Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Få tiden til å gå saktere når man våkner


vetle666

Anbefalte innlegg

Hei. Har tenkt litt på en sak som jeg har opplevd noen få ganger, og når jeg delte den med noen kjente på skolen så viste det seg at jeg ikke var alene om å ha opplevd det.

 

Jeg har nemlig opplevd at tiden går utrolig sakte noen ganger når jeg har våknet om morgenen. Jeg har nok ikke opplevd det mer enn maks 5 ganger, men det er utrolig deilig! Det som skjedde siste gang var at jeg våknet av vekkerklokka i 8-tiden, legger hodet på puta igjen, usikker på om jeg sovnet eller var våken, men det føltes ihvertfall som om det gikk en times tid, så jeg så på klokken igjen og det hadde gått maks 7 minutter! I min store glede legger jeg hodet på puta igjen og dette gjentar seg sikkert ihvertfall 3 ganger, før jeg må stå opp utvilt og glad! :new_woot:

 

Så jeg lurer på om det er flere som har opplevd det, er det noen kjent forskning på dette, eller er det noen som vet hva som forårsaker dette?

Endret av vetle666
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Legger alltid hodet ned jeg og, det er jo det deiligste i verden å ligge å halv-sove tidlig om morgenen under den varme dyna! Derfor det er så vanvittig digg når dette "fenomenet" forekommer :dribble:

Hadde gitt mye for å finne ut hva som forårsaker det og om det er mulig å skape dette selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...