Gå til innhold

HTC Desire HD - Teknisk diskusjon - Tips & triks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nylig fått telefonen i hus, og er en ting jeg holder på å irritere meg blå og grønn over.

Jeg har den koblet opp mot facebook med Sense, noe som fungerer fint utenom en ting: Vennene på facebook dukker opp på Telefon-knappen når man skal ringe. De er ikke i kontakter, men kommer dit likevel.

Har prøvd dette, som ligger rundt om kring på nettet:

1. Settings -> Accounts & Sync

2. Facebook for HTC Sence -> Remove Account

3. Now return to home screen and load up the "phone" you should see it remove your facebook contacts

4. Return to Accounts & Sync

5. Add Account

6. Facebook for HTC

7. **IMPORTANT** once you have put in your account make sure you imediately remove the "sync contact" tick. Close down and return to your "phone" screen and they should all be gone

 

Men vennene dukker bare opp igjen likevel. Noen som har andre tips?

Lenke til kommentar

Etter at jeg oppdaterte i går kveld, har batteriforbruket blitt ennå værre. I følge Watchtower er det "system_server" som bruker nesten 80%. Noen andre som har samme problem?

 

Ja samme problem her. CPU opp mot 100%. Men når jeg stanser "HTC Sence" Faller CPU ned til normalt nivå igjen.

Lenke til kommentar

Jeg har et problem når det gjelder Spotify på min Desire HD.

 

Når jeg skal synke offline playlist (merker 1-2 playlist som skal synkes), så kommer det bare opp i varslings linjen av skjermen; "Monter skrivebeskyttet". Så drar jeg ned på skjermen og leser alt:

"SD-kortet har oppdaget et uventet problem. Trykk...." (Mer får jeg ikke opp.)

 

Trykker på varslingen, så lukker/logger den utav spotify. Dette skjer om og om igjen når jeg velger å åpne spotify og prøver å synke.

 

Helt inni hel***e irreterende. Bruker spotify til HELE tiden. Har 4.5GB ledig plass på SD kortet så det skal ikke ver noe problem!

 

Er det noen som kan hjelpe meg? Noen tips? KRISE!

 

PS: Har oppdatert spotify, og Android systemet. Prøv å reinstallere spotify og resette hele telefonen. Ingenting fungerer.

Lenke til kommentar

Jeg har et problem når det gjelder Spotify på min Desire HD.

 

Når jeg skal synke offline playlist (merker 1-2 playlist som skal synkes), så kommer det bare opp i varslings linjen av skjermen; "Monter skrivebeskyttet". Så drar jeg ned på skjermen og leser alt:

"SD-kortet har oppdaget et uventet problem. Trykk...." (Mer får jeg ikke opp.)

 

Trykker på varslingen, så lukker/logger den utav spotify. Dette skjer om og om igjen når jeg velger å åpne spotify og prøver å synke.

 

Helt inni hel***e irreterende. Bruker spotify til HELE tiden. Har 4.5GB ledig plass på SD kortet så det skal ikke ver noe problem!

 

Er det noen som kan hjelpe meg? Noen tips? KRISE!

 

PS: Har oppdatert spotify, og Android systemet. Prøv å reinstallere spotify og resette hele telefonen. Ingenting fungerer.

 

Det er vel ganske klart at du har problemer med minnekortet, jeg ville kopiert alt innholdet på kortet til pcen og prøvd å formatere det via menyene på telefonen.

Lenke til kommentar

Jeg har et problem når det gjelder Spotify på min Desire HD.

 

Når jeg skal synke offline playlist (merker 1-2 playlist som skal synkes), så kommer det bare opp i varslings linjen av skjermen; "Monter skrivebeskyttet". Så drar jeg ned på skjermen og leser alt:

"SD-kortet har oppdaget et uventet problem. Trykk...." (Mer får jeg ikke opp.)

 

Trykker på varslingen, så lukker/logger den utav spotify. Dette skjer om og om igjen når jeg velger å åpne spotify og prøver å synke.

 

Helt inni hel***e irreterende. Bruker spotify til HELE tiden. Har 4.5GB ledig plass på SD kortet så det skal ikke ver noe problem!

 

Er det noen som kan hjelpe meg? Noen tips? KRISE!

 

PS: Har oppdatert spotify, og Android systemet. Prøv å reinstallere spotify og resette hele telefonen. Ingenting fungerer.

 

Det er vel ganske klart at du har problemer med minnekortet, jeg ville kopiert alt innholdet på kortet til pcen og prøvd å formatere det via menyene på telefonen.

 

 

Skal prøve det senere! Gir en lyd hvordan det gikk! Takk for svar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...