Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Kom nylig hjem fra treningssenteret, så jeg har blitt kvitt alt av abstinenser og urolighet.... Vil egentlig bare sove.

 

Er mange kids som klager på det offisielle forumet at de betaler for downtime.. Mildt sagt så kan de holde kjeft. Det eneste de ender opp med er å drite ut seg selv.

 

Stortsett får man kompansert downtime med en dag ekstra gametime.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

wow vanilla var jo x10 ganger vanskligere enn det fks swtor er i dag.

 

Tja , i WoW kunne jeg queste mens jeg så på TV , så vanskelig var det. I TOR kan jeg faktisk daue.

 

Men jeg disser ikke WoW , uten WoW hadde vi antagelig ikke hatt så dyre MMO-produksjoner mht investorer osv.

WoW er MMOenes Donald Duck , lett å lese og la seg underholde , ingen feil i det.

Det er barnas første smak på et MMO også som regel , og det er fint :)

Lenke til kommentar

Kom nylig hjem fra treningssenteret, så jeg har blitt kvitt alt av abstinenser og urolighet.... Vil egentlig bare sove.

 

Er mange kids som klager på det offisielle forumet at de betaler for downtime.. Mildt sagt så kan de holde kjeft. Det eneste de ender opp med er å drite ut seg selv.

 

Stortsett får man kompansert downtime med en dag ekstra gametime.

 

WTF ! Klager folk på at de fikser på spillet ? Det er sant at unger mangler perspektiv på ting og slikt , men visste ikke at det var SÅ ille :hmm:

 

Edit : Vil egentlig bare sove jeg også , har dratt tømmer og bært hummerteiner i dag.

Endret av Fleskelars
Lenke til kommentar

Man kan väl säga att det är i kväll spelet startar på allvar då hundratusentals, om inte millioner, hade detta spel under julgranen. Vi kommer nog se en rejäl "stresstest och långa köer i kväll. Är väl egentligen det det hela kokar ned till. Först är folk sura för att det är extended maintenance när de setat och väntat ett par timmar, sen blir de kastade i serverköer i ett par timmar. Just nu är ju nänkarna skadeglada då nedtiden inte gått utöver dom som med oss europeer och de har en attityd mot oss som lämnar en del att önska, men vänta bara tills att de får sitta i köer i kväll..då kommer det låta annorlunda.

Lenke til kommentar
Hvordan skal det bli et AoC om igjen?

 

Siden jeg har spilt begge spillene så kan jeg svare på dette.

 

Jeg husker da AOC (Age of Conan) var nytt, så var spillet godt motatt av både Conan fans, hardcore mmo spillere og spillanmeldere.

Funcom solgte bøttevis av AOC i begynnelsen av lanseringen i 2008.

 

Dagbladet skrev da spillet var nytt: «Age of Conan» topper salgslistene for PC-spill både i Tyskland, Storbritannia, Italia, Spania, Australia, Sverige og hjemlandet Norge, skriver Funcom i en pressemelding.

Kilde: http://www.dagbladet.no/kultur/2008/06/02/537001.html

 

Per dagsdato i 2011 ble Funcom mørbanket av spillerflukt og blogghets. På et halvt år raste Funcom-aksjen fra 55 kroner til 2,50 kr. Ifølge Aftenposten.

Kilde: http://www.aftenposten.no/kultur/spill/article3991267.ece

 

Hovedgrunnen til dette var manglede innhold på høy level (end game content). Som mange hardcore AOC påpekte i 2008.

Det ble mye drama flame wars og trolling mellom Conan blodfans og hardcore mmo spillere på forumene.

 

Man kan se det er samme tendens på forumene i SWTOR.

Hardcore spillere klager det er lite end game content i SWTOR, og er usikkre på om de vil betale månedsbeløp for å fortsette å spille SWTOR, som kan sammenlignes spillbarmessig med Global Agenda som er gratis, Guild wars som har fri spilletid (man betaler kun for spillet for å spille).

 

Etter min mening så er all tilbakemeldinger gode tilbakemeldinger, uansett om det er negative tilbakemeldinger, og folk bør ta disse tilbakemeldingene fra hardcore spillere til etterettning hvis man vil at SWTOR skal unngå samme skjebne som AOC.

Lenke til kommentar
Hvordan skal det bli et AoC om igjen?

 

Siden jeg har spilt begge spillene så kan jeg svare på dette.

 

Jeg husker da AOC (Age of Conan) var nytt, så var spillet godt motatt av både Conan fans, hardcore mmo spillere og spillanmeldere.

Funcom solgte bøttevis av AOC i begynnelsen av lanseringen i 2008.

 

Dagbladet skrev da spillet var nytt: «Age of Conan» topper salgslistene for PC-spill både i Tyskland, Storbritannia, Italia, Spania, Australia, Sverige og hjemlandet Norge, skriver Funcom i en pressemelding.

Kilde: http://www.dagbladet.no/kultur/2008/06/02/537001.html

 

Per dagsdato i 2011 ble Funcom mørbanket av spillerflukt og blogghets. På et halvt år raste Funcom-aksjen fra 55 kroner til 2,50 kr. Ifølge Aftenposten.

Kilde: http://www.aftenposten.no/kultur/spill/article3991267.ece

 

Hovedgrunnen til dette var manglede innhold på høy level (end game content). Som mange hardcore AOC påpekte i 2008.

Det ble mye drama flame wars og trolling mellom Conan blodfans og hardcore mmo spillere på forumene.

 

Man kan se det er samme tendens på forumene i SWTOR.

Hardcore spillere klager det er lite end game content i SWTOR, og er usikkre på om de vil betale månedsbeløp for å fortsette å spille SWTOR, som kan sammenlignes spillbarmessig med Global Agenda som er gratis, Guild wars som har fri spilletid (man betaler kun for spillet for å spille).

 

Etter min mening så er all tilbakemeldinger gode tilbakemeldinger, uansett om det er negative tilbakemeldinger, og folk bør ta disse tilbakemeldingene fra hardcore spillere til etterettning hvis man vil at SWTOR skal unngå samme skjebne som AOC.

Noe som man bør tar i betraktning er jo at det er forskjellige class quests.

Har 3 måneder spilletid nå, så lenge mine venner spiller, så er jeg med også ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...