Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg greier ikke å spille bare som 1 character :p Jeg spiller som både Sith Warrior (Marauder) og Jedi Knight.

Så langt liker jeg spille ganske godt... Mye bedre med voice acting i alle quests. :)

Endret av aBaDmAn91
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gikk akkurat opp i level før dem tok ned serverne. lvl 30 nå :) 200+ i alle crew skillene. (Synthweave, Archeaology og underworld trading)

Så langt er jeg ganske imponert av SWTOR, stor koser meg godt!

• Liker 1
Skrevet

Bestilte alienware fra dell for 2 dager siden. Fikk beskjed om at den var sendt med ups idag! Syyk kort leveringstid må jeg si! :D

Tror dere den klare å dra swtor på maks? :)

Alienware M17xR3

Processor : Intel Core i7 Processor 2760QM (2.40Ghz, 6MB, 4C)

Display : 17.3in WideFHD (1920 x 1080) WLED LCD

Memory : 8192MB (4x2048) 1600MHz DDR3 Dual Channel

Hard Drive : 256GB SSD + 750GB 7,200rpm SATA Dual Drives

Graphics : 2GB GDDR5 AMD Radeon HD 6990M

Skrevet (endret)

Hva bruker folk som crew skills ? hva er det som kan være best for Sith Warrior? jeg har Underworld, Scavenging og Armortech nå. Er vel mulig å unlearne vis jeg vil velge andre?

Endret av furiUZ
Skrevet (endret)

Det klarer den garantert. Kjører alt på max i 1920x1080 med 70-100 fps uten problemer på Asus g74sx, som har noe dårligere hardware.

Må bare legge til at spillet er fantastisk bra, hadde aldri forventet det skulle bli så bra.

Endret av Quaric
Skrevet

Nice! gleder meg sykt, har en sikkelig gammel stasjoner nå. Så det blir er huge upgrade :D

Igjen må jeg presisere leveringstiden til Dell, 2 dager!? Og det på en pc som de må bygge... ufattelig!

Skrevet

1-2 timer igjen da :) Får sette meg ned med en kopp te, litt god mat og nyte tilværelsen med litt Star Wars musikk men man venter :p Klarer ikke å sette meg ned med noen andre spill for øyeblikket.

Skrevet

Gikk akkurat opp i level før dem tok ned serverne. lvl 30 nå :) 200+ i alle crew skillene. (Synthweave, Archeaology og underworld trading)

Så langt er jeg ganske imponert av SWTOR, stor koser meg godt!

Samme crafting som meg. Har vel 150+ på alle 3 og er level 23. Måtte legge craftingen på hyllen da jeg skjønte jeg ikke hadde råd til 40k til speeder på level 25 :p

Skrevet (endret)

Litt dårlig at ikke min companion ikke får lagd et par waist i armortech lengre enn 5 min hver gang. Skulle gjerne latt hun drive på helt til jeg var ferdig med skolen idag :innocent:

Endret av furiUZ
Skrevet

Litt dårlig at ikke min companion ikke får lagd et par waist i armortech lengre enn 5 min hver gang. Skulle gjerne latt hun drive på helt til jeg var ferdig med skolen :innocent:

En macrokeybinder kan vel fikse dette for deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...