Gå til innhold

Dine beste runder på Black Ops! :)


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Min beste match spilte jeg så sent som tidligere i dag;

Vi (en kompis og meg, pluss 3 andre randoms) lå under med 4100 - 6200 i TDM på WMD. Vi har ikke tapt før i dag, og vi skal søren ikke tape nå heller! tenkte vi, og med det friskt i minne bunkret vi oss fast i bygningen i midten som har den lille broen mellom en annen bygning i midten av mappet.

 

Her satt vi opp en claymore ved hovedinngangen og en claymore ved inngangen til selve rommet utenfor der vi satt. Så skjøt vi folk som gikk utenfor slik at de kom inn til oss. De rushet på i grupper, og vi var ganske redde for at dette kunne bli slutten.

MEN i ekte Leonidas-stil kjørte vi en "Give them nothing, but take from them EVERYTHING!" attitude og fikk opp et par SR-71's (Blackbird). Det endte opp med at vi vant 7500 - 7000!

 

En av mine beste runder hvertfall :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Min beste match spilte jeg så sent som tidligere i dag;

Vi (en kompis og meg, pluss 3 andre randoms) lå under med 4100 - 6200 i TDM på WMD. Vi har ikke tapt før i dag, og vi skal søren ikke tape nå heller! tenkte vi, og med det friskt i minne bunkret vi oss fast i bygningen i midten som har den lille broen mellom en annen bygning i midten av mappet.

 

Her satt vi opp en claymore ved hovedinngangen og en claymore ved inngangen til selve rommet utenfor der vi satt. Så skjøt vi folk som gikk utenfor slik at de kom inn til oss. De rushet på i grupper, og vi var ganske redde for at dette kunne bli slutten.

MEN i ekte Leonidas-stil kjørte vi en "Give them nothing, but take from them EVERYTHING!" attitude og fikk opp et par SR-71's (Blackbird). Det endte opp med at vi vant 7500 - 7000!

 

En av mine beste runder hvertfall :)

Ha ha! Sånn skal det spilles! :thumbup:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Min beste var 32-0 på Firing Range på domination. Jeg unngikk på mirakuløst vis to Napalm strikes ved å dolphin-dive inn i bygninger.

 

En annen av mine beste runder var SearchND på firing range hvor jeg fikk 16/1, med blant annet et dobbelkill med crossbow, dessuten at jeg hamla opp med fire folk fra fiendelaget da jeg var alene igjen, i tillegg til at jeg plukka opp en fiendtlig granat som traff meg, og kasta den to meter bort, slik at jeg ikke døde.

Lenke til kommentar

Min beste var 32-0 på Firing Range på domination. Jeg unngikk på mirakuløst vis to Napalm strikes ved å dolphin-dive inn i bygninger.

 

En annen av mine beste runder var SearchND på firing range hvor jeg fikk 16/1, med blant annet et dobbelkill med crossbow, dessuten at jeg hamla opp med fire folk fra fiendelaget da jeg var alene igjen, i tillegg til at jeg plukka opp en fiendtlig granat som traff meg, og kasta den to meter bort, slik at jeg ikke døde.

Du er ikke tilfeldigvis MacGyver? 0_o

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Tipper det beste er noe sånt som 10-20. Spillet fungerer ikke på maskinen min (ikke fordi den er dårlig, men fienden ser meg 0.5-1 sek før jeg ser dem og aiminga er umulig), så har nok noe med det å gjøre. Kan gjerne få 10 deaths på rad uten problemer, mens noe tilsvarende aldri kunne skjedd i MW2, som reint teknisk fungerer perfekt og har tidenes mest kurante aimsystem. Hadde sikkert gjort det bedre på Xbox, til tross for at jeg er elendig på å aime med kontroller (men antar aiminga fungerer noe ala andre COD-spill på boxen, i motsetning til PC-versjonen). Stoler ikke på Treyarch dog, så kommer nok ikke til å prøve Xbox-versjonen uansett.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...