun et eksempel) kun for å komme tilbake til forumet et par uker seinere da frost mage blir nerfet.

 

Man skal heller ikke balansere med hensyn på 1v1.

 

Helt enig, men da mener jeg at det heller ikke bør være "arena" med 2vs2

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Siterer deg:

 

Ja for all det, det er jo kjempeviktig å være OP i beta`n..herregud..

 

Det er faktisk veldig viktig for mange (ikke meg selv) å spille den sterkeste klassen til en hver tid. Samme om det er beta eller etter released. At du ikke har erfart dette på dine 4 år med mmo finner jeg merkelig.

 

Tror du den klassen som skiller seg ut i beta vil fortsette å være OP lenge etter release?

Da har du isåfall litt lite peiling på sjangeren.. :whistle:

 

Jeg har ALDRI sagt at jeg tror dette, skreiv aldri "jeg" men at mange roller f.eks frost mage fordi at de mener at de er OP, (det var kun et eksempel) kun for å komme tilbake til forumet et par uker seinere da frost mage blir nerfet.

 

Man skal heller ikke balansere med hensyn på 1v1.

 

Helt enig, men da mener jeg at det heller ikke bør være "arena" med 2vs2

Ehh..om jeg har erfart det tidligere skal vel ikke forandre mitt syn på saken? Det er like forbanna idiotisk i mine øyne å bytte klasse kun fordi en anne klasse er "best" i en beta!

 

Er det lov å spørre hva du mener er viktig og igrunn poenget med å spille beta?

Endret av El Fantasma
Lenke til kommentar

Skal selv bort til en venn og forsette på smuggleren min no:)

 

 

 

 

Er det lov å spørre hva du mener er viktig og igrunn poenget med å spille beta?

 

Atter en gang snakker du om at det skulle være jeg som har meninger om å spille fotm klasser er veien å gå. Jeg mener at det er viktig å teste spillet i beta og rapotere bugs og feil. Har ikke fått beta invite men likavel har jeg rappotert 6 bugs i betan. Også er det litt viktig å finne ut hva man skal spille da ^^

 

Men når jeg no skal til min venn for å forsette på smuggleren min så er det like mye for å teste smuggler som å "polere" spillet. Svarer altid på de survey tingene.

 

 

Lenke til kommentar

Jeg har da kost meg mange år med World of Warcraft jeg, men det har nok utspilt sin rolle for min del. Nå blir det 11 mnd borte, 1 mnd spilling også drit lei, om det i det hele tatt tar 1 mnd.

 

Kan si hva du vil, men for meg så vil World of Warcraft for alltid stå som et av de mest gjennomførte MMO-spillene jeg har spilt hvertfall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Kan aldri tenke meg early access er mere enn en dag ellernoe

 

Bioware rep har sagt "Multiple days", men det er altså ikke snakk om så mye som en uke f.eks

 

Apropos avataren til El Fantasma "Come to the dark side, we have cookies." sier jeg bare "Come into the light, we have wookies" :p

 

Tja, jeg var i en gametest beta i juli, og sorcerer var blant de kraftigste klassene da også

 

You may find my lack of faith disturbing... men en nordmann i "Friends & Family" beta? :hmm:

Tøft, aldri sett hvordan Launchern ser ut til nå, takk ^^ Har no en litt bedre sjangs og komme i beta, ba lillebrodern å signere seg opp på lørdagen. Jeg klikker hvis han blir invitert denne uka som kommer.. Jeg har venta i 1 år no heh

 

Det er helt random... spiller ingen rolle når du skrev deg på... :cry: Og folk som har vært i beta før kan fint bli invitert igjen.

 

Fant forøvrig ut hvor mye av den stilige musikken på videoene av SWTOR kommer ifra. Er en musikkprodusent som heter "Two Steps From Hell". De har gitt ut flere av volumene sine til almennheten nå :)

Lenke til kommentar
Kan aldri tenke meg early access er mere enn en dag ellernoe

 

Bioware rep har sagt "Multiple days", men det er altså ikke snakk om så mye som en uke f.eks

 

Apropos avataren til El Fantasma "Come to the dark side, we have cookies." sier jeg bare "Come into the light, we have wookies" :p

 

Tja, jeg var i en gametest beta i juli, og sorcerer var blant de kraftigste klassene da også

 

You may find my lack of faith disturbing... men en nordmann i "Friends & Family" beta? :hmm:

Tøft, aldri sett hvordan Launchern ser ut til nå, takk ^^ Har no en litt bedre sjangs og komme i beta, ba lillebrodern å signere seg opp på lørdagen. Jeg klikker hvis han blir invitert denne uka som kommer.. Jeg har venta i 1 år no heh

 

Det er helt random... spiller ingen rolle når du skrev deg på... :cry: Og folk som har vært i beta før kan fint bli invitert igjen.

 

Fant forøvrig ut hvor mye av den stilige musikken på videoene av SWTOR kommer ifra. Er en musikkprodusent som heter "Two Steps From Hell". De har gitt ut flere av volumene sine til almennheten nå :)

 

Det vet jeg jo selvfølgelig at random er random, har signert meg opp på beta på diverse spill i 6 år. så vet hvordan det fungerer, men er jo uansett surt når han blir invitert noen dager etter han registrerte seg Men det som virkelig er sparket i ballene, er at vi i europa tester på amrikanske servere.. hvorfor har vi ikke vært med i beta fra starten av ?

 

Two steps from Hell, er insane, mye bra. Er det sånn gratis musikk eller må man kjøpe albumet ?

Lenke til kommentar

"Vi" er vel enda på amrikanske servere. Tror at det er snakk om at de skal åpne EU server snart. Aimit (vist du husker han Noxside er i beta. Han er på en NA server. Det at vi i EU ikke har hatt tilgang til beta før no nylig er rett og slett at så enkelt at BW fokuserte på NA i første omgang.

 

Aimit har blitt lvl 35 på sin vanguard no samt at han har et par lvl 10-14 alts. Er egentlig litt glad for at jeg ikke har hatt tilgang til betan (vertfall ikke så lenge). Tar vekk mye av gleden, men så er det no også veldig vanskelig å legge fra seg spillet vist man ført har det på maskina.

 

edit: Har du kontakt med noen andre fra CoV Noxside? Synd at forumet vårt ikke fungerer lengre. Hadde vært kult å sammlet gjengen på samme server (og helst på samme side).

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Stemmer, at også europeere for øyeblikket spillet på NA servere. Noe av det første de ville teste var visst regionspesifike greier. Spillet kommer så vidt jeg vet ut på engelsk, tysk og fransk, og det var nok derfor det bare var tyskere og franskmenn første euro-beta.

 

Tror det er kjøpemusikk, vet ikke om det går ann å få tak i her i landet, eventuelt på iTunes f.eks, men det ligger mye ute på youtube.

Lenke til kommentar

Har ikke hatt kontakt med noen fra CoV på en lang stund... Hadde vært tøft vis vi fikk startet opp igjen på swtor :)

 

Beta tar jo mye av glede vekk spesielt når dette er et historie basert spill. Hvis jeg kommer i beta så velger jeg en klasse som jeg ikke skal spille ved release.

 

Ser at beta klienten er lekket ut på nett.. Lastet ned en del av det, logger og slikt, han som uploadet den er rett og slett idiot, fikk tak på bruker navnet hannes og IP adressen.. :p

 

Lest også at noen folk leker seg med den med å reverse engineere klienten ved å finne ut hvordan man klarer å emulere den.

 

Stemmer, at også europeere for øyeblikket spillet på NA servere. Noe av det første de ville teste var visst regionspesifike greier. Spillet kommer så vidt jeg vet ut på engelsk, tysk og fransk, og det var nok derfor det bare var tyskere og franskmenn første euro-beta.

 

Tror det er kjøpemusikk, vet ikke om det går ann å få tak i her i landet, eventuelt på iTunes f.eks, men det ligger mye ute på youtube.

 

Finner vel frem til noen av sangene demmes, mye bra å bruke i sin egen swtor video når man kommer så langt :)

Endret av noxside
Lenke til kommentar

joda, kan jo ta år.. Spørs hvilken folk som gjør jobben. Men bedre å starte tidlig en sent :p Men så blei jo også Diablo 3 beta klienten "lekket" ut på nett, folk fikk fort til å fikse sånn "crack" at du kunne logge inn i spillverden, men det var ikke noe combat eller NPC's å se, kunne bare liksom bare explore litt rundt.

 

Kansje det hender med swtor klienten, men hvem gidd å laste ned 30gb bare for det liksom ? :p

Endret av noxside
Lenke til kommentar

"Private servers" til WoW er også helt tomme for monstre, med mindre eieren har populert serveren med monstre og NPC'r.

De kan også lage items med helt hinsides stats de kan bruke ingame. Det finnes sikkert noen private servere som ligner så mye som mulig på siste offisielle wow-release. Men siden serveren er populert med quester og monstre og folk fra serversiden, er det helt opp til den som har servern online hva som er der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...