Gå til innhold

Tippeligaen 2011! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Skrevet

TV2 gjør det vanskeligst mulig for RBK når det gjelder tilskuere denne våren. De tre første hjemmekampene går kl. 20.00 søndag/mandag og sendes gratis på TV2 hovedkanalen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror kampen mot Enga blir godt besøkt. Jeg har hvertfall tenkt meg på den. Men det blir vanskelig å trekke folk når det er trøndersk vår og kampen går på TV i HD. Når den er på kvelden er det vanskelig å trekke barnefamiliene og.

Skrevet

Pluss at man får et par skjeve (no pun intended) blikk om man sitter på Lerkendal i kun bokser-shortsen og med pils i hånda.

Hadde man bare kommet inn med pilsen.

Skrevet

For et par år sida, smuglet jeg med meg 3 flasker 0,35 Ringnes inn på match. Drakk den ene, og fikk solgt de to andre for 60kr stk :p Kunne sikkert pressa prisen til det dobbelte om jeg hadde prøvd.

• Liker 1
Skrevet

Sant. Synd at det kun er VIP som får drikke på kwmp. Husker en treningskamp i Valhall mot Lyn for et par år sida. Kampen var ikke i regi av NFF, så det var ølserving. Det kom 5000 og var sinnsykt god stemning til å være treningmatch midt på vinteren.

Skrevet

Kjip kamp, elendig resultat. Synd VIF ikke greier å utnytte den dårlige perioden til Molde og RBK.

Ellers er det imponerende hvordan Stabæk har tatt seg opp igjen etter kalddusjen i første kamp. Slått RBK og VIF på seks dager, ikke gale det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...