Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trekant - Program fra NRK-Ung


  

243 stemmer

  1. 1. Liker du det nye programmet om sex, Trekant?

    • Ja, bra opplyser unge og morer dem
      136
    • Helt greit
      58
    • Ingen formening
      26
    • Nei, synes dette er unødvendig
      23


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror en må være noe eldre enn hovedtyngden av brukere her for å sette pris på å holde sexlivet privat. Tilbakemeldingene fra min omgangskrets er hvertfall enstydige. Dette programmet nedgraderer sex til en ren fysisk aktivitet, og fjerner de intime, mystiske og personlige elementene ved sex.

 

Og vi er hverken religiøse, konservative eller redd for fri seksuell utfoldelse, så lenge det forblir privat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror en må være noe eldre enn hovedtyngden av brukere her for å sette pris på å holde sexlivet privat. Tilbakemeldingene fra min omgangskrets er hvertfall enstydige. Dette programmet nedgraderer sex til en ren fysisk aktivitet, og fjerner de intime, mystiske og personlige elementene ved sex.

 

Og vi er hverken religiøse, konservative eller redd for fri seksuell utfoldelse, så lenge det forblir privat.

Det er ingen som har bedt deg om å brette ut privatlivet til kven som helst. Det er snakk om tre personar i denne serien som deler meir av sitt privatliv enn dei fleste for å kunne gje ein vinkling som er meir direkte enn noko me har sett før. Ingen har sagt at sex er ein rein fysisk aktivitet (sjølv om det kan være dette og), det er sånt du og andre dikter opp. Programmet skal kun opplyse om den fysiske delen av sex, den følelsesmessige er ikkje diskutert.

 

Og som sagt, ingen tvinger deg til å sjå på programmet. La dei som vil bli opplyst eller underhaldt sjå programmet og hald deg unna om du ikkje er interessert.

Endret av Zeph
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest skrev 7. november 2010 - 16:14:

 

Jeg tror en må være noe eldre enn hovedtyngden av brukere her for å sette pris på å holde sexlivet privat. Tilbakemeldingene fra min omgangskrets er hvertfall enstydige. Dette programmet nedgraderer sex til en ren fysisk aktivitet, og fjerner de intime, mystiske og personlige elementene ved sex.

 

Og vi er hverken religiøse, konservative eller redd for fri seksuell utfoldelse, så lenge det forblir privat.

 

Ikke nødvendigvis, har en venninne som mener akkurat det samme som deg, at sex kun er noe som skjer mellom to kjærester som har et seriøst forhold.

 

Det er forstår jeg fult ut, men jeg ser heller ikke problemet med at folk kan nyte det utenfor parforhold eller ekteskap.

Jeg er uenig med deg om at programmet nedgraderer sex til en ren fysisk aktivitet, det vil alltid være sterkt forbundet med intimitet, følelser og trygghet mellom to parter.

Det det derimot gjør er at det ufarligjør for ungdom å ha sex med andre, om det er samlivspartnere eller ikke. I dag har man mye sex og det går ofte galt for en del på fester hvor alkohol er innblandet, så ungdom trenger å få mer trygghet på sex, så man slipper at de må drikke seg til mot. Da tar man ikke alltid hint om avlag eller blåser i dem og hele saken ender tragisk.

 

Derfor, jo mer du vet om noe, jo mindre farlig blir det, så jeg synes et såpass godt opplysningsprogram som dette er en bra ting! :)

Endret av Sapere_aude
Lenke til kommentar

Så programmet med kjæresten. Tok ikke noe av det så ekstremt mye til meg, og jeg tror ikke det blir å prøve tantrisksex med det første. Men som underholdning funka det, selv om jeg til tider får en sånn derre småpinplig følelse ovenfor dem som er med. Ellers er jeg enig med noen andre i tråden. Jeg er ganske lukket når det gjelder sex men veldig åpen med kjæresten om det. Det er liksom mellom oss, og andre har ikke noe med det.

Lenke til kommentar

Nettopp sett begge episoder, og synes dette var meget artig ^^, Et bedre underholdningsprogram med et alt for lite brukt tema (i informerende sammenheng).

 

Latterlig at folk protesterer mot dette programmet, men det er jo ikke slik at vi ikke har opplevd dette før. Ingen grunn til å bry seg om slikt, la dem styre på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det sto at man kunne få hjerteinnfarkt av sex.

 

I delen under sto det at sjansen økte mye for å unngå hjertesykdommer ved sex.

 

Hva mener de med det?

 

Penisen er av blod, det er ikke noe ben innblandet der, så hvordan er det mulig å knekke?

Lenke til kommentar

Det sto at man kunne få hjerteinnfarkt av sex.

 

I delen under sto det at sjansen økte mye for å unngå hjertesykdommer ved sex.

 

Hva mener de med det?

 

Penisen er av blod, det er ikke noe ben innblandet der, så hvordan er det mulig å knekke?

 

Dette gjelder forskjellige aldersgrupper. For alle normale, unge mennesker og opp til 40-50 års alderen vil regelmessig sex hjelpe til med å holde blodsirkulasjonen ved like, fordi sex gir økt puls selvsagt, renser og trimmer systemet.

 

Dette gjelder også for de som er eldre, men denne aldersgruppen har generelt svakere hjerter grunnet alderdommens slitasje, så selv om om det trimmer systemet er risikoen for å overbelaste hjertet mye større. Der ligger forskjellen som gjør deg forundret.

 

Det med å knekke penis ble beskrevet bra over, som du ser.

Lenke til kommentar

Etter å ha sett gruppen "Nei til trekant" måtte jeg jo bare se programmet.

 

Altså, at man gjør det å lære om sex til underholdning, er ikke greit. Men at man ser fredagskrim med mord som underholdning, det er helt greit?

 

Nei, alle disse klagerne gir ingen mening. Liker du ikke programmet, så ikke se på!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...