Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Jeg også gikk etter en slags bounty hunter etikk, men jeg gav fullstendig F i hva Mako mente. Etikk = penger. Gjerne med "no witnesses" i tillegg. Så det ble omtrent utelukkende dark-side poeng (hvis ikke jeg fikk mer penger av å la noen leve, uten å gi noen spoilere her).

 

Når det gjelder game-guides har jeg lite sansen for det. Faktisk tror jeg det meste er ren bullshit. Hvor mye fakta tror du er i en slik guide som mest sannsynlig ble skrevet mens spillet var i beta-stadium?

 

Jeg tror det er mer vettug (og oppdatert!) informasjon fra spillerne på forumet her og på swtor. :)

 

Kan jo spørre, har noen funnet holocrons på Balmorra og Nar Shadaa? Jeg har kun funnet 1 på Balmorra, og jeg tror det vanligvis er 2 pr planet (erfaring basert på Hutta og Dromund Kaas). Send meg gjerne en PM hvis du har info. Kan ikke spoile for mye i tråden her! :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Crewskills er jo sjef da. har allerede råd til både speederen og skillen for lvl 50 speeder ;)

Såpass, jeg har forøvrig brukt opp en del på plass i ryggsekken min, har vel rundt 14k igjen av de 40 jeg hadde før jeg kjøpte meg 2 linjer. Går fort å tjene inn penger har jeg forstått. Har vel 160 skill i slicing atm, men companionen min har en tendens til faile og komme igjen med mindre credits i boksene, enn jeg brukte på å sende han avgårde.. Tips?

Jeg har 4 characters med slicing :p rushet skipet på 3 av dem, sånn at jeg har 2 stk på hver, minimum til å slice.

 

Jeg vet ikke om det er noe jeg inbiller meg, men jeg tar bare bountiful/rich yield missions. Om det betyr at jeg må gå ett hakk ned eller to for å få tilgjengelige missions, så gjør jeg det. På den som har 400 da, de andre skiller jeg fremdeles opp på, så der er det orange all the wayz :p

 

Taper på enkelte missions, men summa sumarum så tjener jeg godt på det.

 

 

Bounty hunter etikk = du skal ikke svike arbeidsgiveren din (før avtalen er utført og arbeidsforholdet er avsluttet). Så nei, det ble lite av å hjelpe dem som er målet i utgangspunktet med mindre det ikke krasjet med oppdraget jeg hadde fått :)

 

Det er forøvrig 3 datacrons på hutta/korriban og ~5 på de andre :p

Endret av MrLee
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Spillet ser jævlig rått ut! Men blir det ikke Age of Conan om igjen? Jeg sitter å venter på anmeldelse fra enten IGN eller gamespot sånn for sikkerhets skyld :) Men hvor bra er egentlig spillet? Personlig håper jeg det kan utfordre wow:)

 

Hvordan skal det bli et AoC om igjen? Alle Spill er da vel ikke lagd av funcom eller bør være lik AoC av noen grunn i det hele tatt? Hvis du tenker slik om alle spill bare for at "ett" spill ga deg en negativ opplevelse, da trur jeg du får vanskligheter med å spille noe som helst! ;)

 

Bare det faktum at det er lagd et star wars mmo tilsier at det er bedre enn wow ;) ha ha

Kanskje han mente det slik at AoC var veldig polert og godt gjort tidlig level, men kom man lenger ut i spillet, var det nada content for spillere. Vet ikke jeg, bare tipper.

 

Syntes ikke swtor kan sammenlignes med wow, det er så mye bedre ;)

Lenke til kommentar

Ser at dem har nerfa slicing nå, det var på tide.

Ja, det var nok lurt slik at økonomien på servere ikke blir helt på trynet. Virket som om man fikk litt vel mye credits med det, ikke at jeg har fått testet det så mye.

 

Ja, det er morsomt at slicing nå nærmest blir ubrukelig \o/

Lenke til kommentar

Ser at dem har nerfa slicing nå, det var på tide.

Ja, det var nok lurt slik at økonomien på servere ikke blir helt på trynet. Virket som om man fikk litt vel mye credits med det, ikke at jeg har fått testet det så mye.

 

Ja, det er morsomt at slicing nå nærmest blir ubrukelig \o/

 

jobber du for BioWare eller er du synsk? Serverne er no nede enda, så det er ingen i verden som vet hvordan slicing er uten om BW. Selv mener jeg at det var rett og nerfe det!

Lenke til kommentar

Ser at dem har nerfa slicing nå, det var på tide.

Ja, det var nok lurt slik at økonomien på servere ikke blir helt på trynet. Virket som om man fikk litt vel mye credits med det, ikke at jeg har fått testet det så mye.

 

Ja, det er morsomt at slicing nå nærmest blir ubrukelig \o/

 

jobber du for BioWare eller er du synsk? Serverne er no nede enda, så det er ingen i verden som vet hvordan slicing er uten om BW. Selv mener jeg at det var rett og nerfe det!

 

PTR har funnits en stund.

 

Edit: Bleh, extended maintenance, utan att de vet när servers är uppe igen.

Endret av mackanz
Lenke til kommentar

Hello everyone! We are still working on the various items in today’s maintenance and wanted to give you a quick update. We are going to extend today’s maintenance window to ensure we have everything just right before we open the servers. We know you are all eager to return to the game and apologize to you for the interruption. At this time, we do not have an estimate as to when the servers will come back up, but we’ll keep you updated in this thread and will get them up and running as soon as we can. Thank you all for your patience today.

 

Idioter setter maintenance 11-17, dette kom ikke akkurat så ein overaskelse.

Endret av Agrophel
Lenke til kommentar
Idioter setter maintenance 11-17, dette kom ikke akkurat så ein overaskelse.

 

Problemet er at man må ha US & EU maintenance samtidig, fordi spillet ikke er region locked. Og da må man gjøre det i den tiden som går minst utover så mange som mulig... altså nattestid og morgentid i USA / arbeidstid i Europa.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...