Gå til innhold

Tippeligaen 2011! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke straffe. Dommerne har før sesongen får klar instruks på hva man skal blåse hands på og dermed frispark/straffe.

Når ballen spilles/skytes opp i hånda på en spiller slik på få meters avstad, typ 1-2 meter, er det ikke straffe.

Staberg dømte helt rett.

Lenke til kommentar

Snytt for en soleklar straffe. Kan diskusjon please holde kjeft nå?

 

 

Snytt for straffe... Nå kan forumhomsene her holde kjeft!

 

:!: :!: :!: :!:

 

Ja, det er nå bevist at RBK ikke har fått en eneste dommeravgjørelse med seg de siste 15 årene. :!:

 

Den med forumhomsene var forøvrig ganske tøff. Hvor har du lært den?

Endret av Ashley Young
Lenke til kommentar

Ikke direkte rettet til deg, men siden du svarte ble det til deg her. Kanskje 1-1 i tvilsomme. Den til Henriksen er det faktisk latterlig at noen sier er straffe. Ikke i nærheten. Holdingen ii feltet på det innlegget er så lite at det faktisk hadde blitt helt latterlig å dømme på. Det skal ikke skje, men han holdt virkelig ikke mye.

Lenke til kommentar

Når du snakker til meg med betegnelsen "dere" virker det ikke akkurat som om du henviser deg til alle andre enn meg.

 

Hvordan du kan påstå at denne holdingen bare var "litt" er for meg vanskelig å forstå. Hva skal til for at det er mye holding? Må man løfte spilleren opp, snu han på hodet og kaste han i bakken med trynet først for at det skal være holding nok til å dømme straffe?

Lenke til kommentar

Nja, bytt trener. Henriksen suger jo balle i forhold til i fjor. Det er ikke bare hans skyld, men også måten han blir brukt på. Skjelbred har aldri vært noe god, så han kan bare selges, egentlig.

 

Tja, han har vel vert ein av dei bedire/mest stabile spelerane til RBK i år.

Men han har tapt seg etter beinbruddet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...